مهدی صمدی

مهدی صمدی

۱۰ رژیم غذایی برتر که محبوبیت پیدا کرده اند!

اگرچه "کاهش وزن و از بین بردن چاقی شکمی " برای بسیاری از مردم موضوعی مادام العمر است، اما با افزایش دانش حفظ سلامتی، داشتن سلامتی بدون گرسنگی و لاغری دشوار نیست. ما 10 کلیدواژه اصلی روش های کاهش وزن را که امسال رایج شده اند، مانند رژیم کاهش قند، 168 ناشتا، لاته سبز... آنها که می خواهند لاغر شوند، ممکن است دوست داشته باشند آن را با هم امتحان کنند.

 1.رژیم غذایی کم قند

اثر کاهش وزن «رژیم غذایی با محدودیت قند» از نظر پزشکی ثابت شده است، این رژیم نه تنها مؤثر است، بلکه یک رژیم غذایی سالم و مطمئن است. لذت بردن از غذاهای لذیذ می تواند به کاهش وزن نیز منجر شود، این یک خبر خوب برای کسانی است که در عصر غذای کامل نیاز به کاهش وزن دارند، میزان موفقیت بالای 80 درصد است و می توانند در هفته اول 2 تا 3 کیلوگرم وزن کم کنند.

 

"شواهد بالینی بیمارستان، میزان موفقیت بیش از 80٪ است!" 10 قانون رژیم غذایی با قند محدود، می توانید در هفته اول 3 کیلوگرم وزن کم کنید

 

متخصص تغذیه به شما یاد می دهد که از این "4 ماده" به جای برنج و رشته فرنگی استفاده کنید و به سادگی به "رژیم غذایی کاهش قند" برای کاهش کالری دریافتی برسید!

 

"رژیم کاهش قند می تواند 4.5 کیلوگرم در هفته کاهش یابد!" شما می توانید با موفقیت بدون گرسنگی وزن کم کنید، با تایید علمی "3 مرحله برای کاهش وزن سریع"

 

2. رژیم غذایی فوق العاده با محدودیت قند

هر روش کاهش وزن یک رویکرد پیشرونده و تهاجمی دارد.اگر می خواهید به سرعت به این اثر دست یابید، باید از غذاهایی با محتوای قند بالا در وعده های غذایی صبح، ناهار و عصر اجتناب کنید، زیرا تا زمانی که شکر مصرف نکنید، خون در خون شما گلوکز (قند خون) به سرعت افزایش نمی یابد. تقریباً همه افراد می توانند در عرض چند روز شروع به کاهش وزن کنند و پس از حدود نیم سال می توانند به وزن استاندارد کاهش یافته و آن را حفظ کنند.

 

"هدف این است که بدن را به یک بدن لاغر تبدیل کنیم!" 3 نوع رژیم غذایی با محدودیت قند وجود دارد. اگر می خواهید نتایج فوری داشته باشید، لطفا "رژیم غذایی فوق العاده با محدودیت قند" را انتخاب کنید.

 

3. [گرین لاته] موضوع نوشیدنی لاغری

[Green Latte که همه از Gigi Hadid، Xiaozhen گرفته تا Tang Liqi می نوشند، اخیراً یک نوشیدنی لاغری بسیار محبوب است. مردی در استرالیا وجود دارد که 60 روز متوالی لاته سبز نوشیده و 45 کیلوگرم وزن کم کرده است. می خواهم بدانم [ Green Latte] Latte] نحوه درست کردن، نحوه نوشیدن آن برای موثر بودن، و فرمول کاهش وزن که می توان با آن مطابقت داشت. این مقاله را باید ببینید.

 

موضوع نوشیدنی لاغری [گرین لاته]، کارشناسان آموزش می دهند که چگونه نوشیدنی موثرترین

4. روش روزه 168

بسیاری از افراد مشهور مفهوم روزه سبک خود را در مصاحبه ها به اشتراک گذاشته اند، مانند حذف شام بعد از ساعت 5 یا صرف 8 ساعت غذا خوردن در روز و خوردن با شمارش زمان به جای شمارش کالری. این یک مفهوم رژیم غذایی انحرافی است، اما در در واقع، بسیاری از مطالعات در خارج از کشور نشان داده اند که غذا خوردن در مدت زمان محدود یک راه سالم واقعی برای بدن انسان است.

 

توضیح تحقیق: چرا «روزه سبک» ۸ ساعت در روز واقعا برای کاهش وزن مفید است؟

 

واقعا سریع وزن کم کنید! پتی هو 8 ساعت "روزه سبک" را به اشتراک گذاشت که بالاترین رکورد کاهش وزن 5 کیلوگرم در یک ماه است

 

5. رژیم غذایی با GI پایین

در واقع مفهوم GI پایین، کاهش قند، رژیم کتوژنیک... از قدیم در پزشکی مطرح بوده است، در ابتدا یک پیشنهاد غذایی برای بیماران دیابتی بود و به تدریج تبدیل به یک روش کاهش وزن مناسب برای افراد عادی شد. مردم. در میان آنها، مقدار GI "شاخص گلیسمی" در تغذیه است.بسیاری از گزارش های تحقیقاتی اشاره می کنند که کلید اصلی چاقی میزان قند موجود در غذا نیست، بلکه سرعت افزایش قند است!

"مفهوم صحیح افزایش قند خون را ایجاد کنید، میوه را فقط می توان به عنوان دسر استفاده کرد!" پزشکان حرفه ای به شما یاد می دهند که چگونه در هفته دوم کاهش وزن موثرتر غذا بخورید.

 

«میوه هایی که خیلی شیرین نیستند کالری کمتری دارند؟» یک متخصص تغذیه به شما یاد می دهد که چگونه برای کاهش وزن «وعده های میوه ای» بخورید تا چاق نشوید!

 

کاهش وزن با روش های علمی موثرتر است! مربی حرفه ای کاهش چربی "سه شرط برای از دست دادن چربی" را به اشتراک می گذارد

 

6. 【ظروف سینه مرغ】 به طور موثر چربی بدن را کاهش می دهد

ماده محبوب در دنیای لاغری [سینه مرغ]، 9 ظرف سینه مرغ طراحی شده توسط متخصصان رژیم لاغری کره ای، هر ظرف زیر 500 کالری کنترل می شود و همچنین می تواند 5 نوع ماده مغذی را در یک زمان جذب کند. ، مواد معدنی و ویتامین ها، فیبر غذایی". طرز تهیه آن ساده و طرز تهیه آن آسان است، اگر می خواهید در کنار لذت بردن از غذاهای لذیذ وزن کم کنید، حتما این مطلب را جمع آوری کنید.

 

با یک وعده غذایی کمتر از 500 کالری، چربی بدن در عرض 6 ماه 12 درصد کاهش یافت! یک متخصص لاغری محبوب کره ای از یک فرد پف کرده تا یک الهه 9 [غذاهای سینه مرغ] را آموزش می دهد.

7. روش رطوبت زدایی و لاغری

ضرب المثلی در بازار وجود دارد که می گویند لاغرها «آتش» بیشتری دارند و چاق ها «رطوبت بلغمی» بیشتری دارند. طب سنتی چینی معتقد است که چاقی بیشتر به دلیل رطوبت بیش از حد خلط است. اگر می خواهید از چاقی دوری کنید، باید با "رطوبت زدایی" شروع کنید. در زیر، وو مینگژو، پزشک معروف TCM، سه روش حفظ سلامتی را برای حذف رطوبت و سردی بدن از زندگی روزمره، حفظ یانگ چی در بدن، گرم کردن بدن و کاهش وزن طبیعی و سالم به اشتراک می گذارد. بدون رژیم گرفتن

 

90 درصد چاقی ها به دلیل رطوبت بیش از حد بدن ایجاد می شود! طب چینی 3 ترفند "روش رطوبت زدایی و لاغری" را آموزش می دهد، می توانید بدون رژیم لاغر شوید به طور طبیعی

8. [چای سبز بامیه] محبوب در ژاپن

"چای سبز بامیه" که مورد بحث وحشیانه قرار گرفت ادعا می کند که می تواند در عرض 3 هفته 5 کیلوگرم وزن کم کند. همچنین اثرات تاخیری در افزایش قند خون، تقویت پریستالتیک دستگاه گوارش، افزایش سیری و مهار تجمع چربی دارد. روش ساده و سریع است. اما اثر واقعی است آیا می تواند اینقدر قابل توجه باشد؟

 

آیا واقعاً «چای سبز بامیه» محبوب در ژاپن می تواند وزن کم کند؟

 

9. [ماست اوکارا] رژیم غذایی

پزشک معروف کاهش وزن ژاپنی معتقد است که با استفاده از فیبر غذایی و پروبیوتیک ها، نیازی به صبر و حوصله نیست، نیازی نیست عمداً مصرف غذا را کنترل کنید، فقط رژیم غذایی خود را تنظیم کنید و زندگی ای داشته باشید که "هورمون های لاغری" را افزایش می دهد. "باکتری های لاغری" هر کسی می تواند لاغرتر شود.

 

رژیم غذایی "ماست اوکارا" که دور کمر را 32 سانتی متر کاهش می دهد

10. منوی صبحانه کاهش وزن

اگر می خواهید لاغر شوید چه صبحانه ای بخورید؟ ! اگر برای کاهش وزن صبحانه را حذف می کنید، اشتباه است، لطفاً فوراً آن را متوقف کنید. یک مطالعه بریتانیایی نشان داد افرادی که صبحانه می خورند نسبت به افرادی که صبحانه نمی خورند فعال تر هستند و می توانند 442 کالری بیشتر در روز مصرف کنند.

همین حالا با دریافت رژیم درمانی آنلاین برای سلامتیت یک قدم بزرگ بردار...

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋