مهدی صمدی

مهدی صمدی

کدام کشور عنوان بهترین فلافل خاورمیانه را به شما داده است؟

فلافل را شما اختراع کردید و کدام کشور عنوان بهترین فلافل خاورمیانه را به شما داده است؟

به نظر می رسد بین کشورهای خاورمیانه بر سر اینکه چه کسی فلافل نخودی را برای اولین بار اختراع کرد اختلافاتی وجود دارد، اما افتتاح جشنواره فلافل در لندن فرصت مقایسه ای برای طعم دادن به آن فراهم کرد زمانی که مردم بعد از دریافت ساندیوچ فلافل از از یخچال شرکتی نوشیدنی مورد علاقه خود را انتخاب کردند.

 

من به احتمال زیاد رقابت در تجارت غذای فلافل از نظر دیپلماتیک مستلزم ایجاد یک سازمان بین المللی بر اساس این موضوع است. سوال در قالب مورد مهم "من" در سرو غذای سرخ شده مزیت دارد و سالهاست که پرطرفدارترین سوال مردم خاورمیانه بوده است.

 

فدراسیون جهانی نبض (بله، من نام را تأیید کردم) جشنواره وافل را که یکشنبه گذشته در بازار بورو لندن افتتاح شد، بخشی از سال جهانی حبوبات در سال 2016، تماشا کرد.

 

همه چیز متعلق به حبوبات به عنوان یک نیروی خوب است و حبوبات کالایی پایدار هستند و قیمت آنها پایین است.

 

آیا وافل یک وعده غذایی سالم است؟

 

دانیل یانگ، نویسنده و منتقد غذا که میزبان این مهمانی بود، می‌گوید وافل‌ها که برای ما یک وعده غذایی سالم به حساب می‌آیند، در فهرست «خوشمزه‌ها» مانند «تاکو» و «چیزبرگر» قرار دارند. به علاوه مرغ سوخاری، همه این اقلام خوشمزه و خوش طعم.اما این یک منوی غذایی بسیار سالم است.

 

یانگ می افزاید: "غذاها و حبوبات باعث ایجاد هیجان فوری می شوند."

 

یونجه از دیرباز یک وعده غذایی محبوب در کشورهای خاورمیانه است.

 

و اغلب برای من جالب است که مردم «خاورمیانه» را دنبال کنم، زمانی که بحث ما در مورد بهترین مکان برای سرو وافل در بیروت یا قاهره است.

 

مسابقات فلافل در بازار بورو لندن شاهد حضور بسیاری از آنها به شکل های مختلف بود، به جز اقبال تیم ملی لبنان برای حضور در این مسابقات پس از رد درخواست ویزا.

 

در مسابقه سرآشپز مصری مصطفی الرفاعی از رستوران های زنجیره ای معروف "زوبا" در قاهره شرکت کنید.

 

همچنین انواع دو سرآشپز از لندن، رشید محمد، لبنانی و فلسطینی که در ساحل هاکستون کار می کند، و عبدالله امین، از رستوران Origin Of در حال ساخت، که در آن امین به خمیر الوافل کشیده می شود، در حال ظهور است.

 

و با تمام مواردی که وارد مسابقه شدند - منظور ما از رقبای من از بین چهار شرکت کننده، 500 وعده فلافل بود - اما اصلاً تعجب آور نبود. دلیل آن هم این است که دوستداران فلافل از انواعی که به آنها ارائه می شود و از طعم اصلی منحرف می شود و همچنین اقلام غیر سنتی که در خواربار فروشی موجود نیست رنج می بردند و این فرصت را به آنها می داد که نه تنها از غذای مورد علاقه خود لذت ببرند، بلکه همچنین چهارمین وعده غذایی برتر، و اینگونه است که ما همه این تعداد را جذب می کنیم.

 

به این تعداد متخصصان مواد غذایی که به صف های طولانی پیوستند تا طعم اصلی را بچشند، اضافه کنید.

 

و مخلوط منشأ اولی بسیار خوب و منسجم است، اما محتویات 3 نوع حبوبات و 2 نوع دانه ای که با آنها معرفی شده اند برای ما عجیب به نظر می رسد.

 

وعده غذایی در ساحل هوکسون واقعا شگفت انگیز است، این غذا شامل توپ های نرم وافل است که داخل کلم با سالاد، تاهین و مخلوط عراقی شگفت انگیز مربای انبه پر شده است.

 

به گفته نویسنده رمان، مصری ها نیز پادشاهان انواع وافل هستند و به همین دلیل او در پایان روز پس از پر شدن شکمش از تمام وافل، نعمت بازدید از بخشی را که برای آنها تعیین شده بود، از دست داد. بر اساس این گزارش، واریته‌ها در ابتدای روز برای مصون ماندن، اما حتی با همه این شرایط، الفافل پا جای پای مصری‌ها گذاشت تا دیگران را شکست دهند. بر اساس این گزارش.

 

فلافلی که سرو می کنند با لوبیا جلوی آنها، گشنیز تازه و ادویه و پر شده با بادمجان کبابی درست می کنیم، خوشمزه، سبک و لطیف درست می کنیم. سرانجام مرحله مصر مسابقات.

 

آیا من یونجه را اختراع کردم؟

 

وقتی الرفاعی، آشپز ماتم زوبا (یا سفیر غذاهای مصر) گفت: من فکر نمی کنم فلافل یک غذای مصری باشد، لبخند اوج گرفت. همین است."

 

الرفاعی روش خود را در تهیه فلافل "اصیل و کلاسیک، با کمی لمس شخصی" توصیف می کند.

 

فلافل از مصر شروع شد، جایی که یک فرضیه می گوید که مسیحیان قبطی اولین افراد باستانی 1000 سال پیش هستند، و دومی ها به بعد از آن برمی گردند، آنها می گویند به دوران فرعون ها برمی گردند. .

 

به هر حال طلاق اقلات به شام ​​رفت و لبنانی ها و فلسطینی ها و بعد اسرائیلی ها (بعد از آمدن به منطقه) آن را خوردند و هر چه من در مورد آن کشورها می دانم ادعا می کند که آن آلکالوئید محبوب است.

 

ویژگی های یک طعم ایده آل

 

بیایید بحث در مورد منشاء غذا خوردن را کنار بگذاریم، زیرا اکثر مردم می خواهند بهترین وافل موجود را بخورند. نظری به آنیسا هایلو، نویسنده و کارشناس خاورمیانه که در انتخاب فلافل نباید مورد بحث قرار گیرد. فلافل باید سفت باشد و لایه های بیرونی آن زیبا و نه خیلی تیره باشد.

 

هایلو افزود: «این هنر درست سرخ کردن است، بنابراین باید نازک باشد و به راحتی قابل لمس باشد، اما در داخل باید بسیار لطیف باشد».

 

و این کارشناس توضیح می دهد که وقتی صحبت از بافت و طعم می شود، کلید اصلی یک مخلوط خوب از لوبیا، نخود، گشنیز تازه، موسیر، سیر و ادویه جات است، افزودن کمی بی کربنات سدیم در انتها باعث می شود که لوبیا کمی پف کند. در پایان.

 

اما ضروری است که غذا در همان مکان و زمان آماده سازی سرو شود و همانطور که یانگ می گوید: «بهتر است جلوی مشتریانی باشید که منتظر وافل هستند.

 

و شما به خوبی می دانید که اگر آن چیزهای کنسرو و منجمد را بخرید، طعم اصلی غذاهای لذیذی که از خاورمیانه می آید را نخواهید دید.

 

مواد لازم فلافل مصطفی الرفاعی العجری

 

500 گرم لوبیا خشک کامل بعد از خیساندن در آب

40 گرم پیاز اسپانیایی

12 گرم سیر

35- گراهما از بیدون

35گشنیز تازه

7 گرم نمک

دو گرم زیره آسیاب شده

 

طرز تهیه فلافل به شرح زیر است:

 

- لوبیاها را در ظرفی زیر شیر آب قرار دهید سپس روی ظرف را بپوشانید و حبوبات را به مدت 8 ساعت بیرون از یخچال خیس کنید.

- لوبیاها را بشویید و سپس خوب خشک کنید.

سبزی ها و سبزی ها را دو دقیقه در غذاساز برقی (کیبه) پوره کنید، سپس لوبیاهای خیس شده را اضافه کنید و ۱۰ دقیقه به هم زدن ادامه دهید، سپس نمک و زیره را اضافه کنید تا مخلوط کف کند.

روغن را بجوشانید تا به دمای 180 درجه سانتیگراد برسد سپس با قاشق بستنی گلوله های فلافل درست کنید.

انگشتان خود را روی هر کدام پر کنید تا شبیه یک پنکیک کوچک شود، سپس آن را به مدت دو دقیقه در روغن سرخ کنید.

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋