مهدی صمدی

مهدی صمدی

ماسک موی گیاه وحشی چیست؟

گیاهان وحشی گیاهان وحشی هستند. گیاهان وحشی مورد استفاده در "ماسک موی گیاهی وحشی" عبارتند از: خزه خزه، فیتول که گفته می شود قدیمی ترین گیاه روی زمین است، کاکتوس گلابی خاردار که در محیط های خشن رشد می کند (روغن دانه Obunchia ficus indica) و گیاه آلپ ادلوایس است. ، عصاره جوانه راش، آویشن وحشی و ...

 

یک درمان موم مانند غنی که حاوی مواد گیاهی با نشاط قوی و مواد ترمیم کننده مو است و از کلاه موی متصل برای مراقبت های ویژه استفاده می کند.

 

اول از همه، موادی مانند کراتین هیدرولیز شده و پروتئین عسل هیدرولیز شده که مکمل موهای آسیب دیده هستند، برای موهای آسیب دیده "آسیب پروتئینی" مانند موهای ریز، متورم و موهای نازک موثر هستند.

 

موم Candelilla و موم سبوس برنج به عنوان مواد طبیعی موم مخلوط می شوند.

 

و چند نوع روغن است که موها را نرم و صاف می کند. روغن های غنی از مواد مغذی مانند روغن آرگان، کره شی و روغن دانه مورینگا، مو را تغذیه می کنند و در عین حال سطح را صاف می کنند.

 

اثر بخار "Steam Reborn Hair Cap" به بخار و مواد مغذی اجازه می دهد تا به داخل مو وارد شوند و موم طبیعی مشتق شده (یک جزء روغنی که در دمای اتاق سفت می شود) کوتیکول بیرونی مو را می بندد. سطح مو را آماده کنید رطوبت داخل مو به سختی می تواند فرار کند.

با رطوبت زیاد، مو پر و نرم می شود و به آن استحکام و کشسانی می بخشد و از گره خوردن آن جلوگیری می کند.

 

عطر فقط از اسانس های گیاهی استفاده می کند

از روغن برگ اکالیپتوس، روغن نعناع، ​​روغن پوست پرتقال و غیره استفاده می شود، بنابراین می توانید حس طراوت اکالیپتوس و نعناع را در ترشی و شیرینی پرتقال احساس کنید و در این فصل گرم و مرطوب، حس طراوت را به شما القا می کند.

 

استفاده

موهای خود را با شامپو بشویید، خوب آبکشی کنید و خوب آبکشی کنید.

2. 1/3 از ظرف "Wild Herb La Beaute Maison" را بردارید و آن را به کل موها و با تمرکز روی نوک موها بمالید.

"Steam Reborn Hair Cap" را بگذارید و بعد از 10 تا 15 دقیقه آن را بشویید.

(توصیه می شود این کار را در حین غوطه ور شدن در وان انجام دهید، زیرا گرما به راحتی خارج نمی شود و بخار تمایل دارد داخل آن بماند.)

 

تمام کردن

کافی است آن را با سشوار خشک کنید و تا انتها موهایی صاف و مرطوب خواهید داشت.

بافتی جویدنی دارد که باعث می شود احساس کنید به تازگی از سالن برگشته اید و روحیه بالایی خواهید داشت.

 

حس اعتیادآور گذراندن انگشتان خود را در موهای خود تجربه کنید

 

مطمئناً به بافت باکیفیت مو که دستیابی به آن با مراقبت خانگی دشوار است معتاد خواهید شد.

علاوه بر این، تنها با یک درمان در هر 10 روز، کیفیت ایده‌آل مو برای مدت طولانی دوام می‌آورد، بنابراین زمانی که وقت ندارید به سالن زیبایی بروید، مفید است.

 

این زمانی است که موهای شما به راحتی در اثر اشعه ماوراء بنفش، تهویه هوای خشک، تعریق و غیره آسیب می بینند، اما بیایید موهای زیبا را با مراقبت های ویژه حفظ کنیم.

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋