Naderi

Naderi

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

آیا ما در مدرسه آموزش واقعی می بینیم؟

من فکر نمی کنم که آن مدرسه آموزش واقعی به ما ارائه دهد. سیستم بسیار قدیمی است. در مدرسه ، ما در هر موضوعی (یا تقریباً هر درس) عالی عمل می کنیم. معلمان ممکن است بگویند دانش عمومی مهم است ، اما در دنیایی که شرکت ها به متخصص نیاز دارند ، فقط چنین نیست.

آیا ما در مدرسه آموزش واقعی می بینیم؟

آموزش چیست؟
تحصیلات به معنای یادگیری واقعی برخی از گاو نر * $ t واقعیت نیست ، مانند تاریخ جنگ یا ساختار شیمیایی ... من نمی دانم چه چیزی. این در مورد بهتر شدن در یک مهارت ، بدست آوردن ارزش است. به ما برای بهتر شدن در زندگی آموزش داده نمی شود ، بلکه به ما یاد می دهند یک شغل بگیریم. منظورم این است که به آن فکر کن آیا به شما آموزش داده شد ...

چگونه با آزار و اذیت / نفرت / نظرات منفی کنار بیاییم؟
چگونه می توان پول را عاقلانه اداره کرد ؟ به عنوان مثال ، بدهی چطور؟
چگونه می توان رویای خود را تعقیب کرد ؟
به من هیچکدام از اینها آموزش داده نشده است معلمانی که نیز در این دام افتاده اند بارها و بارها به ما می گویند که از رویاهای خود دست بردارید و به کار مشغول شوید .
این سیستم برای "آموزش" کارگران ساخته شده است ، نه خالقان.

اشتباه نکن
قصد من این نیست که شما را وادار کنم که "سیستم اشتباه است" و شروع به اعتراض کنید. من می خواهم شما آن را دور بزنید. داشتن تحصیلات رسمی هنوز هم فوق العاده است زیرا شما نمی توانید بدون فارغ التحصیل شدن از دبیرستان برای کالج اقدام کنید و هنگام جستجوی کار جدی گرفته نخواهید شد.

در این لحظه (15 آوریل 2019) ، من هنوز دانشجوی Gymnasium هستم. مثل دبیرستان آلمان است ، اما یک مدرسه سخت تر. مشکل من این است که مدرسه زمان زیادی از روز من را کاهش می دهد. من می توانم زبان ، تجارت و شرکت را یاد بگیرم. اگر مجبور نباشم به مدرسه بروم و سپس تکالیف منتظر خود را انجام دهم بیشتر. اصولاً مانع تعقیب رویاهایم می شود. در حال حاضر ، من در مرحله ای هستم که برای انجام کارهای بیشتر برنامه ریزی روزانه خود را شروع می کنم.

یاد بگیرید چگونه یاد بگیرید.
این مهمترین چیزی است که می خواهید در مدرسه یاد بگیرید. برای یادگیری سریعتر و بهتر باید روش های مختلفی را امتحان کنید. همچنین وب سایت ها و فیلم های YT زیادی وجود دارد که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

بعداً ، اگر از قبل می دانید چه می خواهید یاد بگیرید ، برای شما راحت تر خواهد بود. این مهارت می تواند در آینده شما بسیار مهم باشد. افرادی که نمی دانند چگونه یاد بگیرند در تحقق آرزوهای خود شکست خواهند خورد.

به یاد داشته باشید که ما در مورد آموزش واقعی صحبت می کنیم ، بنابراین عمدتا در یک مهارت بهتر می شویم. اگر می خواهید بیشتر سفر کنید ، چرا تمرین یافتن پروازهای ارزان تر را انجام نمی دهید؟


اعتبار: علم عامه پسند

اگر شغل نیست ، پس چه؟
اگر نمی خواهید در یک شغل نه تا پنج کار کنید و برای شخص دیگری کار کنید ، در اینجا این امکانات وجود دارد.

شما می توانید به یک فریلنسر ، یک خالق محتوا تبدیل شوید یا یک کسب و کار پیدا کنید.

فریلنسر
فریلنسر شخصی است که به شرکت ها یا افراد دیگر خدمات ارائه می دهد و برای آن درآمد کسب می کند. آیا فرانسه می دانید؟ ترجمه ها را بصورت آنلاین انجام دهید! Fiverr بستر مناسبی برای جستجو در بالا است. شغل شما می تواند با فریلنسر بودن شروع شود و سپس می توانید به روش های دیگر ترانزیت کنید.

محتواساز
یک خالق محتوا به وضوح محتوا ایجاد می کند. یوتیوب ها ، اینستاگرامرها ، وبلاگ نویسان ، همه آنها سازنده محتوا هستند. نقش شما تولید محتوا در قالب متن ، صوت ، فیلم یا تصویر است که توسط مخاطبان مشاهده یا گوش داده خواهد شد. اگر می خواهید بیشتر بدانید ، فقط کافیست Google "چگونه با ... درآمد کسب کنیم" این می تواند YouTube باشد ، به عنوان مثال.

صاحب مشاغل
یک تجارت می تواند بصورت آنلاین یا آفلاین اداره شود. با داشتن یک تجارت آنلاین ، دیگر لازم نیست نگران صورتحساب دفتر مرکزی خود باشید. صاحب مشاغل در واقع یک فریلنسر است که بستر شخصی خود را ایجاد کرده است ، از طرف دیگر فریلنسر از پلتفرم هایی مانند Fiverr ساخته شده توسط شخص دیگری استفاده می کند.

کلمات نهایی
به همه دانش آموزان! اگر رویایی دارید ، تسلیم نشوید زیرا معلم شما به شما می گوید چنین کاری کنید! در قرن بیست و یکم ، بسیاری از موارد امکان پذیر است. شما فقط به یک مداد ، ورق کاغذ و یک ایده خوب نیاز دارید. اگر به یک الهام نیاز دارید ، جید دارووانگسا را ​​که یک کارفرما ، صاحب مشاغل نوجوان است ، بررسی کنید. او یک کانال یوتیوب دارد.

او یک دلیل است که اگر ما به اندازه کافی سخت می خواهیم ، پس می توانیم.

من شما را با این کار تنها می گذارم و برای شما آرزوی موفقیت می کنم.

(شانس = سخت کوشی + فرصت: D)

منبع: وبلاگ آموزش 85

Naderi
Naderi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋