motionkade.ir

motionkade.ir

آشنایی کامل با نرم افزار ایلوستریتور

یک تصویرگر چه کاری انجام می دهد؟

تصویرسازی یک ابزار ارتباطی شگفت انگیز است. کلمات می توانند چیزی را برای شما توضیح دهند، اما یک تصویر می تواند چیزی را به شما نشان دهد - "یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد".

گاهی اوقات تصاویر می توانند یک احساس، یک معنا یا یک ماهیت را مؤثرتر از یک دیوار متن منتقل کنند. تصاویر می‌توانند یک ایده پیچیده را ساده‌سازی کنند، کلمات یا پیام‌هایی را که به کاربر تحویل داده می‌شوند تعریف کنند، و گاهی اوقات به تنهایی بدون هیچ توضیحی نیاز دارند.

تصویرگری که پشت میزش نشسته و طرحی را ترسیم می کند.

یک تصویرگر معمولاً استخدام یا مأمور می شود تا یک نمایش بصری در متن یک متن یا ایده مرتبط تولید کند. مراحل مختلفی در جریان کار تصویرگر وجود دارد که معمولاً شامل موارد زیر است:

    بحث در مورد نیازهای تصویرسازی و طراحی مشتری
    قیمت و مهلت مذاکره
    ایجاد یک نمونه برای همراهی با مشتری
    تولید تصاویر در مهلت مقرر

 

یک تصویرگر معمولاً با ترسیم پیش‌نویس تصاویری که می‌خواهد بسازد، شروع می‌کند. هنگامی که آنها ایده ای از کمیت و طرح کلی کل پروژه داشتند، شروع به کار روی ترسیم هر تصویر می کنند. تصویرگرها می توانند با مداد و کاغذ یا به صورت دیجیتالی روی رایانه کار کنند. آن‌ها می‌توانند رسانه‌ای را انتخاب کنند که برای سبک آنها و نیازهای مشتری‌شان بهترین است. هر تصویرگر مهارت های طراحی بسیار خوبی دارد به طوری که می تواند انواع تصاویر و طرح ها را تولید کند.

برای تصویرگر مهم است که به نیازهای مشتری گوش دهد و درک کند، و بتواند ایده ها را تبادل کند و چندین مفهوم را دوباره کار کند تا زمانی که هر دو طرف به تفسیر و تصویر نهایی برسند. استعداد طبیعی، دوره آموزش ایلوستریتور و تمرین مستمر برای موفق شدن به عنوان یک تصویرگر ضروری است.

تصویرسازی به یک حرفه بسیار رقابتی تبدیل شده است، به این معنی که اکثر تصویرگران زیبایی‌شناسی طراحی بسیار متمایز را ایجاد می‌کنند تا کارشان برجسته شود. در حالی که کار یک تصویرگر فوق‌العاده خلاقانه است، گاهی اوقات به این معنی است که آنها باید به کار خود ادامه دهند، حتی زمانی که احساس خاصی ندارند.

انواع مختلفی از تصویرگرها در طیف وسیعی از صنایع وجود دارد:

تصویرگر سرمقاله
یک تصویر خوش ساخت می تواند فوراً جوهر یک ایده را به نمایش بگذارد و نیازی به توضیحات دقیق را از بین ببرد. تصویرگران تحریریه تصاویری را ایجاد می کنند که با مقالات نوشته شده در روزنامه ها، مجلات و مجلات همکاری می کنند. تصاویر سرمقاله داستان ها را زنده می کند، نکات اصلی را در یک مقاله نشان می دهد و خوانندگان را وادار می کند تا با محتوای نوشتاری که گاهی اوقات به سختی قابل درک است درگیر شوند (به عنوان مثال، تصاویر سیاسی، علمی یا پزشکی می توانند تصور را آسان تر کنند).

مدیران هنری به شدت به تصویرگران تحریریه متکی هستند تا تصاویر جلب توجه را به آنها ارائه دهند تا به صورت بصری اطلاعات را ارائه دهند و ایده ها را منتقل کنند - آنها به عنوان یک تیم از نزدیک با یکدیگر همکاری می کنند تا بهترین تصویر(های) ممکن را برای بیان یک داستان یا برای روشن کردن یک داستان ایجاد کنند. مفهوم صدها مجله، مجله یا روزنامه وجود دارد که تقریباً با هر سبکی از تصویرسازی مطابقت دارند، از تصویرسازی سنتی گرفته تا تصویرسازی عکس، کلاژ، کاریکاتور، نقشه، یا نقاشی‌های زیبای ساده. برای تصویرگرانی که می توانند مهارت های هنری را همراه با ایده های مفهومی ارائه دهند، فرصت های فراوانی وجود دارد.

 

تصویرگر محصول یک تصویرگر محصول با مشتریان خصوصی یا آژانس های تبلیغاتی مشورت می کند و با آنها کار می کند تا یک طراحی یا نقاشی تمام شده از یک محصول یا ویژگی محصول ایجاد کند. آنها برای مواردی مانند بروشورها، بسته بندی های تجاری، محصولات آنلاین و اشکال مختلف تبلیغات تصویرسازی می کنند. تصویرگران محصول، تصاویر خود را راهی برای ایجاد یک هویت منحصر به فرد برای یک محصول و به عنوان بخش مهمی از داستانی می دانند که برای موفقیت محصول باید بیان شود.

تجربه کاربر از یک محصول را می توان با توضیح بصری مفاهیم جدید یا ویژگی های پیچیده بهبود بخشید. تصاویر می توانند کمی زندگی و هوس به آنچه اغلب می تواند تبدیل به یک فرآیند بسیار مکانیکی و عقیم برای انجام کارها شود (مانند مدیریت امور مالی، قرار ملاقات یا خرید برای هدیه) اضافه کند. هنگامی که یک ویژگی در حال دور زدن، سوء استفاده یا استفاده ناکافی است، یک تصویر می تواند به کاربر کمک کند روی آن تمرکز کند. با تطبیق یک تصویر با یک ویژگی خاص، می تواند اطلاعات، زمینه و وضوح را اضافه کند یا کاربر را به مرحله بعدی هدایت کند.

motionkade.ir
motionkade.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋