مهدی صمدی

مهدی صمدی

نحوه رشد موهای بلند

آیا می دانید ماهانه چند درخواست توسط موتورهای جستجو برای عبارت "چگونه در یک روز، هفته، ماه مو رشد کنیم؟" پردازش می شود. یا "چگونه در خانه موهای بلند کنیم؟"

بیش از 35 هزار درخواست! آیا می توانید تصور کنید، این تقریبا یک چهارم کسانی است که قرار است در آزمون دولتی یکپارچه در سال 2019 شرکت کنند. چشمگیر است، اینطور نیست؟

از اعداد خشک، بیایید به واقعیت بپردازیم: موهای بلند و پرپشت رویای بسیاری از دختران است که در قرن بیست و یکم به واقعیت تبدیل شده است. با این حال، بعید است که بتوان آنها را به طور طبیعی (بدون توسل به پسوندها) در مدت زمان کوتاهی (قبل از فارغ التحصیلی یا تاریخ) رشد داد. در این مقاله نکاتی را به اشتراک می گذاریم تا موهای شما سریعتر رشد کند، زیبا و آراسته باشد! ما به شما خواهیم گفت که کدام محصولات دارای کراتینه برای مراقبت از مو بهترین استفاده را دارند.

 

محتوا

 

نحوه رشد سریع مو

 

چه چیزی بر سرعت رشد مو تاثیر می گذارد

 

چه مدت طول می کشد تا موهای بلند رشد کنند

 

نحوه رشد سریع مو در خانه

 

کوتاه کردن مو برای رشد مو

 

مروری بر ابزارهای حفظ طول

 

1

نحوه رشد سریع مو

 

حتما تا به حال تبلیغات وسوسه انگیزی را در شبکه های اجتماعی یا انجمن های مختلف دیده اید که به شما وعده مو می دادند مانند کیم کارداشیان یا آریانا گرانده، فقط کافی است یک داروی معجزه آسا بخرید و آن را به مدت بیست دقیقه به پوست سر بمالید و موهای "خواب" را تحریک و فعال کنید. فولیکول ها بنابراین رشد موهای بلند مورد نظر مشکلی ندارد، اما حفظ بلندی رویا، حفظ سلامت مو و پوست سر چالش دیگری است که باید با عزت و وقار آن را بپذیرید.

 

به عنوان یک قاعده، چنین درمان های معجزه آسایی ترکیب نسبتاً تهاجمی دارند که می تواند باعث واکنش آلرژیک، خارش و ناراحتی شود. این امکان وجود دارد که رشد مو در حین استفاده از محصول فعال شود، اما ما به شما توصیه می کنیم که به طور جامع به این موضوع بپردازید.

 

2

چه چیزی بر سرعت رشد مو تاثیر می گذارد

 

همه ما می دانیم: هر ارگانیسم فردی است و بنابراین ما شبیه هم نیستیم، برای این تشکر ویژه از ژنتیک. این از ژنتیک - عوامل ارثی - است که نه تنها استعدادها و توانایی های بدنی، مستعد ابتلا به هر بیماری، بلکه به فعالیت لامپ ها نیز بستگی دارد.

 

شما بیش از یک بار متوجه شده اید که موهای کسی به معنای واقعی کلمه به صورت جهشی رشد می کند (بلند، ضخیم، در یک کلام، مجلل)، اگرچه دختر تلاشی نکرده است و کسی روغن های مختلف را به ریشه مو می مالد، ساعت های زیادی از مو می زند. ماسک ها، متوسل به داروهای مردمی، روش های حرفه ای، اما مو رشد نمی کند و ضخیم تر نمی شود. حتی اگر داروهای عامیانه، روش های "مادربزرگ"، روش های زیبایی و بهترین دوست چیز دیگری بگوید، تغییر ژنتیک کارساز نخواهد بود. نگران نباش!

 

اگر هنوز هدفی برای رشد موهای بلند و سالم دارید، سعی کنید موارد زیر را دنبال کنید:

 

   - با سلامتی . این یک حقیقت رایج است، اما نه تنها وضعیت مو، بلکه به طور کلی سلامتی شما به میزان بالا بودن سطح استرس، میزان "شکست" پس زمینه هورمونی بستگی دارد. از همین حالا مراقب سلامتی خود باشید و سپس از خود تشکر خواهید کرد.

 

   - غذای تو تغذیه مناسب نه تنها یک روند است، بلکه کمک موثری در مبارزه برای طول یک رویا است. غذاهای چرب، شور، کنسرو شده و تند را حذف کنید. فست فود مورد نظر - فقط در روزهای تعطیل!

 

   - مصرف آب کافی به یاد داشته باشید: آب میوه ها، چای، نوشابه، قهوه، نوشیدنی های انرژی زا مایع هستند، اما آب سفره خالص نیستند. مقدار مصرف روزانه خود را بنوشید، چای میوه یا قهوه مورد علاقه خود را با آب (30 میلی لیتر آب به ازای هر 1 کیلوگرم وزن) جایگزین کنید و خواهید دید که چگونه وضعیت مو تغییر کرده و رنگ چهره بهبود یافته است.

 

3

چه مدت طول می کشد تا موهای بلند رشد کنند

 

رشد مو چرخه ای است و به طور مشروط به سه مرحله تقسیم می شود:

 

   -   مرحله رشد فعال از 2-3 سال (گاهی بیشتر) طول می کشد.

 

   مرحله  خواب 2-3 هفته طول می کشد.

 

فعالیت فولیکول‌های مو کاهش می‌یابد، نازک‌تر می‌شوند، رنگ تیره‌تر می‌شود و رشد مو متوقف می‌شود.

 

   -  مرحله ترک تحصیل

 

در این مرحله (3 ماهگی) رشد مو متوقف می شود، در نتیجه می ریزند و پس از آن چرخه رشد مو تکرار می شود.

 

ریاضیات سرگرم کننده: به طور متوسط، موها 0.05 میلی متر رشد می کنند. در روز، 0.35 میلی متر. در هفته، به این معنی که در یک ماه می توانید 1-1.5 سانتی متر رشد کنید، یعنی در یک سال ~ 18 سانتی متر، به شرطی که انتهای آن را نبرید.

 

آیا امکان رشد مو در یک ماه وجود دارد؟

البته که می توانی! به طور متوسط   موها در عرض یک ماه 1-1.5 سانتی متر رشد می کنند با این حال انتظار نداشته باشید موهای شما در عرض یک ماه بر قیطان مجلل راپونزل سایه افکنده باشد. برای ماهی که به شما داده می شود، سعی کنید یاد بگیرید که چگونه درست غذا بخورید، سطح استرس خود را کنترل کنید، زمان بیشتری را در خارج از منزل بگذرانید و برای زیبایی و سلامت موهای خود ویتامین مصرف کنید. شاید این ماه به شما این امکان را بدهد که در عادات خود تجدید نظر کنید و سبک زندگی خود را تغییر دهید؟

 

4

نحوه رشد سریع مو در خانه

 

"چگونه موها رشد نکنند؟"، "چگونه رشد مو را در خانه تسریع کنیم؟" آیا با چنین درخواست هایی آشنا هستید؟ تمام دستور العمل های عامیانه که وعده رشد موی 15 سانتی متری در یک ماه را می دهند، اولاً کار نمی کنند و ثانیاً از تنتور فلفل تهاجمی یا پودر خردل تشکیل شده اند.

 

البته، چنین مخلوطی که با ماساژ سر روی ریشه مو اعمال می شود، رشد مو را تحریک می کند، پیازهای "خواب" را فعال می کند، اما در عین حال، به معنای واقعی کلمه پوست سر را خشک می کند و باعث ناراحتی می شود. به امید رشد سریع موهای خود و به هر قیمتی، مهمترین چیز را فراموش می کنید - وضعیت موهای خود. ممکن است طول رویای خود را پیدا کنید، اما آیا موهای شما سالم و زیبا خواهد بود؟

 

فراموش نکنید: موهای زیبا و بلند یک فرآیند طولانی است که در آن مجموعه ای از اقدامات مهم است (تغذیه مناسب، ویتامین ها، مراقبت به شکل ماسک و کرم های ترک، حداقل استفاده از سشوار و اتو).

 

مراقبت مناسب

 

برای رشد مو در خانه، اول از همه به مراقبت مناسب و باکیفیت نیاز دارند، به اصطلاح مراسم زیبایی: ابتدا شامپو (مرحله پاکسازی)، سپس مومیایی کردن (مرحله مرطوب کنندگی)،  ماسک  (تغذیه) - برای تغذیه عمیق مو. ، و  کرم ترک در  (مراقبت) - برای راهنمایی و دادن صافی و درخشندگی مو.

-  وجوهی را از همان محدوده انتخاب کنید، زیرا فقط در ترکیب محصولات کارآمدتر کار می کنند و یکدیگر را تکمیل می کنند.

 

   -   غفلت نکنید. آیا فکر می کنید نتیجه نامرئی است؟ سعی کنید ماسک را 1-2 بار در هفته استفاده کنید، روی موهای مرطوب مالیده، 10-15 سانتی متر از ریشه مو عقب نشینی کنید و بگذارید 5 دقیقه بماند (نه 1، نه 2، بلکه 5، همانطور که در دستورالعمل نوشته شده است). در یک ماه تفاوت را خواهید دید - موها صاف تر، قابل کنترل تر و نرم تر هستند.

 

   -   هر 2 هفته یکبار از اسکراب مخصوص پوست سر حساس استفاده کنید. ذرات ریز بقایای محصولات حالت دهنده، اپیدرم کراتینه شده و سبوم را از بین می برد. در نتیجه، مواد مغذی شامپو و مومیایی کننده بهتر به ساختار مو نفوذ می کند.

 

Kak Otrastit Long Volosy 2

عادات روزانه را اصلاح کنید

     حتما پروتئین را در رژیم غذایی خود بگنجانید (مرغ، غذاهای دریایی، گوشت بدون چربی قرمز، پنیر دلمه). این پروتئین است که اساس نه تنها توده عضلانی، بلکه یک "شرکت کننده" مهم در ایجاد موهای قوی و سالم است.

 

   -   موهای خود را شانه کنید، از پایین به بالا حرکت کنید.

 

   -   موهای خیس را شانه نکنید و با حوله مالش ندهید به این امید که سریعتر خشک شوند - به این ترتیب فقط آنها را زخمی می کنید.

 

   -  از (در صورت امکان) استفاده از اتو مو، انبر و سشوار خودداری کنید. بله، در حال حاضر تولید کنندگان اتوهای فرکننده در تلاش هستند تا آنها را برای مو "لطیف" تر و کمتر آسیب رسان کنند. با این حال، نباید فراموش کنیم که همان اتوی که با آن موهای خود را صاف می کنید و فرهای خود را فر می کنید و در محدوده دمایی 110-230 درجه سانتیگراد گرم می شود، بخار ترشح می کند که کراتین لایه بالایی مو را نرم می کند و رطوبت را از بین می برد. اگر مو را خشک کنید و فلس ها را فشار دهید. در نتیجه، لایه محافظ کراتین از بین می رود، مواد مغذی تبخیر می شوند و مو نازک می شود.

 

موهای خود را دم اسبی تنگ، بافته یا کش    نزنید  .

 

5

کوتاه کردن مو برای رشد مو

 

علیرغم این واقعیت که مدل موی آبشاری در دهه 90 محبوب بود، اما ارتباط خود را از دست نداده است. با توجه به طول های مختلف مو، نازک شدن منظم، می توانید به مدل مو حجم دهید و توهم موهای پرپشت را ایجاد کنید. فقط یک آرایشگر باتجربه می تواند مدل موی مناسب را انتخاب کند، به رنگ مو کمک کند و نحوه درست کردن موهای خود را برای گذراندن دوره گذار پیشنهاد دهد.

 

دختران به دو دسته تقسیم می شوند: آنهایی که همیشه موهای خود را گشاد می پوشند و آنهایی که تمایل دارند موهای خود را سنجاق کنند. فرانسوی ها می گویند: موهای تمیز در حال حاضر یک مدل مو است. بنابراین کافی است از اسپری های بافت دهنده استفاده کنید، موهای خود را به عقب شانه کنید، آن را با یک حالت دهنده ثابت کنید و با یک اکسسوری به شکل یک روسری ابریشمی یا یک سنجاق سر زیبا ظاهر را کامل کنید. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که موها را جمع می‌کنید، بهتر است یک کش، دم یا قیطان به طور عمدی درهم و برهم باشد.

 

Kak Otrastit Long Volosy 3

نحوه رشد مو بعد از کوتاه کردن مو

آن لحظه ناخوشایند که موهایت را کوتاه می کنی و بعد از یک لحظه از کاری که انجام داده ای پشیمان می شوی و رویای رشد کردن آن را در سر می پرورانی. بدتر از آن، اگر تصمیم بگیرید که موهای خود را بعد از کوتاه کردن موی بد رشد دهید. باور کنید، موهای کوتاه یک جمله نیست، یک ظاهر طراحی شده را بسیار ساده می کند، سریعتر خشک می شود و، صادقانه بگویم، مشکلات کمتری با آنها وجود دارد. سخت ترین قسمت زمانی است که آنها شروع به رشد می کنند.

 

بسیاری از استایلیست ها متقاعد شده اند که هر طول مو زیبا است و فرصت های خوبی برای تغییر تصویر شما ارائه می دهد. از بازیگران زن هالیوودی که مدام تصویر خود را برای نقش تغییر می دهند، سرنخ بگیرید! تصور کنید که یک بازیگر هستید و باید چندین ظاهر را امتحان کنید! موهای کوتاه را می توان با بافت ژلی (مانند اما واتسون)، صاف کردن (مانند کالی کوئوکو) یا با هدبند (مانند سلنا گومز) تزئین کرد.

 

آیا هنگام رشد موهایم باید انتهای آن را کوتاه کنم؟

وضعیت کلی مو را می توان نه با درخشش، صافی و ابریشمی بودن آن، بلکه تنها با یک عامل ارزیابی کرد - انتهای دوشاخه. اگر موها درهم به نظر می رسند، اگر طول های متفاوتی دارند (و دلیل این امر نازک نشدن است) و به طور مداوم گیج می شوند، نه برای آرایشگر - بی رحمانه انتهای آن را برش دهید.

ممکن است بگویید که چرا باید موهای خود را کوتاه کنید اگر در حال رشد هستید. ما بیش از یک بار در مورد یک رویکرد یکپارچه صحبت کرده ایم، بنابراین قبل از اینکه رویای خود را افزایش دهید، انتهای شکاف را قطع کنید و تنها پس از آن شروع به رشد و مراقبت از وضعیت موهای خود با استفاده از مومیایی ها، ماسک ها و کرم هایی کنید که به نظر می رسد موها را محکم می کند. کوتیکول مو

 

کافی است هر 2 ماه یک بار به یک آرایشگر مراجعه کنید و نکات مفیدی را رعایت کنید (استفاده از اتوهای صاف، مدل موهای تنگ را محدود کنید). به هر حال، سبک‌شناسان توصیه می‌کنند که نوک‌ها را در ماه در حال رشد کوتاه کنید و سپس موها سریع‌تر رشد می‌کنند. بررسی کنیم؟

 

6

مروری بر ابزارهای حفظ طول

 

موهای بلند نیاز به توجه ویژه دارند: شامپو باید فرمول ملایمی داشته باشد، مومیایی باید موها را مرطوب کند تا بعدا به راحتی شانه شود، ماسک باید حداکثر تغذیه را ارائه دهد تا مو شکننده نشود و مراقبت باید نرمی، درخشندگی و مراقبت را تضمین کند. برای پایان ها. . محدوده Dream Length  اولین سری محصولاتی است که نیازهای موهای بلند را در نظر می گیرد. ترکیب فرمول شامل کراتین گیاهی است که به ترمیم موهای آسیب دیده کمک می کند. روغن کرچک که به دلیل خواص محافظتی و تقویتی و همچنین "کوکتل" ویتامین PP و B5 شناخته شده است.

مرتبط:آیا باید روغن را به موهای مرطوب یا خشک بمالم؟

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋