مهدی صمدی

مهدی صمدی

بازار دئودورانت ها طی 10 سال بیش از 10 درصد رشد کرده است!

بازار دئودورانت ها طی 10 سال بیش از 10 درصد رشد کرده است. هم مردان و هم زنان نگران عرق و بو هستند

طبق گزارش شرکت( INTAGE Chiyoda-ku، توکیو)، فروش دئودورانت ها در سال مالی 2018 41.7 میلیارد ین بوده است. ده سال پیش، 37.4 میلیارد ین بود، بنابراین این افزایش 11 درصدی است (*1). تعداد انواع افزایش یافته است، اما رشد بازار مردانه نیز ممکن است یک عامل باشد. بر اساس نظرسنجی این شرکت، به نظر می رسد مردان 40 و 50 ساله بیشتر از مردان 20 تا 30 ساله برای مقابله با عرق و بوی بد از دئودورانت ها و دستمال مرطوب عرق استفاده می کنند.

 

به نظر می رسد که هم مردان و هم زنان نگران بوی عرق هستند. بر اساس یک نظرسنجی (*2) در مورد "دئودورانت ها" که توسط My Voicecom Co., Ltd. (Chiyoda-ku، توکیو) انجام شد، کسانی که نگران بوی عرق خود هستند "نگران" (19.2٪) و "تا حدودی" هستند. در کل 56.5 درصد بود.» (37.3%). این میزان در بین زنان و جوانان زیاد است و برای زنان در سنین نوجوانی تا 30 سالگی در محدوده 70 درصد است.

 

 

چیزی که بیشتر از همه آزارم می دهد عرق و بوی زیر بغلم است. از نوع ورقه ای برای عرق گردن استفاده کنید

حدود 55 درصد از مردم در سال گذشته و حدود 80 درصد از زنان در سنین نوجوانی تا 40 سالگی از دئودورانت استفاده کرده اند. با نگاهی به انواع مورد استفاده، 33.7٪ از نتایج این بود که "اسپری" با استفاده آسان رایج ترین است. در زیر، "ورق، کاغذ" 22.0٪ و "Roll-on" 14.2٪ است. در میان زنان جوان، نسبت «رول کردن» و «چسب» زیاد به نظر می رسد.

 

منطقه ای که در آن مام استفاده می شود "بغل" با 86.4٪ است و به نظر می رسد که بسیاری از مردم نگران عرق و بوی زیر بغل هستند. پس از آن «گردن» با 42.1 درصد و «دکلته» با 25.9 درصد قرار گرفتند. در میان افرادی که عمدتاً از «نوع برگه/کاغذ» استفاده می‌کنند، 80 درصد از آنها به «گردن» و بسیاری پاسخ «دکلته»، «صورت» و «بازو» داده‌اند. در شهر، گاهی اوقات کارمندان اداری را می بینم که صورت و گردن خود را با دستمال مرطوب عرق پاک می کنند. زنان آرایش می کنند، بنابراین به نظر نمی رسد که صورت خود را پاک کنند.

 

 

تاکید بر "نوع" و "قیمت" هنگام انتخاب. اگر افکت را می خواهید، «نوع چوب» و «نوع کرم» را انتخاب کنید

هنگامی که در مورد استفاده از دئودورانت ها پرسیده شد، 55.7٪ پاسخ "عمدتا در هوای گرم" و 46.4٪ پاسخ "برای جلوگیری از عرق و بوی بد" دادند. در زیر، "قبل از بیرون رفتن" (36.3٪)، "وقتی نگران عرق هستم" (31.7٪)، "وقتی نگران بو هستم" (27.9٪)، "من در تمام طول سال بدون در نظر گرفتن میزان مصرف از آن استفاده می کنم. فصل". (27.7 درصد). در میان کسانی که عمدتاً از «نوع رولی»، «نوع چوبی»، «نوع سنگی» و «نوع کرم» استفاده می‌کنند، پاسخ اصلی «جلوگیری از تعریق و بو» است و به نظر می‌رسد بسیاری از افراد احساس مؤثرتری نسبت به این دارند. نوع اسپری . .

 

هنگامی که از آنها پرسیده شد که هنگام انتخاب دئودورانت بر چه چیزی تاکید داشتند، بیش از نیمی از پاسخ دهندگان به "نوع" و "قیمت" پاسخ دادند و مشخص شد که بسیاری از افراد از همان ابتدا تصمیم به استفاده از نوع اسپری یا نوع ورقه ای داشتند. افرادی که عمدتاً از «ورق/کاغذ» و «نوع آب/لوسیون» استفاده می‌کنند، «احساس خنک و طراوت» و «یکدست» را بیان کردند، در حالی که افرادی که عمدتاً از «چوب» و «نوع کرم» استفاده می‌کردند، نسبت «اثر دئودورانت» را گفتند. و «دوام اثر» بالاست.

 

همانطور که در بالا ذکر شد، امروزه انواع مختلفی از محصولات در بازار وجود دارد و مشخص شد که مصرف کنندگان با توجه به ترجیحات خود مانند هدف و احساس استفاده، از بین آنها انتخاب می کنند. با این حال، من تمایل دارم امسال از بیرون رفتن خودداری کنم، بنابراین ممکن است مثل همیشه عرق نکنم.

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋