مهدی صمدی

مهدی صمدی

روغن نارگیل دارای اثرات ضد التهابی است

استفاده از روغن های مختلف برای روغن کشی می تواند اثرات متفاوتی داشته باشد به عنوان مثال روغن نارگیل را می توان برای زخم های دهان استفاده کرد، زیرا روغن نارگیل دارای اثرات ضد التهابی است. روغن آفتابگردان دارای اثرات تنظیم قاعدگی، درمان بیماری پریودنتال و بهبود خواب است. روغن زیتون می تواند به بهبود مفاصل، واریس و بهبود خواب کمک کند. روغن نارگیل را می توان جایگزین زخم های روغن نارگیل کرد، بنابراین روغن های گیاهی مختلف، روغن آفتابگردان، روغن زیتون، روغن پالم، روغن آفتابگردان، روغن کاملیا، روغن بزرک و روغن بادام را می توان جایگزین کرد و بهتر است روغن های فشرده سرد انتخاب شود، زیرا در طول در این فرآیند مواد مغذی روغن کمتر از بین می رود و مواد مغذی حفظ می شود که می توان گفت بهترین انتخاب برای روغن کشی است.

 

اکثر مردم (از جمله خود من) فکر می کنند که قرار گرفتن در معرض نور خورشید به پوست آسیب می رساند و باعث ایجاد لکه های تیره می شود، بنابراین هنگام بیرون رفتن در آفتاب، چتر در دست می گیرند، کلاه می پوشند یا کرم ضد آفتاب می زنند. از تولید ملانین جلوگیری می کند، همچنین از تولید ملانین جلوگیری می کند.ویتامین D توسط بدن انسان از طریق نور خورشید سنتز می شود. تاثیر روغن نارگیل این است که می تواند از پوست در برابر آفتاب سوختگی محافظت کند بدون اینکه مانع جذب ویتامین D شود. با این حال، قرار گرفتن در معرض نور خورشید پس از استفاده از روغن نارگیل واقعاً پوست را برنزه می کند. افرادی که می خواهند آن را سفید کنند ممکن است دلسرد شوند، اما واقعاً برای کسانی که نگران برنزه شدن پوست نیستند، یک موهبت بزرگ است. زخم روغن نارگیل، کای لینگژن گفت که ترمیم زخم ها به مواد مغذی آنتی اکسیدانی زیادی مانند پرتقال، نارنگی، کیوی، گواوا، پاپایا، هویج، سیب زمینی شیرین، میوه شور، صدف، گوشت گاو، بره، قارچ و آجیل نیاز دارد که همگی شفابخش هستند. روی، آهن، سلنیوم و سایر مواد مغذی مورد نیاز است. "شبکه پزشکی سلامت" یک پلتفرم رسانه ای همه جانبه سلامت است که بر اخبار سلامت و دانش جدید در مورد درمان تمرکز دارد.

بلافاصله پس از انتشار این خبر، برخی افراد در اینترنت آن را تکذیب کردند و به این موضوع اشاره کردند که بیماران سوختگی به دلیل کم آبی، از دست دادن پلاسما، افزایش استرس روانی و افزایش ترشح اسید معده، مستعد خونریزی معده هستند که منجر به زخم‌های مخاطی وسیع دستگاه گوارش می‌شود. خونریزی، به اصطلاح زخم کولین، از غذاهایی که دستگاه گوارش را تحریک می کنند، مانند آب نارگیل یا نوشیدنی های سرد خودداری کنید. وقتی فصل ها تغییر می کنند، "اگزما" تند و زننده دوباره شروع به برخورد به در می کند که مردم را بدبخت می کند. شایعاتی در اینترنت وجود دارد مبنی بر اینکه «استفاده از سرکه» و «مالیدن کره تخم مرغ مخلوط با روغن نارگیل» می تواند اگزما را درمان کند. علائم را بدتر خواهد کرد. پارک آبی باکسیان در شهر نیو تایپه "Color Play Asia Color Party" را برگزار کرد. عصر روز بیست و هفتم حادثه انفجار گرد و غبار رخ داد.در حالی که سیستم پزشکی تمام تلاش خود را برای درمان بیماران انجام می داد، شایعه ای در اینترنت منتشر شد که می گوید: بیماران سوختگی و سوختگی عصبانیت زیادی در بدن خود داشتند و فقط نیاز به نوشیدن بیشتر آب نارگیل تازه داشتند، زخم حتی بدون پیوند پوست بهبود می یابد. روغن نارگیل برای زخم‌ها آب نارگیل سرشار از اسید لوریک است که دارای خواص ضد ویروسی، ضد قارچی، ضد باکتریایی و ضد التهابی است و همچنین یک سد شیمیایی در دهان ایجاد می‌کند تا از زخم‌ها محافظت کند و به بهبود زخم‌ها کمک کند. به گفته متخصصان، نوشیدنی های رایج در زندگی روزمره نه تنها می توانند تشنگی را برطرف کنند، بلکه برخی از آنها می توانند به حل برخی از مشکلات دشوار زندگی نیز کمک کنند. بنابراین، به خاطر سلامتی خود، نمی‌توانیم مصرف نوشیدنی‌ها را به طور کامل رد کنیم. وقتی بدن با مشکلات جزئی زیر مواجه می‌شود، توصیه می‌شود نوشیدنی‌ها را امتحان کنید، بالاخره نوشیدنی‌ها بسیار خوشمزه‌تر از قرص‌ها هستند.

 بعد از سرخ شدن زرده تخم مرغ در دمای بالا، روغن داغ سیاه سوخته در ووک وجود دارد، آیا این روغن فشرده سیاه واقعا دستور العمل مخفی برای درمان اگزما است؟ "کامپندیوم ماتریا مدیکا" ثبت کرده است که زرده تخم مرغ یین و خون را تغذیه می کند، گرما و سم را تسکین می دهد و می تواند پس از سرخ شدن در روغن برای درمان زخم های سر استفاده شود. با این حال، طب سنتی چین خاطرنشان کرد که روش تصفیه کره تخم مرغ در اینترنت نادرست است و احتمالاً محصول نهایی حاوی ناخالصی است و پس از استفاده بیماران اگزما، زخم ممکن است بدتر شده و ملتهب شود. هنگامی که پوست به طور مکرر ملتهب می شود، به تدریج ضخیم می شود، خشک می شود و حتی باعث ایجاد رنگدانه یا ترک می شود. هنگامی که پوست زخم روغن نارگیل ملتهب و آسیب دیده است، اگر زخم با دقت برخورد نشود، نفوذ باکتری ها و کپک ها آسان است و باعث عفونت ثانویه و سلولیت می شود. «شستشوی دهان با روغن» در حال حاضر پرمصرف‌ترین روغن، روغن نارگیل است و روش آن به این صورت است که یک قاشق غذاخوری روغن را داخل دهان ریخته، سپس بین دندان‌ها را با دهان‌شویه شستشو داده و بعد از حدود ۲۰ دقیقه روغن را تف می‌دهند. سپس دهان را با آب بشویید.

"وبلاگ سلامت" از متخصصان دعوت می کند تا اطلاعات بهداشتی را به اشتراک بگذارند، به ارائه اطلاعات و خدمات بهداشتی بیشتر و بهتر ادامه دهند و به وب سایت ترجیحی برای اطلاعات بهداشت عمومی تبدیل شوند. «غرغره کردن با روغن» از مفهوم پزشکی/سلامتی هند باستان آیورودا (آیورودا) گرفته شده است. نام اصلی آن کاوالا یا گوندوشا و انگلیسی آن روغن کشی است. نام انگلیسی را می توان به صورت «استفاده از روغن برای حذف سموم از دهان» یا «استفاده از روغن برای حذف سموم از کل بدن» تعبیر کرد. زخم های روغن نارگیل از نظر اثرات سیستمیک، مروجین درمان های جایگزین ادعا می کنند که "غرغره کردن با روغن" می تواند حدود 30 بیماری از جمله دیابت، آسم، درماتیت، میگرن و غیره را درمان کند. در 17 اکتبر 2016، من باکتری های دهان، سرطان روده بزرگ و سرطان پانکراس را منتشر کردم و سپس در 11 ژوئن 2018، منتشر کردم که باکتری های دهان ارتباط نزدیکی با سرطان کولورکتال دارند. من آخرین تحقیقاتی را گزارش می کردم که برخی از باکتری های بد را در دهان ممکن است باعث سرطان روده بزرگ و پانکراس شود.

در یک مطالعه، محققان روغن نارگیل خالص را روی گوش های ملتهب موش ها استفاده کردند. روغن نارگیل نه تنها ضد التهاب است، بلکه باعث کاهش درد نیز می شود. علاوه بر این، روغن نارگیل ممکن است با بهبود وضعیت آنتی اکسیدانی التهاب را کاهش دهد. آنتی اکسیدان های زخم روغن نارگیل با تثبیت رادیکال های آزاد در بدن و خنثی کردن اتم های واکنشی که می توانند منجر به التهاب شوند، عمل می کنند.

 

روغن نارگیل برای زخم ها: اکسیر آکنه: درمان کامل درمان آکنه پزشکی

اسیدهای چرب با زنجیره متوسط   در روغن نارگیل دارای خواص ضد میکروبی هستند که می توانند به دور نگه داشتن میکروب های مضر کمک کنند. این امر به ویژه برای سلامت پوست مهم است زیرا بسیاری از انواع عفونت های پوستی از جمله آکنه، سلولیت، فولیکولیت و پای ورزشکاران توسط باکتری ها یا قارچ ها ایجاد می شوند. استفاده مستقیم از روغن نارگیل روی پوست ممکن است از رشد این میکروب ها جلوگیری کند. این به دلیل محتوای اسید لوریک آن است که تقریباً 50 درصد از اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل را تشکیل می دهد و با میکروب های مضر مبارزه می کند. مطالعه ای روی زخم های روغن نارگیل، خواص ضد باکتریایی 30 اسید چرب را در برابر 20 گونه مختلف باکتری آزمایش کرد. مطالعه دیگری در لوله آزمایش نشان داد که اسید لوریک می تواند P. acnes، نوعی باکتری که در ایجاد آکنه التهابی نقش دارد، از بین ببرد. علاوه بر این، اسید کاپریک یکی دیگر از اسیدهای چرب با زنجیره متوسط   است که در روغن نارگیل یافت می شود، البته به میزان کمتر.

از روغن نارگیل برای بیماری های ضدچروک نیز استفاده می شود.

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋