مهدی صمدی

مهدی صمدی

ماسک کانتور چشم: کدام بهترین است؟

ناحیه کانتور چشم علاوه بر اینکه از پوست بسیار نازک تشکیل شده است، قسمتی کاملاً بدون چربی از صورت است و بنابراین بسیار ظریف و در معرض تهاجمات خارجی و پیری زودرس است. علاوه بر این، خستگی، استرس، افزایش سن و کم آبی بدن باعث ایجاد کیسه های ناخوشایند و حلقه های سیاه می شودو برای همین موارد ما از کرم دورچشم و یا دیگر روش ها برای جوانسازی آن استفاده میکنیم.

 

تصادفی نیست که با گذشت زمان، اولین چین و چروک هایی که روی صورت ایجاد می شود، چروک های اطراف چشم است.

 

با شروع از این واقعیت که ناحیه چشم بسیار ظریف است و نیاز به مراقبت جداگانه دارد، دانشمندان سال‌هاست که برای ایجاد ماسک‌های نوآورانه و موثر برای دور چشم، قادر به مقابله و به تعویق انداختن علائم پیری، و همچنین به حداقل رساندن کیسه‌ها و سیاهی دور چشم هستند. به کل صورت ظاهری سالم تر، روشن تر و شاداب تر می دهد.

همانطور که اشاره کردیم، با در نظر گرفتن اینکه پوست اطراف چشم به طور طبیعی نازک و ظریف است، حتی پلک زدن مکرر (یعنی حدود ده هزار بار در روز) تلاش قابل توجهی را نشان می دهد که نه تنها این ناحیه را منقبض می کند، بلکه سفت می کند. . این منجر به از دست دادن تدریجی خاصیت ارتجاعی طبیعی پوست و کاهش تحمل به همان حرکات عضلانی پلک ها می شود.

 

علاوه بر این، مالش این ناحیه با دست‌ها، همانطور که اغلب انجام می‌دهیم، عامل تحریک‌کننده دیگری است که باعث تورم، قرمزی، لکه‌ها و حلقه‌های تیره می‌شود و باعث ایجاد علائم پیری و خطوط ریز می‌شود. علاوه بر این، اطراف چشم روزانه تحت فشار عواملی مانند استفاده از آرایش، ژست پاک کردن آرایش و استفاده مکرر از محصولاتی هستند که اغلب شیمیایی و کاملاً برای درمان آن قسمت نامناسب هستند.

 

تا آنجا که به سلامت جسمی و روحی مربوط می شود، نقش سبک زندگی و تغذیه را هرگز نباید دست کم گرفت: دومی باید شامل مصرف مقادیر زیادی میوه و سبزیجات و حداقل 1.5 لیتر آب در روز باشد. کم‌آبی بدن یکی از عوامل اصلی درد و رنجی است که اطراف چشم را درگیر می‌کند: گردش خون ضعیف باعث تورم و علائم مشابه می‌شود و به دلیل نبود سبک زندگی صحیح به ظاهر آسیب می‌رساند.

 

بنابراین تصادفی نیست که متخصصان آزمایشگاهی قصد دارند محصولات خاصی را برای درمان این ناحیه از صورت ایجاد کنند: در این مورد، ما بیش از همه در مورد ماسک های کانتور چشم صحبت می کنیم که ثبت اختراع برای انجام یک عمل هدفمند از طریق تغذیه و آبرسانی است. و تسکین دهنده ناحیه اطراف چشم

 

رتبه بندی بهترین ماسک های کانتور چشم

 

محصولات معتبر و موثر متعددی در بازار برای مراقبت از ناحیه چشم با تضاد کیسه ها، حلقه های تیره و اولین چین و چروک ها در بازار وجود دارد که اغلب بر اساس عملکرد انجام شده، نوع محصول یا فرمولاسیون تقسیم می شوند.

بیایید با هم دریابیم که بهترین ماسک ها کدامند: در زیر ما 6 تاپ از بهترین ماسک های کانتور چشم را فهرست می کنیم تا انتخاب همه مصرف کنندگانی را که به دنبال یک محصول زیبایی هدفمند و با کیفیت هستند که بتواند نتایج واقعی ارائه دهد، تسهیل کنیم.

ماسک کانتور چشم Garnier SkinActive محصولی است که رابطه خوبی بین کیفیت و قیمت را به مصرف کنندگان ارائه می دهد و در فرمولاسیون غنی شده با اسید هیالورونیک و آب نارگیل عرضه می شود که عملکرد آبرسانی، ضد پیری، بازسازی و طراوت را انجام می دهد.

 

وجود مواد فعال خاص که باعث ایجاد اثر یخ می شود و آن را به شدت مرطوب کننده و طراوت می بخشد، نگه داشتن محصول را در جای خنک مانند یخچال پیشنهاد می کند: در واقع در تماس با پوست، ماسک به 4- می رسد. درجه.

 

ماسک دور چشم Garnier SkinActive را می توان در قالب یکبار مصرف کاربردی و بهداشتی خریداری کرد که طراوت و کیفیت خود را حفظ می کند. باید با احتیاط روی ناحیه اطراف چشم مالیده شود و حداقل 15 دقیقه بماند. برای نتایج موثر، توصیه می شود که استفاده از آن را حداقل یک بار در هفته تکرار کنید.

Elemis London یک ماسک کانتور چشم است که برای بهبود ظاهر ناحیه اطراف چشم از طریق عملکردی که استرس و تنش را خنثی می کند، طراحی شده است.

 

Eye revive توسط Elemis محصولی است که با یک سرم منحصر به فرد تزریق شده است که هدف آن کاهش علائم ناخوشایند اطراف چشم مانند چین و چروک، پف و سیاهی دور چشم است.

سطوح بالای عصاره شبدر و هندوانه به لطف وجود مواد فعال آنتی اکسیدانی که تنش معمول این ناحیه را کاهش می دهد، پوست را آبرسانی می کند.

 

غلظت بالای سطح اسید هیالورونیک نسل جدید موجود در این محصول، جلوگیری از ظاهر شدن چین و چروک و علائم پیری را تضمین می کند و باعث میکروسیرکولاسیون و متابولیسم این ناحیه حساس می شود.

 

از طریق استفاده منظم، Elemis London پوست را تسکین می دهد که یکدست تر می شود و کیسه ها و سیاهی زیر چشم را کاهش می دهد.

ماسک کانتورeyes Mizon محصولی نوآورانه است که حاوی طلای 24 عیار و عصاره لجن حلزون است.

این ماسک که به صورت دیسک های ژل برای استفاده در اطراف چشم فروخته می شود، به رنگ طلایی می آید، دقیقا به دلیل وجود طلای 24 عیار، جزیی که فواید بی شماری به پوست می دهد.

 

ماسک ضد چروک ژل میزون به لطف وجود مقادیر زیاد پپتیدهای لجن حلزون دارای اثر تسکین دهنده، ضد چروک، لکه بری و مرطوب کنندگی است.

محصولی که هم برای آقایان و هم برای خانم ها در هر سنی مناسب است و دارای هزینه ای پایدار و در دسترس همگان است، نتایج عالی را از اولین کاربرد تضمین می کند.

 

 

این ماسک کانتور چشم چای سبز توسط Tiepetly توسط کارشناسان آزمایشگاهی ساخته شده است که تنها چای سبز را انتخاب کردند، گیاهی که از زمان طب شرقی باستان به دلیل خواص مفید متعددش شناخته شده و مورد استفاده قرار می‌گرفت.

 

این ماسک غنی از مواد مغذی که به شکل دیسک‌های ژل فشرده راحت برای استفاده در ناحیه آسیب‌دیده ساخته شده است، بسیار مفید است و همچنین می‌تواند با تجزیه مولکول‌های ملاتونین و در نتیجه مقابله با لکه‌ها و نشانه‌های پوستی، در عمق عمل کند.

 

در صورت استفاده منظم، ماسک کانتور چشم Tiepetly از خطوط ریز، کیسه ها و سیاهی دور چشم جلوگیری می کند، یک اثر تسکین دهنده مهم انجام می دهد، با جلوگیری از تورم و رکود مایعات، متابولیسم را دوباره فعال می کند و گردش خون منظم را بهبود می بخشد.

 

این محصول همچنین به دلیل وجود اسید هیالورونیک و سایر مواد فعال که پوست را به وضوح صاف‌تر می‌کند و باعث حجیم‌تر شدن پوست می‌شود، با تضاد نشانه‌های پیری به عنوان یک ضد پیری عمل می‌کند.

پوست های جوان برای جلوگیری از علائم پیری به این محصول تکیه می کنند، در حالی که پوست های بالغ دوباره روشن و حیاتی به نظر می رسند.

 

چیزی که ماسک چای سبز Tiepetly را به محصولی برای داشتن در خانه تبدیل می کند این است که بسته 30 جفت پد ژل، در مجموع 60 عدد، با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رسد.

ماسک کانتور چشم طبیعی Hopemate H محصولی است که از نمک دریا تهیه شده و حاوی درصد بالایی از مواد طبیعی است.

نمک موجود در آب دریا از طریق فرآیندهای پیچیده استخراج، فیلتر کردن و تقطیر آب به دست می آید که آن را به یکی از مواد طبیعی مورد بهره برداری در بخش آرایشی تبدیل می کند.

 

یکی دیگر از اجزای ضروری آلوئه ورا است که همراه با نمک دریا ماسک کانتور چشم Hopemate H را با نمک های معدنی مفید غنی می کند که برای آبرسانی بسیار موثر ناحیه و حفظ نتایج عالی در طول زمان مفید است.

 

این محصولی مناسب برای انواع پوست از جوان تا بالغ است که تنها به آبرسانی محدود نمی شود، بلکه اقدامات بعدی مانند ضد پیری، پیشگیرانه، تسکین دهنده، کاهش کیسه ها و سیاهی دور چشم را انجام می دهد.

 

ماسک کانتور چشم ارگانیک Hopemate H به شکل پدهای ژلی است که می توان آن را در اطراف چشم قرار داد و به مدت 15 دقیقه روی چشم گذاشت: توصیه می شود این عمل را 2/3 بار در هفته تکرار کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود.

ماسک کانتور چشم Lavinia محصولی 100% ساخت ایتالیا است که می توان آن را به صورت پد بامبو آغشته به ترکیبی از مواد کاملا طبیعی از جمله Acmella Olearacea، گیاهی سرشار از مواد مغذی مفید برای کاهش ریز انقباضات خریداری کرد. از طریق تحریک کلاژن سازی و انجام عمل ضد چروک با کشش پوست دور چشم.

ویژگی این لنت ها به این دلیل است که کاملاً از پارچه ساخته شده است، عاملی که باعث افزایش جذب محصول می شود و استفاده و چیدمان را بسیار راحت می کند.

 

در نهایت، این محصول 100% طبیعی ارائه شده توسط لاین بیوتی لاینیا دارای اثر لیفتینگ و بوتاکس استثنایی بر روی صورت است: مواد فعال موجود در پدهای بامبو پوست را عمیقا مرطوب می کند، تولید صحیح کلاژن را تضمین می کند و به بازیافت مداوم سلول ها کمک می کند. در مدت زمان کوتاهی پوست را انعطاف پذیرتر، جوان تر، روشن تر و سالم تر می کند.

 

عملکرد و ویژگی های ماسک کانتور چشم

همانطور که دیدیم، بهترین ماسک های دور چشم موجود در بازار حاوی مجموعه ای از مواد فعال هستند که توسط متخصصان آزمایشگاهی برای ایجاد ترکیبی موثر با قابلیت آبرسانی، احیا، تغذیه و تسکین کیسه ها و سیاهی دور چشم گردآوری شده اند.

در برخی موارد، ماسک‌ها با آرامش و کشش پلک‌ها عمل می‌کنند تا خستگی روزانه این ناحیه را کاهش دهند.

 

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋