آرایشی بهداشتی و مراقبت پوست مو

آرایشی بهداشتی و مراقبت پوست مو

علاقه مند به موضوعات آرایشی و معرفی انواع برند و شرکت تولید کننده محصولات ایرانی و خارجی idat.ir @cosmeticmag
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

نحوه استفاده از آرایش ابرو؟ ایده های زیبایی را برای ظاهری جذاب کشف کنید

روزی روزگاری آنها (ابروها) بسیار نازک بودند، با یک خط کشیده می شدند و برای ظاهری دراماتیک قوس می شدند. سپس در دهه هشتاد، ابروها پرپشت بودند، زیرا همه چیز را می پوشیدند. سرانجام دهه نود و دوران «موچین» فرا رسید، که به جایی رسید که ما امروز هستیم، جایی که همه بسیار مراقب هستند و یک هدف دارند: کمال. ظاهری طبیعی اما فوق العاده تعریف شده. هرگز قدرت ابزار آرایش چشم و ابرو و زیبایی را دست کم نگیرید!

 

با آموزش تصویری شروع کنید

بیایید از ابتدا شروع کنیم: شکل ابرو . در حالی که هیچ شکل جهانی وجود ندارد که مناسب هر چهره یا تکمیل کننده آن باشد، یک فرم طبیعی و عالی وجود دارد که می تواند برای همه تقویت شود، و خبر خوب این است که انجام آن چندان دشوار نیست!

 

ابرو خود را با یک مداد ابرو با نوک ظریف و یک خط کش باز کنید (بله، یک خط کش واقعی - مانند مدادهای نازکی که در مدرسه استفاده می شود. مطمئناً حداقل یک مداد در خانه خواهید داشت که در یک جعبه مداد یا کشو پنهان شده است. یا شما می توانید از یک قلم مو نازک یا مداد نازک استفاده کنید). اگرچه همه ما می دانیم که صورت های ما هرگز کاملاً متقارن نیستند، با این وجود باید سعی کنیم خط ابرو را به طور یکنواخت تغییر دهیم، زیرا یک قوس ابرو دقیق می تواند تفاوت باورنکردنی ایجاد کند.

 

تکنیک سه نقطه

1) پس از پاک کردن آرایش، با دقت به صورت و ابروهای خود در آینه نگاه کنید: ابروهای خود را با یک برس تمیز و مناسب به سمت بالا و بیرون شانه کنید. خط کش را بردارید و آن را به صورت عمودی در کنار بینی خود قرار دهید ، به طوری که بیرون سوراخ بینی و گوشه داخلی چشم شما را لمس کند. به دنبال خط خط کش، یک نقطه روی ابروی خود بکشید: این نقطه شروع ایده آل برای قوس ابروی شما است. این کار را برای هر دو چشم انجام دهید و سپس به مرحله بعدی بروید.

2) با استفاده از همین تکنیک، خط کش را از قسمت بیرونی بینی شروع کنید و آن را حرکت دهید تا با مرکز چشم، روی عنبیه یک خط قرار بگیرد. نقطه ای را در جایی که به ابرو می رسد بکشید. این جایی است که بالاترین نقطه ابرو باید باشد یا جایی که باید قوس شود.

3) تا آخرین مرحله برای مشخص کردن انتهای ابرو ادامه دهید ، این بار از قسمت بیرونی بینی شروع کنید و آن را با گوشه بیرونی چشم خط بکشید: آخرین نقطه را روی ابرو بکشید.

در نهایت، سه نقطه روی هر ابرو را با ضربات کوچک به هم وصل کنید تا شکل و ضخامتی داشته باشید که به عنوان پایه ای برای آرایش ابرو خاص عمل می کند.

 

 

از مدادی استفاده کنید که در مقایسه با رنگ طبیعی شما خیلی تیره نباشد، به طوری که نقاط دیده نشوند و خطوط بیش از حد مشخص نشوند.

 

"فاز موچین"

هنگامی که شکل و زاویه ایده‌آل ابروهای خود را پیدا کردید، باید آنها را با دقت زیاد مشخص کنید، با استفاده از موچین مخصوص موهای زائد را نسبت به خطوطی که برای به هم پیوستن نقاط کشیده‌اید از بین ببرید (ناگفته نماند: خیلی خیلی خیلی مواظب باشید زیاد موچین نکنید. وقتی شک دارید بایستید و به پیشرفت خود در آینه نگاه کنید).

 

 

اگر از طرفداران ظاهر طبیعی شدید هستید، فقط موهایی را بردارید که از شکلی که کشیده اید پیروی نمی کنند و خط را به طور طبیعی پر و ضخیم بگذارید . از طرف دیگر، اگر ابروهای شما نازک یا تکه‌تکه هستند (بله، می‌تواند کار کند!)، آن‌ها را با یک مداد مناسب برای شما و رنگ‌آمیزی‌تان (مو و ابرو) یا با یک سایه چشم یا محصول خاص پر کنید و همیشه به یاد داشته باشید که ترکیب کنید.

 

لوازم جانبی مناسب آرایش ابرو

موچین Tweezers برای همه ضروری است. شما به سادگی باید تصمیم بگیرید که از نوک زاویه دار یا اضافی استفاده کنید. هر کدام را که انتخاب کنید، نتیجه دقیق تضمین می شود، با توجه به اینکه موچین ها با موادی ساخته شده اند که آنها را انعطاف پذیر و قابل مانور، ماندگاری طولانی و ظریف می کند (که هرگز چیز بدی نیست).

آرایشی بهداشتی و مراقبت پوست مو
آرایشی بهداشتی و مراقبت پوست مو علاقه مند به موضوعات آرایشی و معرفی انواع برند و شرکت تولید کننده محصولات ایرانی و خارجی idat.ir @cosmeticmag

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋