مهدی صمدی

مهدی صمدی

روغن نارگیل طبیعی: پای نارگیل

ملایم است و حاوی ویتامین هایی است که ممکن است روی رشد مو تاثیر بگذارد و از ریزش مو جلوگیری کند. "صاف کردن پوست" می تواند کیفیت پوست پرتره را به طور همزمان بهبود بخشد. استفاده از این عملکرد در نور پرتره بسیار توصیه می شود، جلوه بسیار خوبی خواهد داشت. در اینجا ما قبل و بعد از روتوش را به اشتراک می گذاریم. از طریق روتوش پیش تنظیم "Adaptive: Subject" می توانید ببینید که سوژه پرتره نور طبیعی تری دارد. اگر می خواهید سبک های بیشتری ایجاد کنید، می توانید از روشنایی نیز استفاده کنید. تغییرات دیگری نیز وجود دارد. در واقع، وین نمی گوید که SLES (فرکننده روغن نارگیل) غیر طبیعی و چیز بدی است.

3. آنتی باکتریال و ضد حساسیت: بسیاری از افراد دارای حساسیت پوستی یا اگزما هستند. روغن نارگیل حاوی دو مورد از قوی ترین مواد ضد میکروبی موجود در غذا است - اسید کاپریک و اسید لوریک - که به عنوان سد طبیعی پوست در برابر میکروب هایی که باعث آلرژی و اگزما می شوند عمل می کنند. روغن نارگیل طبیعی ویتامین E موجود در روغن نارگیل تولید سبوم طبیعی را برای پوست سالم‌تر تضمین می‌کند. مرطوب کردن پوست با مرطوب کننده ها و محصولات مراقبت از پوست ضد حساسیت باعث تقویت عملکرد مانع پوست می شود.

 

او حدود 20 سال تجربه در صنایع غذایی و محصولات مراقبت از پوست در پایین دست کشاورزی دارد.

علاوه بر این، «اسید لوریک» موجود در اسیدهای چرب با زنجیره متوسط   نیز دارای اثرات ضد باکتری و مرطوب کنندگی است که می توان از آن برای از بین بردن باکتری های دهان و مرطوب کردن مو و پوست استفاده کرد.

بنابراین تا زمانی که مقدار مناسبی مصرف کنیم و بعد از حمام روی صورت یا بدن بمالیم و 1 تا 2 دقیقه ماساژ دهیم و در عرض ده دقیقه به پوست نفوذ کنیم، لایه محافظ طبیعی بدن قابل بازیابی است.

بنابراین پس از خواندن توضیحات وین، آیا هنوز فکر می کنید که چنین SLES (عامل کف کننده روغن نارگیل) را می توان طبیعی نامید؟

لایت روم یک نرم افزار تصویری است که مورد علاقه عکاسان حرفه ای و علاقه مندان به عکاسی است، این نرم افزار همیشه به دلیل تنظیم سریع و مدیریت آسان تعداد زیادی عکس مشهور بوده است و همچنین به بسیاری از عکاسان جهان اجازه می دهد تا تصاویر خود را بسازند.

در هنگام بیان نظرات یا نظرات، سعی کنید منابع اطلاعاتی مربوطه را دنبال کنید، بررسی کنید و سپس صحبت کنید، از قدرت اینترنت به خوبی استفاده کنید و یک محیط بحث و گفتگو با کیفیت بالا ایجاد کنید. احترام به تنوع: به اشتراک گذاشتن دیدگاه های متعدد هدف اصلی Keycom.com است. سالن آزادی بیان و استدلال های منطقی را تشویق می کند و از همه پیشنهادات و توصیه ها استقبال می کند. ما معتقدیم که همه مبادلات و گفت‌وگوها بر اساس احترام به صداهای چندگانه است، باید ایده‌های خود را با سخنرانی‌های منطقی بسط دهیم و نسبت به نظرات مخالف رفتار دوستانه داشته باشیم تا به طور مشترک تعاملات مثبت را در سالن ترویج دهیم. روغن نارگیل طبیعی وین معتقد است که نکته کلیدی این است که از همه بخواهیم طبیعی و ایمن را یکسان ندانند، در واقع همه چیزهای طبیعی بی خطر نیستند، اما چیزهای غیر طبیعی گاهی اوقات بی خطر هستند. با چنین مفهوم درستی، همه به راحتی با کلمه "طبیعی" سردرگم نخواهند شد و برای ادعای "طبیعی" پول غیر ضروری خرج نمی کنند. در مورد سازنده‌ای که SLES روغن نارگیل را عامل فومینگ نامیده است، وین فقط می‌تواند او را به خاطر خوب بودن در لبه‌بندی و بازاریابی تحسین کند.

 

روغن نارگیل طبیعی: روغن نارگیل چیست؟

اسیدهای چرب با زنجیره متوسط   می توانند انرژی سلول های بدون انسولین را تامین کنند، به طور موثری از بیماری های عروقی در بیماران دیابتی پیشگیری کنند و همچنین می توانند ترشح انسولین و جذب گلوکز توسط سلول ها را افزایش دهند و به کنترل قند خون کمک کنند. مطالعات نشان داده اند که اسید پالمیتیک اشباع موجود در روغن نارگیل می تواند نسبت لیپوپروتئین با چگالی بالا HDL و لیپوپروتئین با چگالی پایین LDL را بهبود بخشد، تعداد کلسترول LDL را که به راحتی توسط رادیکال های آزاد اکسید می شود کاهش دهد و در نتیجه از تجمع LDL در رگ های خونی جلوگیری کند. ، تشکیل تصلب شرایین و به خطر انداختن قلب سلامت عروق. روغن نارگیل طبیعی روغن نارگیل به اندازه کافی ملایم است که می توان از آن در اطراف چشم استفاده کرد تا به کاهش کیسه ها و خطوط ریز کمک کند.

از سرم مو روغن مو نارگیل قافل نشوید...

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋