Naderi

Naderi

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

اکشن بلاک اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی مشهور و معتبر توانسته در مدت زمان کوتاهی محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران پیدا کرده و تبدیل به یکی از بهترین شبکه های اجتماعی فعال در دنیا شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، قصد داریم تا نگاهی به یکی از فرآیندهای بسیار مهم در این شبکه اجتماعی انداخته و بیان کنیم که چگونه می‌توانید از بلاک اینستاگرام خارج شوید. پس با ما همراه باشید تا در رابطه با این مسئله صحبت کرده و اطلاعات جامع و کاملی را در مورد بلاک اینستاگرام به شما ارائه دهیم.

علت بلاک اینستاگرام چیست؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که افراد مطرح می‌کنند این است که علت بلاک اینستاگرام چیست و چرا شاهد این مشکل هستیم. مسئله بسیار مهم این است که افزایش حجم فعالیت‌های یک کاربر می‌تواند این پیام را به الگوریتم‌های اینستاگرام بفرستد که کاربر ربات بوده و به صورت اتوماتیک در حال انجام فرآیندهای خاصی است. به عنوان مثال افزایش سرعت لایک زدن و فاصله کم بین لایک ها می‌تواند شما را با این مشکل مواجه کند. حتی انجام فرایند فالو و آنفالو به صورت زیاد و همچنین ارسال یک کامنت یکسان در پست‌های مختلف نیز می‌تواند باعث بلاک شدن صفحه اینستاگرام شما شود. از سوی دیگر انجام فرآیندهای چون خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و یا خرید کامنت اینستاگرام در حجم‌های بسیار زیاد به صورت فیک نیز می‌تواند شما را با مشکل مواجه کند.

پس از آن شما را با علت‌های بلاک اینستاگرام آشنا کرده و بیان کنیم که چگونه انجام فرآیندهایی چون خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و یا خرید کامنت اینستاگرام به صورت غیر اصولی می‌تواند شما را با این مشکل مواجه کند، حال وقت آن رسیده تا در رابطه با نحوه رفع بلاک اینستاگرام صحبت کنیم. در راستای بررسی این مسئله باید گفت که شما با انجام چندین کار مختلف می‌توانید مشکل بلاک اینستاگرام خود را برطرف کرده و دوباره با خرید فالوور اینستاگرام تعداد دنبال کنندگان صفحه خود را افزایش دهید. اگر بخواهیم شما را با این تکنیک‌ها آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارسال گزارش به اینستاگرام

اگر فکر می‌کنید که کار اشتباهی از شما سر نزده و اینستاگرام به صورت اشتباهی اقدام به بلاک شما کرده،  برای حل اکشن بلاک اینستاگرام باید مشکل را به اینستاگرام گزارش دهید. برای انجام این کار نیز می‌توانید به بخش Settings رفته و در بخش Options، گزینه Report a Problem را انتخاب کنید. در بخش Report a Problem شما می‌توانید مشکل خود را توضیح داده و سپس آن را ارسال کنید.

انجام این فرآیند به شما اجازه می‌دهد تا به اینستاگرام گزارش شده و بیان کنید که کار اشتباهی برای بلاک شدن انجام ندادید. در واقع این مسئله به شما کمک می‌کند تا از بلاک خارج شده و بتوانید با خرید فالوور اینستاگرام و یا خرید کامنت اینستاگرام صفحه خود را رشد دهید.

صبر کنید

اگر تمامی کارهای گفته شده را انجام دادید اما همچنان با مشکل بلاک اینستاگرام مواجه هستید، لازم است تا برای حل مسئله صبر کنید. به صورت کلی الگوریتم‌های اینستاگرام تنها برای جریمه اقدام به بلاک کردن صفحه شما می‌کنند و در صورتی که برای اولین بار بلاک شده باشید در مدت زمان کوتاهی صفحه شما باز می‌گردد اما اگر چندین بار با انجام فرآیندهای اشتباه باعث بلاک شدن صفحه خود شوید، ممکن است فرآیند رفع بلاک شما از سوی اینستاگرام حتی تا ۴ هفته نیز طول بکشد. در واقع اگر تمامی موارد گفته شده را انجام دادید اما همچنان با این مشکل مواجه هستید، تنها کاری که می‌توانید انجام دهید صبر کردن است تا دوره بلاک شدن اکانت شما تمام شود.

Naderi
Naderi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋