مهدی صمدی

مهدی صمدی

روغن آووکادو، بابونه و چای سبز چه مشترکاتی دارند؟

همه آنها خوراکی هستند، بله، اما همه آنها مواد طبیعی مراقبت از پوست نیز هستند.

 

مشکل این است که یک لیست کامل از مواد آرایشی "طبیعی" مراقبت از پوست وجود دارد. بنابراین دقیقاً چگونه بین بهترین مواد طبیعی مراقبت از پوست و موادی که باید در مراقبت از پوست از آنها اجتناب کنید، تفاوت قائل می شوید؟

 

اول، مهم است که بدانیم "طبیعی" تقریباً می تواند به معنای هر چیزی باشد.

 

مطلقاً هیچ مقرراتی برای استفاده از این اصطلاح در ایالات متحده یا هر جای دیگری در جهان وجود ندارد (تا جایی که تحقیقات ما نشان می دهد).

 

همچنین برخی از مواد بسیار سمی و خطرناک وجود دارند که به طور طبیعی در طبیعت وجود دارند، به این معنی که همه مواد طبیعی غیرسمی نیستند (اصطلاحی که به خوبی تعریف نشده است).

 

خوشبختانه، مواد ارگانیک برای مراقبت از پوست کمی متفاوت است، زیرا می توان از آنها توسط گواهینامه ها پشتیبانی کرد مثل برخی کرم های ضدجوش.

 

چرا مراقبت از پوست واقعاً طبیعی مهم است؟

همه ما تا حدی از محصولات مراقبت از پوست استفاده می کنیم، چه یک صابون دستی بدون ضایعات، یک مرطوب کننده بدون ظلم، یک ریمل بدون ضایعات - یا همه موارد فوق!

 

از آنجایی که پوست ما متخلخل است، مقدار زیادی از آنچه که روی آن اعمال می شود را جذب می کند. این شامل تعداد بی شماری از مواد شیمیایی مصنوعی و مضر موجود در بسیاری از محصولات مراقبت از بدن است که امروزه فروخته می شود.

 

FDA و شرکت های آرایشی و بهداشتی می گویند نگران نباشید: فقط مقادیر کمی است. با این حال، هیچ کس در واقع نمی داند که اثرات دراز مدت استفاده از آنها چیست.

 

بدتر از آن، با توجه به اینکه یک زن آمریکایی به طور متوسط هر روز از محصولاتی حاوی 163 ماده منحصر به فرد استفاده می کند، ما در مورد اثرات تجمعی قرار گرفتن در معرض یک کوکتل از مواد شیمیایی (هر چند کوچک) به طور منظم تعجب می کنیم.

 

خوشبختانه، اروپا بیش از هزار مورد از این «مواد طبیعی مراقبت از پوست» مضر را که هرگز نباید استفاده شوند، ممنوع کرده است، زیرا آنها با سرطان، نقایص مادرزادی، جهش ژنتیکی و/یا آسیب تولید مثل مرتبط هستند.

 

در کل، همه ما می‌توانیم در بررسی‌کنندگان فهرست مواد بهتر عمل کنیم.

 

برای کمک، تصمیم گرفتیم (پوست) را عمیقاً در این تحقیق غوطه ور کنیم تا فهرستی از مواد طبیعی مراقبت از پوست را که می‌توانید به آنها اعتماد کنید، بیاوریم.

 

اما چگونه می دانید کدام مواد طبیعی مراقبت از پوست برای شما مفید هستند یا بهترین مواد طبیعی مراقبت از پوست کدامند؟

 

به معنای واقعی کلمه هزاران نفر از آنها وجود دارد و بازاریاب در حالی که سعی می کنیم پوست خود را شفاف کنیم، کار فوق العاده ای در گل آلود کردن آب انجام می دهد.

 

برای پاسخ به این موضوع، ما به برشی از بهترین محصولات ارگانیک و طبیعی مراقبت از پوست در بازار نگاه کردیم. این بر اساس تجربه خود ما و صدها بررسی تحسین برانگیز دیگر بود.

 

فراتر از شامل مواد طبیعی ارگانیک مراقبت از پوست - اعم از دارای گواهینامه های USDA ارگانیک یا COSMOS یا مواد کاملا طبیعی و قابل شناسایی - مارک ها باید سایر معیارهای پایداری ما را نیز علامت بزنند.

 

سپس فهرستی از متداول‌ترین ترکیبات بهداشتی مراقبت از پوست را که در طیف وسیعی از محصولاتی که بررسی کردیم، جمع‌آوری کردیم.

 

تصادفی نیست که آن محصولات بهترین بررسی ها را داشتند. بسیاری از مواد موجود در آنها شواهد علمی و تحقیقاتی محکمی در مورد مزایای مثبت آنها دارند (که ما پیوندهایی به آنها در زیر آورده ایم).

 

البته همه ما با هم فرق داریم یک ماده ممکن است برای پوست یک فرد عالی باشد و برای پوست دیگری خوب نباشد.

 

ممکن است کمی آزمون و خطا طول بکشد، اما حداقل می‌دانید که هر یک از موارد موجود در فهرست مواد ارگانیک مراقبت از پوست در زیر، یک مکمل سالم برای هر محصول مراقبت از پوستی است که خریداری می‌کنید.

 

رویکرد ما به مواد و محصولات طبیعی مراقبت از پوست

ما هنگام جستجوی برندها و محصولات از استانداردهای زیبایی پایدار و اخلاقی خود استفاده می کنیم. در اینجا یک جمع بندی سریع آمده است:

 

بدون ظلم(حمایت از حیوانات)

وگان

غیر سمی

بدون روغن نخل

منابع اخلاقی مواد تشکیل دهنده

بسته بندی متفکرانه (در حالت ایده آل) بدون زباله یا بسته بندی قابل کمپوست

ما از همین معیارها برای کشف محصولات مراقبت از پوست طبیعی و ارگانیک مانند مرطوب‌کننده‌های ارگانیک صورت و شامپوهای طبیعی، به‌علاوه مجموعه‌ای از محصولات بدون ضایعات مانند شستشوی صورت صفر و بالم لب‌های بدون ضایعات استفاده کرده‌ایم.

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋