مهدی صمدی

مهدی صمدی

شیرینی های سرزمین چکمه!

برای بسیاری از ما، دسر بهترین وعده غذایی است. همه مشتاقانه منتظر یک پیمانه بستنی خانگی، تکه ای تارت شیرین یا یک یا دو بیسکویت هستند. باور کنید یا نه، می توانید نسخه ای از یک دسر کلاسیک ایتالیایی را در خانه تنها در چند مرحله ساده ایجاد کنید به جای اینکه آن ها را از یخچال قنادی ها انتخاب کنید. چه هوس یک تخته تیرامیسو چند لایه خوش طعم داشته باشید یا یک بشقاب پاناکوتای خامه ای، این دسرها به همان اندازه دلپذیر و شیک هستند.

 

یک منوی کامل را با بهترین دستور العمل های ایتالیایی ما، از کاربونارا گرفته تا بروشتا تازه و آرانچینی ترد و قهوه ای طلایی، کامل کنید. منوی خود را با بهترین دستور العمل های کوکتل به سبک ایتالیایی ما به پایان برسانید - قبل از شام یک آپریتیوو یا نگرونی پرچرب را امتحان کنید تا در اوقات فراغت خود میل کنید.

 

بهترین دستور العمل های دسر ایتالیایی

1. تیرامیسو

بهترین تیرامیسو

این شیرینی نمادین با دستور العمل ساده ما به راحتی در خانه درست می شود. آن را زودتر از موعد آماده کنید تا زمانی که در حال خوردن یک پیش غذای ترد بروشتا هستید، اجازه دهید طعم ها با هم ترکیب شوند و تشدید شوند. انگشتان اسفنجی آغشته به قهوه، ماسکارپونه صاف و مقدار زیادی براده های شکلات تیره غنی را بچینید، سپس اسلب های این کلاسیک کافئین دار را سرو کنید. با بهترین دستور العمل های تیرامیسو ما دسرهای رضایت بخش تری درست کنید. یک نسخه تقلب سریع، یک رول رول مدرن یا چیزکیک خامه ای بزرگسالان را امتحان کنید.

 

تبلیغات

2. کانولی

کانولیس در بشقاب

یک پوسته ترد کانولی پر از ریکوتا خامه ای - ترکیب بهتری وجود ندارد. یک آخر هفته را صرف تهیه یک دسته از این کانولیس های موریش کنید تا با فنجان قهوه بعد از ظهر خود لذت ببرید، یا به عنوان راهی خوشمزه برای پایان دادن به یک مهمانی الهام گرفته از ایتالیایی. آغشته کردن انتهای کانولی در شکلات و پسته له شده به غذای شما ظاهری حرفه‌ای می‌دهد و طعم آجیلی اضافه می‌کند. ساخت آنها به کمی تلاش بیشتر نیاز دارد، اما مطمئناً مهمانان تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

 

3. پاناکوتا وانیلی

پاناکوتا وانیلی با کولیس توت فرنگی در بشقاب

پودینگ وانیلی لطیف ما بهترین دسر تابستانی است: سبک، شیرین و به راحتی با میوه های فصلی ترکیب می شود. ما پاناکوتای ساده خود را با کمپوت توت فرنگی پر جنب و جوش و میوه های تازه پر کرده ایم تا یک غذای چشم نواز درست کنیم. پودینگ نرم را با نم نم نم نم نم نم توت تیز بریزید تا طعم اواخر تابستان را بچشید. برای ترکیب طعم دلپذیرتر، دستور العمل های پاناکوتا مورد علاقه ما را امتحان کنید.

 

4. تورتا دل نونا

Torta del nonna در بشقاب با برش

ما به این تارت الهام گرفته از توسکانی که ظاهری چشمگیر دارد، شکلاتی شکلاتی روی پر کردن کاسترد سنتی داده ایم. یک کیسه شیرینی ظریف را با یک فیلینگ ریکوتا شکلاتی دلپذیر با طعم پوست پرتقال پر کنید تا کمی مرکبات داشته باشید. تارت تمام شده دارای آن تکان خوردن مخصوص کاستاردی است، اما با سرد شدن سفت می شود. می توانید آن را شب قبل از مهمانی شام درست کنید و تا زمانی که آماده شوید در یخچال بگذارید.

 

5. Semifreddo

نیمه فردوی تمشک در بشقاب با میوه های تازه

همه عاشق یک شات لیمونچلو شیرین و میوه ای برای تکمیل یک وعده غذایی لذیذ هستند. با سمیفردو لیمونسل و تمشک ما به دسر یخ زده خود لگد خوشی بدهید. از یک کاسه از این نان بستنی خامه ای با نم نم نم نم نم نم و تمشک تازه لذت ببرید.

 

بیشتر شبیه به این

6. پانفورته

پانفورت روی بشقاب با برش های برش خورده

این خوراکی جویدنی، چسبناک و شیرین، این خوراکی به سبک توسکانی با پوست قندی، آجیل برشته شده، میوه های سرخ شده و ادویه ها درست می شود. یک تکه پانفورته را بهتر است با یک لیوان شراب شیرین یا قهوه غلیظ میل کنید. درست کردن آن ساده است - فقط مخلوط میوه و آجیل خود را با مواد مرطوب خود مخلوط کنید، بپزید و بگذارید تا در قالب ببندد. مهمانان خوش شانس می توانند پس از خنک شدن و سفت شدن گوه خود را برش دهند.

 

7. ژلاتو فندقی با سس شکلاتی غنی

ژلاتو در کاسه با سس شکلات

فندقی طعم مورد علاقه دسرهای ایتالیایی است و ژلاتو نیز از این قاعده مستثنی نیست. یک دسته از ژلاتو فندقی خود را درست کنید و از یک کاسه با سس شکلات و فندق خرد شده لذت ببرید. اضافه کردن یک قاشق قهوه فوری به سس شکلات شما عمق عطر و طعم می دهد و یک چلپ چلوپ از لیکور فندق یک لایه اضافی از لذت را اضافه می کند.

 

8. افوگاتو

آفوگاتو در شیشه

با آفوگاتو به نوشیدنی های بعد از شام خود هوای پیچیدگی بدهید. برای کسانی که می خواهند چیزی کمی متفاوت با اسپرسو سنتی داشته باشند، آن را با یک قاشق بستنی وانیلی برای یک دسر آب شده که می توانید در عرض چند دقیقه با هم تهیه کنید، ترکیب کنید. آفوگاتو آمرتی ما را با اضافه کردن بیسکویت های آمارتی خرد شده برای ترد بیشتر امتحان کنید.

 

9. پانتون شکلاتی

بهترین دسرهای ایتالیایی پانتونه شکلاتی

یک تکه پنتون برشته کرکی شاید با یک قاشق خامه، مقداری کره یا پخش شکلات غنی سرو شود یک گزینه برانچ یا خوراکی بعد از شام است. چرا این کلاسیک جشن را به فصل زمستان محدود کنید؟ نسخه با طعم شکلات ما سبک تر از هوا است و همچنین نان تست فرانسوی فوق العاده ای را درست می کند.

 

10. اسپرسو و بیسکوتی شکلاتی تلخ

اسپرسو و بیسکوتی شکلاتی تلخ در بشقاب

بیسکوتی ها بیسکویت های ایتالیایی دوبار پخته شده با ترد غیر قابل مقاومت هستند. آنها خوشمزه هستند که با یک قهوه در پایان غذا لذت ببرید. ما طعم سنتی بادام را با اسپرسو قوی و شکلات تلخ غنی استفاده کرده ایم. یک جعبهاز این لقمه های پیچیده همچنین یک هدیه خانگی عالی است.

 

از این دستور العمل ها لذت بردید؟ سایر غذاهای ایتالیایی ما را امتحان کنید...

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋