mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

کلاس زبان آنلاین کودکان ویژه 3 تا 12 سال

زمانی بود که والدینی که می خواستند فرزندانشان زبان یاد بگیرند، گزینه های بسیار محدودی داشتند. کودکان محیطی را که در آن بزرگ شده اند انتخاب نمی کنند به همین علت کلاس زبان آنلاین کودکان اغلب کارساز است.
به طور متوسط بیش از 1 میلیون کودک در ایران ترک تحصیل می کنند. کودکان اغلب اوقات دشواری در یادگیری زبان دارند. زمانی که به سطح معینی از زبان انگلیسی برسید، بهبود آن دشوار است. پس از مدتی، کودکان علاقه و انگیزه خود را برای کلاس زبان آنلاین کودکان از دست می دهند.

کودکان به طور طبیعی زبان را یاد می گیرند. اما اگر راهی برای موثرتر کردن این فرآیند وجود داشته باشد چه؟ کودکانی که با تماشای بیش از حد تلویزیون، بازی های ویدیویی و اینترنت غیر ضروری بزرگ می شوند. یادگیری زبان در کلاس زبان آنلاین کودکان در سنین پایین نه تنها برای کودکان بلکه برای والدین نیز مفید است. این به آنها کمک می کند تا با بقیه جهان ارتباط برقرار کنند. یادگیری زبان در سنین پایین نه تنها برای کودکان بلکه برای والدین نیز مفید است. این به آنها کمک می کند تا با بقیه جهان ارتباط برقرار کنند.

 

کلاس زبان آنلاین کودکان چه محیطی دارد؟

امروزه شما گزینه های مختلفی برای تحصیل فرزندتان دارید، اما آیا آنها کارساز هستند؟ راتاکیدز محصولی است که هدف آن حل مشکلات ذکر شده و تبدیل یادگیری به یک تجربه سرگرم کننده برای کودکان در سنین پایین است. راتاکیدز یک کلاس زبان آنلاین برای کودکان 3 تا 12 ساله است که از داستان ها و بازی های ماجراجویی سرگرم کننده برای کمک به یادگیری سریعتر زبان ها استفاده می کند.راتاکیدز راه جدیدی برای آموزش یا بهبود زبان انگلیسی فرزند شما است.

روش های راتاکیدز برای برگزای کلاس زبان آنلاین کودکان

راتاکیدز راه را برای ایجاد انقلابی در نحوه یادگیری صحبت کردن به زبان دیگر توسط فرزند شما رهبری می کند. یادگیری زبان یک هنر است که راتاکیدها به لذت‌بخش‌ترین و بدون زحمت‌ترین شکل ممکن با آن مقابله می‌کنند. استفاده از روانشناسی، فعالیت های سرگرم کننده، فناوری و راتاکیدهای بیشتر، یادگیری زبان را آسان، بی دردسر و سرگرم کننده می کند! راتاکیدز یک برنامه یادگیری زبان مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کودکان کمک می کند از طریق یک برنامه بازی سازی شده یاد بگیرند.

معرفی راتاکیدها، روشی جدید برای یادگیری زبان. الآن به صورت رایگان بپیوندید! راتاکیدز یک پلتفرم آنلاین است که بازی ها را با یک داستان برای آموزش زبان به کودکان ترکیب می کند. این یک راه سرگرم کننده و تعاملی برای یادگیری صحبت کردن و خواندن به زبان انگلیسی است.

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋