mohammadreza noorozi

mohammadreza noorozi

قیمت سیلوسایبین

میانگین هزینه قارچ بر حسب وزن

قیمت قارچ (قارچ سیلوسایبین) بسیار متفاوت است و از 5 دلار تا 3000 دلار متغیر است. میانگین هزینه قارچ در ایالات متحده عمدتاً به مقدار خریداری شده، میزان شیوع قارچ جادویی در منطقه خریداری شده و جنس (نوع) بستگی دارد.

 

با این حال، به طور معمول، مقدار یا وزن کلی قارچ های خریداری شده بیشترین تأثیر را بر هزینه دارد. از آنجایی که شاخک ها نسبت به اندازه شان چگالی کمی دارند، وزن های فروخته شده کمتر از یک کیلوگرم است و اغلب می توان آنها را در وزن های گرم، پوند و اونس خریداری کرد.

 

هزینه یک گرم قارچ سیلوسایبین

قیمت سیلوسایبین بر حسب گرم معمولا بین 5 تا 12 دلار قیمت دارد. این باعث می شود آنها به طور قابل توجهی ارزان تر از مواد مخدر دیگر مانند کوکائین، که ارزش خیابانی آن حدود 120 دلار در هر گرم است.

 

 

هزینه یک اونس شاخک هزینه دارد

یک اونس قارچ جادویی (28 گرم) به طور متوسط در ایالات متحده 200 تا 230 دلار قیمت دارد. برخی از فروشندگان مواد مخدر نیز خرچنگ ها را با وزن نیم یا ربع اونس به ترتیب به طور متوسط 100 یا 60 دلار می فروشند.

 

هزینه یک پوند قارچ

به دلیل تعداد زیاد و قیمت بالا، شمشادها به ندرت در وزن پوندی فروخته می شوند. یک پوند قارچ جادویی (454 گرم) حدود 2500 دلار قیمت دارد.

 

هزینه خوراکی های قارچ

طیف گسترده ای از خوراکی های سیلوسایبین راه خود را به بازار باز کرده است. اینها شامل شکلات سیلوسایبین، چای، آدامس و غیره است. با ادامه رشد بازار، قیمت این اقلام با آنها تغییر می کند.

چه چیزی بر قیمت قارچ جادویی تأثیر می گذارد؟

مانند خرید هر نوع ماده غیرقانونی، قیمت پرداخت شده در سطح خیابان بر اساس عوامل متعددی می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

 

یکی از رایج ترین تأثیرات قیمت دارو اغلب پیامدهای قانونی برای توزیع و تولید است، با موادی مانند فنتانیل که برای داشتن 400 گرم یا بیشتر محکومیت 10 ساله دارد. این عامل با سیلوسایبین اندکی کاهش می یابد زیرا اجماع عمومی و قوانین ایالتی به طور پیوسته به سمت جرم زدایی حرکت می کنند و اورگان و کلرادو قبلاً مالکیت دارو را قانونی کرده اند.

 

عوامل دیگری که می توانند بر قیمت قارچ تاثیر بگذارند عبارتند از:

 

مقدار خریداری شده: قیمت یک پوند قارچ بسیار بیشتر از یک اونس است.

 

جنس یا نوع قارچ خریداری شده: برخی از انواع آن فقط در آب و هوای خاصی یافت می شوند و به دلیل خطرات وارداتی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

 

مکان: مناطقی که تقاضای زیادی برای قارچ سیلوسایبین ندارند ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

 

خلوص/قدرت: برخی از قارچ‌ها به گونه‌ای مهندسی شده‌اند که قدرت قوی‌تری دارند و می‌توانند گران‌تر باشند و همچنین ممکن است برای مدت طولانی‌تری در سیستم شما باقی بمانند.

 

منبع: فروشندگان در خیابان ممکن است به دلیل خطرات ذاتی بیشتر از کسی که دارو را به صورت آنلاین می فروشد، هزینه دریافت کنند.

 

کاهش خطر سیلوسایبین

در حالی که خطر اعتیاد به مواد توهم زا مانند سیلوسایبین نسبتاً کم است، نگرانی های سلامت دیگری نیز وجود دارد که باید قبل از مصرف قارچ جادویی در نظر بگیرید. این امر به ویژه اگر برای اولین بار است که دارو مصرف می کنید یا سابقه اختلالات روانی دارید، صادق است.

mohammadreza noorozi
mohammadreza noorozi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋