Naderi

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

7 روش غیرمنتظره اینستاگرام دنیا را تغییر داده است

در دو سال گذشته ، اینستاگرام از یک قدرت به قدرت دیگر رسیده است ، و یک میلیارد کاربر فعال را جمع کرده و با سریعترین نرخ رشد از بین همه سیستم عامل های بزرگ اجتماعی رشد کرده است. 

 

و با توجه به اینکه کاربران اکنون 53 دقیقه  در روز به طور متوسط ​​در برنامه اشتراک عکس صرف می کنند ، تأثیر آن در زندگی روزمره قابل توجه بوده است - و منظور من فقط تعداد افرادی نیست که از خوردن لقمه خودداری می کنند وعده غذایی آنها تا زمانی که عکس کامل # اهداف اولیه را گرفته باشند.

اینستاگرام ژانرهای فرعی ، مشاغل و مشاغل ایجاد کرده و کل صنایع را مختل کرده است. در این پست ، ما هفت راه را بررسی خواهیم کرد که اینستاگرام بر رفتارهای مدرن تأثیر گذاشته است ، که قابل بررسی است در روند بازاریابی و تبلیغات شما.

استفاده از پتانسیل تبلیغات بی نظیر YouTube
کشف کنید که چگونه شرکت های پیشرو با استفاده از پلت فرم ویدئویی آنلاین در حال رشد ، تلاش های بازاریابی دیجیتال را افزایش می دهند و هدف را بهبود می بخشند.

بیشتر بدانید
1. این استانداردهای زیبایی متنوع است
اینستاگرام در مورد تأثیر بر سلامت روان جوانان ، انتقادات نسبتاً خوبی را به خود جلب کرده است. برخی مقادیر تصاویر فیلتر شده و ویرایش شده را مقصر می دانند ، که انتظار غیر واقعی زیبایی را ارائه می دهد - اما یک جنبه تلنگر نیز وجود دارد. در ارائه چنین بستر در دسترس به مصرف کنندگان ، چشم انداز متنوع تری از زیبایی نیز می تواند به اشتراک گذاشته شود.

مردم دیگر به رسانه های سنتی اعتماد ندارند که تعریف محدودی از زیبایی را پخش می کنند. از کاربرانی که جوش های بدون فیلتر ، علائم کشش و زخم خود را به اشتراک می گذارند ، تا افزایش اندازه اضافی ، تأثیرگذارهای ترانس و غیر فعال ، از طریق اینستاگرام تلاش می شود تا تابوهای زیبایی را بشکنید.

این نمایش های متنوع در سیستم عامل در حال رشد است و باعث جذب چشمگیر مخاطبان می شود و باعث می شود مارک ها توجه داشته باشند. 


2. این روش سفر ما را تغییر داده است
اینستاگرام گنجینه ای است برای الهام گرفتن از سفر. در کف دست ما می توانیم تصاویری از ایده آل ترین نقاط دنیا را ببینیم و در نتیجه رفتارهای سفر در حال تغییر است.

خواه استفاده از این برنامه برای تحقیق در مورد بهترین مکانها قبل از مسافرت باشد ، یا انتخاب یک مکان خاص به دلیل اینکه می خواهیم یک عکس را برای یک پست عالی ایجاد کنیم ، "گردشگری بین المللی" تأثیرگذار است. طبق تحقیق انجام شده توسط فیس بوک ، 70٪ از علاقه مندان به سفر (کسانی که از هشتگ های مربوط به سفر استفاده می کنند) از این پلتفرم برای به اشتراک گذاشتن برنامه های سفر خود استفاده می کنند ، در حالی که 67٪ از اینستاگرام برای الهام گرفتن از سفرهای جدید استفاده می کنند.

این روندها در مکان های محبوب Insta نیز منعکس می شوند. در سال 2016 ، چین بلندترین و طولانی ترین پل کف شیشه ای جهان را افتتاح کرد. پس از هجوم هزاران گردشگر برای گرفتن عکس خود برای گرم ، باید سیزده روز بعد بسته شد.

افزایش سفرهای تحت تأثیر اینستاگرام باعث شده است که افراد در بخش گردشگری در مورد استراتژی های خود دوباره فکر کنند. حساب رسمی اینستاگرام گردشگری استرالیا ( Australia ) @ به لطف ترکیبی خیره کننده از سفارشات عکس ، UGC و زیرنویس های شوخ ، در حال حاضر بیش از 3.2 میلیون دنبال کننده دارد.

نیک هندرسون ، مدیر جهانی رسانه های اجتماعی جهانگردی استرالیا ، اخیراً به CNN گفت: 

"ما دیدیم که اینستاگرام می تواند در روند تصمیم گیری مردم در مورد مکان سفر نقش داشته باشد. مکانهایی مانند جزیره روتنست در استرالیای غربی و مزارع اسطوخودوس در تاسمانی رشد چشمگیری در بازدیدها داشته اند ، که تا حدودی به دلیل" عدم نمایش بودن آنها در Instagram ""


3. این تبدیل شده است مسطح به یک پدیده تبدیل شده است
عکسهای ساکن در حال زندگی همیشه محبوب بوده اند ، اما اینستاگرام روند غیر مستقیم را به جریان اصلی تبدیل کرده است.

 

جستجوی هشتگ #flatlay بیش از پنج میلیون نتیجه در سیستم عامل به ارمغان می آورد و همه ما با این عکسهای محصول سربار و مرتب شده هنری آشنا شده ایم.

چیزی در مورد صفحه ساده و بصری دلپذیر وجود دارد که واقعاً خود را به شبکه اینستاگرام می بخشد ، سادگی آن در دریای سلفی ها برجسته است. اکنون حساب های اختصاصی مانندflatlay وflatlays موارد دلخواه خود را با هزاران پیرو عاشق تقلب مسخره به اشتراک می گذارند و مقالات بی شماری در مورد نحوه راهنمایی نکاتی در مورد چگونگی دستیابی به عکس مناسب ارائه می دهند.


4- این باعث ایجاد گرایش های جدید غذایی شده است
در منطقه Hackney لندن ، Palm Vaults را پیدا خواهید کرد ، کافه ای که کاملاً از مزیت ارائه حداکثر فرصت اینستاگرام بهره مند شده است. گیاهان گلدانی بر روی میزهای مرمر ، پر از لاته های پاستلی رنگ و گرانولای بالای گل آویزان شده اند. این بهشت ​​تأثیرگذار است و در جذب آنها ، کسب و کار تبلیغات رایگان فراوانی دریافت می کند.

اماکن دیگر نیز از این روش پیروی کرده اند ، و گرچه هیچ آمار رسمی وجود ندارد ، من حدس می زنم که استفاده از علائم نئون ، دیوارهای گل و بشقاب های صورتی در رستوران ها به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

به طور کلی ، قاعده این است که موارد برجسته موفق می شوند. آووکادو روی نان تست دیگر باعث برش نمی شود. به لاته های Matcha ، كروسان های فعال شده با ذغال ، كاسه های acai و نان های رنگین کمان فکر کنید.


5. مارک های اجتماعی کاملی ایجاد کرده است
همانطور که مارک ها از باند بازاریابی اینستاگرام پریده اند ، برخی از داستان های موفقیت آمیز وجود دارد.

برخی از باهوش ترین اوایل پذیرش ها توانسته اند مارک هایی کاملاً در اینستاگرام ایجاد کنند. مارک دیده بان Daniel Wellington یک مثال عالی است - آنها از این پلتفرم برای تبلیغ محصول خود استفاده کرده اند و تبلیغات سنتی را کاملاً دور زده اند. استراتژی این شرکت برای استفاده از بودجه تبلیغاتی خود برای هدیه دادن ساعت های مچی به اینفلوئنسرها منجر به سیل پست ها شده است و این تبلیغات تبلیغاتی به فروش تبدیل شده و به آن کمک می کند تا از سال 2013 تا 2015 به سریعترین رشد اروپا تبدیل شود.


Frank Body مثالی دیگر است - سازنده اسکراب بدن قهوه ساییده برای تقویت حضور خود از استراتژیک اینفلوئنسرها استفاده کرده و غوغایی ایجاد کرده است که به یک مارک جهانی زیبایی 20 میلیون دلاری تبدیل شده است.

همانطور که بنیانگذار جس هاتزیس به فوربس گفت :

"ما واقعاً فرصتی را دیدیم که با داشتن موانع کوچکتر از هر زمان دیگری برای ورود به بازار ، یک محصول عالی را از طریق شبکه های اجتماعی عرضه کنیم. اگر توانایی استفاده از سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام و فیس بوک نبود ، ما مشاغل امروز خود را نخواهیم داشت. "

6. این فعالیت بسیج است
اینستاگرام با تأکید بر همه موارد بصری ، و دسترسی مستقیم به میلیون ها نفر ، به علل شایسته ای نیز برای ظهور و بروز کمک کرده است.

برای خرید فالوور اینستاگرام می توانید از سایت هایپرفالو استفاده کنید البته نسخه خارجی خرید فالوور هم وجود دارد به نام سایت بازروید که در مقابل هایپرفالو سایت بهتری نیست اما سایت خوبی برای خرید لایک اینستاگرام است.

تصاویر فوق العاده قدرتمند است و بسیاری از فعالان اکنون از اینستاگرام به عنوان وسیله ای برای قصه گویی برای انتشار پیام خود به دور و دراز استفاده می كنند و دیگران را به مشاركت در این امر ترغیب می كنند. همچنین به افراد تأثیرگذار امکان دسترسی مستقیم به پیروان خود برای ارائه پیام های پشتیبانی نشده را می دهد - مانند اعلامیه Insta جاستین بیبر در مورد حمایت از جنبش # blacklivesmatter.


از طریق این ایجاد آگاهی ، علل در می یابند که توسط مخاطبان جدید کشف می شوند. کمپین #postboxelfie به دلیل بسیج رای دهندگان برابری ازدواج در استرالیا در سال گذشته اعتبار یافت. در به اشتراک گذاشتن لحظه رای گیری آنها ، راهی سرگرم کننده و دلگرم کننده برای برقراری ارتباط با مخاطبان جوانی بود که علی رغم حمایت از برابری در ازدواج ، تصور می شد که تمایلی به رای دادن ندارند.

7. نژاد جدیدی از تأثیرگذار ایجاد کرده است
وبلاگ نویسان قبلاً در سال 2010 محبوب بودند ، اما اینستاگرام به آنها بستری برای توزیع به روزرسانی های کوتاه و شیرین داد. آنها با یک تصویر و عنوان می توانستند مطالبی در اندازه لقمه بسازند که می تواند برای مکالمات مکرر با پیروان خود به طور منظم تری منتشر شود.

 

برخی از این موارد برای تکمیل محتوای وبلاگ خود استفاده کردند ، برخی کاملاً به اینستاگرام روی آوردند ، در حالی که دیگران شهرت اجتماعی را فقط در Insta پیدا کردند. این برنامه بدون شک جنبش تأثیرگذار را پیش برده و برخی از شخصیت ها را به مشاهیر اجتماعی تبدیل کرده است.

هنگامی که تأثیرگذار مد Chiara Ferragni در اوایل سال جاری ازدواج کرد ، در یک مراسم باشکوه ، دو لباس دیور مدل هایور بالا با یک ویژگی پیگیری در Vogue برگزار شد. حتی افراد کمتر مستقر هم اکنون می توانند از طریق همکاری با نام تجاری در اینستاگرام امرار معاش کنند.

Naderi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
idat.ir در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋