mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

روند آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان چگونه است؟

روند یادگیری و آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان راتاکیدز مطابق با استانداردهای جهانی خواهد بود. در این دوره، زبان آموزان پس از آشنایی با کاربرد زبان انگلیسی در موقعیت های مختلف، لغات پرکاربرد را برای تعاملات اجتماعی روزانه یاد می گیرند.

همزمان با آموزش حروف انگلیسی، مکالمه انگلیسی، گرامر انگلیسی برای این گروه سنی در قالب داستان و روایت، شعر و بازی با این عزیزان تمرین می شود و این آموزش ها منجر به استفاده صحیح از دانش آنها از دایره لغات می شود. یکی از نکات مثبت روش آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان در راتاکیدز، نقش پر رنگ توانایی های فکری و خلاقیت و نوآوری در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی است.

روش های آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان

بیشتر آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان در راتاکیدز همراه با داستان و روایت در قالب شعر و بازی است، بنابراین برای افزایش ارتباط بین این گروه سنی و کلاس، کتاب منتخب از چهار شخصیت اصلی و یک داستان استفاده کرده است. که خود این چهار شخصیت اتفاقات جالبی را برای کودکان برمی انگیزند.

در کلاس های زبان کودکان در آکادمی راتاکیدز سعی شده است تا سرفصل های تدریس شده در اکثر دروس مدرسه را پوشش دهیم تا حضور کودکان در این دوره به روند یادگیری آنها در مدارس لطمه ای وارد نکند.

زبان انگلیسی به طور کلی شامل چهار مهارت اصلی است که یادگیری این چهار مهارت برای کودکان و نوجوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در دوره زبان برای کودکان سعی شده است تا چهار مهارت اصلی یعنی مکالمه، نوشتن، خواندن و گرامر و تمرین به صورت همزمان و متعادل کار کنیم.

 

معلمان برای آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان

شکی نیست که معلم و روش تدریس آنها در فرآیند یادگیری و انگیزش زبان آموزان به ویژه در سنین پایین نقش اساسی دارد. با توجه به اهمیت این نکته همواره سعی شده است در فرآیند آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان و همچنین سایر گروه های سنی برای انتقال دانش از معلمان آموزش دیده، مجرب و مشتاق استفاده شود.

معلمان انتخاب شده برای دوره زبان انگلیسی کودکان در راتاکیدز افرادی هستند که دوره های آموزشی ویژه معلمان انگلیسی TTC را برای آموزش این گروه سنی گذرانده اند. این معلمان علاوه بر دوره های ویژه برای آموزش کودکان، دوره های روانشناسی کودک را نیز گذرانده اند تا در کلاس های انگلیسی این مفهوم را به بهترین نحو به زبان آموزان منتقل کنند.

آیا آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان بازدهی دارد؟

در زمینه آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان پویایی بسیار حائز اهمیت است، پویایی که با علم روز همراه باشد و بتواند پاسخگوی نیازهای نسل آینده باشد.

یکی از تلاش هایی که راتاکیدز برای پوشش این موضوع انجام می دهد استفاده از آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان منظم و به روز است. روند تدریس و روش های تدریس اساتید راتاکیدز به طور منظم از طریق دوربین های مدار بسته نظارت می شود و کیفیت آنها به صورت آنلاین اندازه گیری می شود.

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋