mousavisanei0

mousavisanei0

بهترین راه برای پاکسازی

 

 

بهترین راه برای پاکسازی پوست چیست؟

 

 ما احساس می کنیم که پاکسازی را تا یک هنر زیبا داریم. ما سیستم پاکسازی مضاعف خود را داریم و تا حد امکان به شدت از آن پیروی می کنیم. ما می دانیم که بسیاری از مکاتب فکری وجود دارد، با این حال، به همین دلیل است که من افکارم را در مورد بهترین راه برای پاکسازی  به اشتراک می گذارم.

چرا باید پوستم را پاک کنم؟

پاکسازی همیشه مرحله اول در روتین مراقبت از پوست شما است. با پاکسازی پوست خود، تمام ناخالصی های روز از جمله باقی مانده آرایش، SPF قدیمی، آلودگی های ناشی از زندگی روزمره در سال  و حتی چربی اضافی تولید شده توسط خود پوست را از آن پاک می کنید.

تمیز کردن همچنین می تواند در مورد هدف قرار دادن نگرانی های خاص مراقبت از پوست شما کمک کند. به عنوان مثال، استفاده از یک پاک کننده مبتنی بر سالیسیلیک می تواند برای هدف قرار دادن احتقان در پوست بسیار مفید باشد، یا یک پاک کننده مبتنی بر گلیکولیک می تواند برای بازگرداندن کمی خیره شدن به پوستی که ممکن است در کنار هم قرار گرفته و کمی احساس ضعف داشته باشد، مفید باشد.

پاکسازی یک مرحله تزئینی نیست - این اولین و مهم ترین مرحله در روتین مراقبت از پوست شما است. بنابراین بهترین راه برای پاکسازی چیست؟

چگونه پاکسازی کنیم

پاکسازی یک سرمایه گذاری در زمان است، اما این خبر خوب است - شما می توانید یک پاک کننده فوق ستاره باشید فقط با کوشش فوق العاده. اگر صبح و عصر چند دقیقه روی تکنیک خود سرمایه گذاری کنید، می توانید یک متخصص پاکسازی واقعی باشید. با مطالعه وبلاگ ما در مورد این موضوع، می توانید در مورد اصول اولیه روتین مراقبت از پوست خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

هدف یک پاکسازی خوب بسیار ساده است - در پایان، شما باید پوستی تمیز و عاری از SPF قدیمی، روغن، آرایش، مواد زائد داشته باشید - پوستی که برای سرم آماده است!

 



 یک دستکش میکروفیبر است که از قدرت آب گرم و میکروفیبر استفاده می کند تا مواد زائد را از منافذ شما قلاب کند و آرایش، چربی و SPF را از روی پوست شما پاک کند تا آن را تمیز و تمیز نگه دارد. اعتراف می کنیم که به عنوان سازندگان کمی مغرضانه هستیم، اما با این وجود، ما طرفداران بزرگی هستیم.

برای پاکسازی  به سادگی  را در آب گرم اشباع کنید، آن را فشار دهید، دستکش را روی دست خود بکشید و آن را در دایره های ملایمی از مرکز صورت خود به سمت بیرون بکشید،  مراقب مژه های خود باشید. حتی می تواند ریمل را نیز پاک کند! شما می توانید در مورد بهترین روش های پاکسازی با بهترین آرایشگاه سعادت آباد همراه باشید.

 

دوبار پاکسازی
هنگامی که با دستکش پاک کننده و آب از قبل تمیز کردید، می توانید پاکسازی مضاعف خود را شروع کنید.

پاکسازی مضاعف شما همان چیزی است که به نظر می رسد. پاک کننده فعال مورد علاقه خود را انتخاب کنید و مقدار مورد نیاز را اندازه گیری کنید - بسته به محصول می تواند چیزی بین یک نخود تا یک سکه یورو باشد، بنابراین حتما دستورالعمل ها را به دقت بخوانید.

این را با نوک انگشتان خود روی پوست خود بمالید و آن را برای مدت زمان توصیه شده روی پوست خود ماساژ دهید . هنگامی که محصول را به طور موثر روی پوست خود ماساژ دادید

با استفاده از قسمت تمیز، می‌توانید از برای پاکسازی تمام محصولات باقی‌مانده از پوست خود استفاده کنید، و پوستی تمیز، عاری از باقی‌مانده و آماده جذب همه سرم‌های زرق و برق‌دار در انتظار شما باقی می‌ماند.

این کاملاً کلیدی است که هنگام تمیز کردن، اطمینان حاصل کنید که اطراف بینی، روی ابروها و پایین اطراف فک خود را تمیز می کنید تا مطمئن شوید که همه محصولات و آلودگی ها را از روی پوست خود پاک می کنید. رها کنید تا پشت سر بمانید - و که می تواند منجر به شکستگی شود!

 

دستگاه های مراقبت از پوست خانگی که ما آنها را تأیید می کنیم

ماسک های ال ای دی

از بیرون خاکستر ماسک های ال ای دی برمی خیزد! چه کسی می‌دانست که این ماسک‌های ظاهراً بدقواره، اکنون براق و پیشرفته به محصولی تبدیل می‌شوند که به راحتی در داروخانه شما برای خرید قرار می‌گیرد؟

به نظر می رسد این ماسک های ال ای دی که مورد علاقه افراد مشهور هستند و اکنون به طور گسترده در دسترس هستند، گزینه ای عالی برای گنجاندن در روال مراقبت از پوست خانه شما هستند.

نور LED برای پوست چه می کند؟

سال هاست که از پوست درمانی LED در محافل پوست درمانی استفاده می شود. نور قرمز برای تقویت سنتز کلاژن عالی است. نور آبی در باکتری ها و کاهش شکستگی مفید است...

 

LED نوعی نور مرئی است، مانند HEV، اما اعتقاد بر این است که قرار دادن پوست شما در معرض طول موج های نور بسیار خاص و اندازه گیری شده برای مدت زمان کوتاهی، آسیبی مشابه نور HEV که در زندگی روزمره ما پخش می شود را ایجاد نمی کند.

LED آبی

این نور آبی می تواند به مدیریت و مقابله با آکنه کمک کند.  نور خورشید و پوست برنزه باعث می شود آکنه کمتر دیده شود،  اما نور آبی نیز در اینجا نقش مهمی دارد.

نور آبی بخشی از طیف نور خورشید است که پوست شما را برنزه می کند (و پیر می کند). نور آبی به تنهایی در این طیف به پوست شما آسیب نمی رساند، بلکه مستقیماً بر باکتری پروپیونی باکتریوم آکنه تأثیر می گذارد و باعث تخریب سلولی می شود. نور آبی همچنین ضد التهاب است که می تواند تورم را که ممکن است با جوش های تهاجمی مرتبط است کاهش دهد.

LED قرمز

LED قرمز با طول موج 633 نانومتر به فعال کردن فاکتورهای رشد کمک می‌کند که می‌تواند منجر به ترمیم بافت زخم شود و حتی می‌تواند به از بین بردن باکتری‌ها در سطح عمیق‌تری از پوست نسبت به نور آبی کمک کند. همچنین می تواند التهاب و تورم را کاهش دهد.

mousavisanei0
mousavisanei0

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋