مهدی صمدی

مهدی صمدی

چند مزیت زیبایی روغن نارگیل برای پاکسازی مو

روغن نارگیل برای صورت: روغن نارگیل فواید زیادی دارد، از جمله ضد التهاب، استریل کننده، کاهش وزن، تسکین اگزما، مراقبت از مو! 8 فایده و نکته در مورد نحوه مصرف روغن نارگیل

البته، موادی مانند جوش شیرین و پراکسید ممکن است محل لکه یا جوش را خشک کنند، اما احتمالاً ناحیه را قرمزتر و تحریک‌تر می‌کند. در واقع، برای برخی از افرادی که همیشه هنگام مسواک زدن دندان‌هایشان کاملاً به کار می‌روند، خمیر دندان می‌تواند به راحتی منجر به قرمزی و برآمدگی‌های پوستی اطراف دهان شود. افرادی که دارای گرمای مرطوب، بلغمی و هیکلی خاص هستند باید توجه ویژه ای داشته باشند، روغن نارگیل برای این دسته از افراد مناسب نیست، به راحتی باعث ایجاد برخی علائم ناراحتی می شود که برای سلامتی مفید نیست. صورت روغن نارگیل اختلالات سیستم گوارشی را بهبود می بخشد: آووکادو ماده غذایی خوبی برای آشتی دادن دستگاه گوارش است آووکادو می تواند از سلول های حساس دیواره معده و روده کوچک محافظت کند و ویتامین های موجود در آن می تواند التهاب و سلول های آسیب دیده را التیام بخشد. آووکادو همچنین می تواند فلور روده را بهبود بخشد، از خودتوکسی و کولیت، به ویژه بهبود زخم اثنی عشر جلوگیری کند. کاهش مقدار داروی مصرفی بیماران مبتلا به آرتریت زانو: ASU موجود در آووکادو به بیماران مفصل زانو اجازه می دهد تا دارو را با هم مصرف کنند که می تواند دوز دارو را کاهش دهد.

 

روغن نارگیل سرشار از ویتامین E و K و آهن است. مالیدن روغن نارگیل به موها (چه در دمای اتاق غلیظ باشد و چه مایع بعد از حرارت دادن) به مدت چند ساعت می تواند موها را عمیقاً مرطوب کند و به نظر برسد که موها را سالم تر و احساس بهتر می کند. یانگ زیجون با اشاره به اینکه در نامه وکیل ذکر شده که این رویداد نباید حاوی عناصر غیرقانونی باشد، اما خاطرنشان کرد که این موضوع نباید تا پس از برگزاری مراسم به نتیجه برسد، من معتقدم ممکن است این رویداد عوامل سیاسی داشته باشد و مالک ممکن است تحت فشار برای فسخ اجاره. تاکوجی شیراساوا، یک چهره روغن نارگیل، خاطرنشان کرد که برای تبدیل شدن به یک "فیزیک بدنی کتوژنیک"، رژیم روغن نارگیل باید حداقل به مدت دو هفته به کربوهیدرات محدود شود. اگر به طور متناوب و نامنظم غذا بخورید، نمی توانید ورزش کنید. اثر کاهش وزن روغن نارگیل 1. مغذی و مرطوب کننده: غیر چرب، می تواند برای ماساژ صورت و مراقبت از پوست استفاده شود، روغن نارگیل یخ برای خراش دادن، می تواند گردش خون را تقویت کند، به پوست آسیب نرساند، پوست خشک، خارش و ترک خوردگی را کاهش دهد و پیری پوست را به تاخیر بیندازد. پوست براق تر و ظریف تر

 

در عین حال، این روش شستشوی صورت، باکتری‌های مفیدی که از سطح محافظت می‌کنند را از بین می‌برد و به باکتری‌های بد اجازه می‌دهد تا بدون دشمنان طبیعی تکثیر شوند و بهبود پوست چرب را دشوار می‌کند.

اگر پوست بعد از قرار گرفتن در معرض آفتاب قرمز یا خارش دارد، می توانید روغن نارگیل را روی آن بمالید تا اثر آرام بخشی داشته باشد.

پس از شستن صورت پس از 10 دقیقه، متوجه خواهید شد که پوست حالت ارتجاعی بیشتری پیدا می کند و رنگ چهره نیز سفیدتر می شود.

در مراسم افتتاحیه، پهپادهای ساخت ایران تمریناتی را بر فراز اقیانوس هند انجام دادند تا توانمندی های خود را به نمایش بگذارند و پهپادهای رزمی ایرانی برای اولین بار از زیردریایی های داخلی بلند شدند.

علاوه بر این، خواص ضد باکتریایی اسیدهای چرب با زنجیره متوسط   روغن نارگیل نیز ممکن است به کاهش آکنه کمک کند.

اگرچه روغن نارگیل حدود 90 درصد چربی اشباع شده است، اما حاوی مقادیر کمی چربی های تک و چند غیراشباع نیز می باشد. گائو ژیسین گفت که در مراحل اولیه زوال عقل، مغز نمی تواند به طور موثر از گلوکز (ماده مغذی اولیه مغز) استفاده کند، در نتیجه مواد مغذی کافی وجود ندارد و مغز نمی تواند به طور طبیعی حرکت کند، اما مغز همچنان می تواند از اسیدهای کتو به عنوان مواد مغذی برای حمایت از خود استفاده کند. عمل. با این حال، او هرگز نشنیده است که کسی از روغن نارگیل برای پاک کردن آرایش و لایه برداری استفاده کند.از نظر محافظت در برابر آفتاب، روغن نارگیل اثر ضد آفتاب کمی دارد، اما استفاده از روغن نارگیل به عنوان ضد آفتاب تنها در چند منطقه آسیای جنوب شرقی رایج است. Lu Jingxun تاکید کرد که روغن نارگیل تنها یک ابزار کمکی است.روغن نارگیل به تنهایی نمی تواند برای درمان اگزما استفاده شود، به خصوص برای اگزما شدید یا عفونت باکتریایی پوست یا تجویز پزشک از آنتی بیوتیک های خوراکی، داروهای ضد حساسیت و داروهای ضد اسکار. و همچنین کاربرد خارجی داروهای استروئیدی می توانند وضعیت پوست را کنترل کنند.

هنگام استحمام، بدن را بشویید و خشک کنید، روغن نارگیل را با فشار سرد به طور یکنواخت روی تمام بدن بمالید، حدود 10-15 دقیقه خود را ماساژ دهید، سپس ماست را برای ماساژ بمالید یا مستقیماً بدن را با آب داغ بشویید و خشک کنید. روغن نارگیل فشرده سرد سرشار از ویتامین های طبیعی با کیفیت E، A، B، D، K، F و غیره است و پوست را به آرامی و بدون عوارض جانبی مواد آرایشی شیمیایی مصنوعی تغذیه می کند و می تواند به سرعت پوست را محکم کند. ، نرم و مات. روغن نارگیل پرس سرد مانند برف جامد، خالص و شفاف در حالت مایع، طراوت آور و غیر چسبنده است و در اثر حرارت ذوب می شود که به ویژه برای جذب مناسب است.کمی روغن نارگیل را روی پوست قرار دهید و ماساژ دهید تا به سرعت با پوست جذب می شود سایر روغن های طبیعی کاملا غیر قابل مقایسه هستند. در غرب، روغن نارگیل خالص طبیعی و طبیعی همیشه یک محصول زیبایی برای زنان زیبایی دوست بوده است. زنان بیشماری هزاران سال است که از پوست برازنده و صاف خود استفاده کرده اند تا ثابت کنند که روغن نارگیل فشرده سرد یک همه کاره است. محصول زیبایی مقدس» که می تواند به صورت داخلی یا خارجی استفاده شود اثر جادویی زیبایی و زیبایی. صورت روغن نارگیل می‌خواهد پوست انعطاف‌پذیرتر باشد.دکتر زی زونگتینگ تاکید کرد که باید ترکیبی از "آب + روغن" وجود داشته باشد، یعنی ابتدا آب یا لوسیون را روی صورت بمالید و سپس روغن زیتون یا روغن نارگیل را روی صورت بمالید. رطوبت را جذب کنید، آن را قفل کنید، و اثر مرطوب کنندگی بهتر خواهد بود. اگر کسی به برند گوش کند و به صورت خوراکی مصرف کند، فقط می توانم بگویم که مانند خوردن گوشت خوک به عنوان غذا است که غلظت تری گلیسیرید خون را افزایش می دهد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و مغزی را افزایش می دهد.

 

صورت روغن نارگیل: این پست را به اشتراک بگذارید:

با این حال توصیه می شود افرادی که برای اولین بار از روغن نارگیل استفاده می کنند برای ایمنی بیشتر ابتدا آن را در یک منطقه کوچک امتحان کنند، علاوه بر این توصیه می شود در صورت وجود زخم یا آکنه در پوست ابتدا با پزشک مشورت کنند. آنجلینا جولی بازیگر زن نیز هر روز یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل و غلات برای صبحانه می خورد. روغن نارگیل می تواند روغن مورد نیاز پوست را تامین کند که می تواند پوست را انعطاف پذیر و سالم کند. صورت روغن نارگیل برخی از افراد ممکن است نگران چرب شدن آن بعد از استفاده از روغن نارگیل باشند، اما تا زمانی که یک بار آن را امتحان کنید، متوجه خواهید شد که پوست مواد آن را کاملا جذب می کند و هیچ احساس چربی وجود نخواهد داشت. التهاب مزمن جزء اصلی بسیاری از انواع مختلف بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس، درماتیت تماسی و اگزما است.

 

اگرچه تحقیقات نشان می دهد که روغن نارگیل می تواند برای سلامت پوست مفید باشد، استفاده از آن روی پوست ممکن است برای همه ایده آل نباشد. به عنوان مثال، کسانی که پوست چرب دارند ممکن است بخواهند از این کار اجتناب کنند زیرا می تواند منافذ را مسدود کند و باعث ایجاد جوش های سر سیاه شود. مانند بسیاری از موارد، آزمون و خطا احتمالاً بهترین راه برای تعیین اینکه آیا روغن نارگیل برای شما مفید است یا خیر. روغن نارگیل برای صورت همچنین، اگر پوست حساسی دارید، مقدار کمی از آن را استفاده کنید یا سعی کنید آن را فقط در ناحیه کوچکی از پوست بمالید تا مطمئن شوید که باعث تحریک یا مسدود شدن منافذ نمی شود.

از روغن نارگیل برای بیماری های ضدچروک نیز استفاده می شود.

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋