مهدی صمدی

مهدی صمدی

5 نکته ای که باید در مورد تمرین عضلات شکم بدانید

تمرین عضلات شکم هرگز آسان‌تر نبوده است، فقط باید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید و برخی از افسانه‌های قدیمی را از بین ببرید.

بهتر است روی کیفیت تمرکز کنید نه کمیت

فراتر از میل به داشتن شکمی صاف که رقیب مدل های روی جلد مجله مورد علاقه ما باشد، حفظ سلامت و فعال بودن عضلات شکم بسیار بسیار مهم است. این باند ماهیچه ای در واقع نقش مهمی در ایجاد ثبات ستون فقرات و کمک به حرکت صحیح بدن دارد. بنابراین، افزایش قدرت، استقامت و پایداری قسمت (که معمولا به عنوان هسته شناخته می شود)، هدفی است که همه ما باید در پنج برنامه اصلی تناسب اندام خود داشته باشیم. با ارائه یک تمرین ویژه، کالیبره شده و مهمتر از همه، تمرینات شکمی موثر.

 

به همین دلیل است که خوب است همه چیز را در مورد موضوع بدانیم. از جمله مواردی که ما آنها را بدیهی می دانیم اما در واقع ما را از هدفی که برای خود تعیین کرده ایم بیشتر و بیشتر دور می کند.

 

انتظارات در مقابل واقعیت

وقتی در مورد چگونگی ساختار تمرین عضلات شکم صحبت می کنیم که واقعاً برای تقویت قسمت مفید است، خوب است این واقعیت را در نظر بگیریم که اغلب، هر چیزی که فکر می کنید می دانید چیزی بیش از مجموعه ای از عناصر کاملاً اشتباه و ثمره اطلاعات نادرست نیست. .

 

بنابراین برای تمرین قسمت خوب است تمرینات کلاسیکی را که همیشه انجام داده ایم فراموش کنیم که یکی از آنها بلند کردن تنه از حالت خوابیده به پشت است. اما در نظر گرفتن این نکته مهم است که برای به حرکت در آوردن شکم و مراقبت از هسته، خوب است این ناحیه را در هر قسمت در نظر بگیرید. از جمله عضلات شکم مورب (ماهیچه های کنار شکم) عضلات پشت و حتی باسن.

 

تمرینات شکم باعث سوزاندن چربی نمی شود

نکته دیگری که درک آن خوب است این است که اگر هدف از بین بردن چربی های شکمی باشد، انجام تمرینات ورزشی صرفاً روی شکم هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. این نوع تمرینات در واقع با هدف افزایش قدرت و مقاومت قطعه انجام می شود. اما در سوزاندن چربی و کالری چندان موثر نیست. اگر یک فعالیت قلبی انجام دهید و از یک رژیم متعادل، سالم و در برخی موارد کم کالری پیروی کنید، در عوض چه اتفاقی می افتد.

 

بنابراین تقویت شکم بسیار خوب است اما فقط به عنوان مکملی برای تمرین قلبی انتخاب شده برای دستیابی به هدف شما برای کاهش وزن در ناحیه مورد نظر.

 

عضلات شکم مانند سایر عضلات بدن هستند

وقتی صحبت از عضلات شکم می شود، خوب است همیشه به یاد داشته باشید که این ماهیچه ها هیچ تفاوتی با سایر عضلات بدن ندارند. و به عنوان آموزش با هدف مقاومت قطعه توسعه می یابد.

 

دقیقاً به همین دلیل، خوب است که همان زمان را به قسمت دیگر بدن و سایر عضلات مانند عضله دوسر، سرینی یا سینه اختصاص دهید. به عنوان مثال با انتخاب 2 یا 3 تمرین در هفته و تنوع بخشیدن به تمرین به منظور درگیر کردن تمام عضلات اصلی.

 

برای تمرین عضلات شکم به تجهیزات خاصی نیاز ندارید

همه اینها با تمرین به روشی ساده و بدون نیاز به ابزار و وسایل خاص. در واقع، برای تمرین موثر عضلات شکم، فقط باید از بدن خود به روش صحیح استفاده کنید.

 

با انتخاب تمرینات از تعداد زیادی از امکانات و تنوع های مختلف، تنها با استفاده از وزن بدن خود و بدون نیاز به صرف هزینه برای خرید ابزارهایی که می توانید بدون آنها انجام دهید. با تطبیق آموزش خود با ویژگی های شخصی کسانی که آن را انجام می دهند. و مراقبت از بدن خود را به روشی ساده و با هدف کیفیت.

 

بهتر است روی کیفیت تمرکز کنید نه کمیت

نکته دیگری که هنگام انجام تمرینات عضلات شکم باید در نظر داشته باشید این است که مهم این نیست که چند تمرین یا چند بار انجام دهید، بلکه نحوه انجام آنها و نوع تمرین انتخابی است. تمرکز بر کیفیت تمرین اگر برای هر کدام یک حرکت اشتباه انجام دهید، به 100 دراز و نشست نیاز ندارید. خیلی بهتر است که نیمی از آن را انجام دهید، اما از تکنیک صحیح پیروی کنید و توجه خود را روی قسمت درستی از بدن که در آن لحظه کار می کند متمرکز کنید.

 

و مهمتر از همه با تغییر عمل. در واقع، همیشه انجام یک تمرین یک راه خوب برای تمرین یا حتی پیشرفت در تمرین نیست. بهتر است تغییر کنید و چیزهای جدید را امتحان کنید، همیشه به نحوه انجام هر تمرین توجه کنید و اگر هنوز برای انجام آن آماده نیستید، همیشه بدون فراتر از محدودیت های فیزیکی آماده باشید. به هر حال، ورزش کردن خوب است، انجام درست آن بهتر است.

همین حالا رژیم درمانی آنلاین خودت رو شروع کن...

 

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋