morisfa221

morisfa221

لیزر تیتانیوم بهتر است یا لیزر پلاتینیوم برای رفع موهای زاید

لیزر سوپرانو تیتانیوم

لیزر سوپرانو تیتانیوم یکی از دستگاه‌های مدرن برای رفع موهای زائد بدن است که با بهره‌گیری از سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ کار می‌کند. هر یک از این طول موج‌ها برای پوست‌های گوناگون کارایی دارد. طول موج الکساندرایت برای محو کردن موهای نازک مانند نقاط پشت لب مناسب است، در مقابل طول موج اندیاگ به رفع موهای ضخیم نواحی شکم کمک می‌کند. طول موج دایود نیز موهای معمولی بدن در نواحی دست را از بین می‌برد.
دستگاه لیزر تیتانیوم برای کلیه رنگ‌های پوستی به کار می‌رود و محدودیت خاصی در این زمینه وجود ندارد. این دستگاه با برخورداری از طول موج‌های مختلف بر روی ملانین‌های پوست تأثیر می‌گذارد و بدین دلیل برای انواع پوست‌های سفید، تیره، برنزه و … کارساز است. لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه تیتانیوم یک روش ایمنی و کاملا بی‌خطر است که عوارض جانبی زیادی به همراه ندارد. در حقیقت، کلینیک‌های زیبایی و متخصصان پوست و مو دستگاه لیزر را بر اساس رنگ پوست افراد و وضعیت موی آن‌ها تنظیم می‌کنند و به همین دلیل از اثرگذاری و ایمنی بالایی برخوردار است.
نحوه عملکرد لیزر تیتانیوم

لیزر سوپرانو تیتانیوم در هر شات، قسمت‌های زیادی از بدن را دربرمی‌گیرد؛ بنابراین درمان موهای زائد با سرعت بیشتری انجام می‌شود. این دستگاه با مجهز بودن به سیستم خنک کننده از صدمه دیدن پوست و ایجاد نواحی کبودی پیشگیری می‌کند. کیفیت مطلوب آن باعث شده است تا از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر به شمار آید. افراد تحت درمان با این روش هیچ دردی را احساس نمی‌کنند.
عملکرد لیزر تیتانیوم با سایر لیزرها متفاوت است. این دستگاه با برخورداری از سه طول موج متعدد با نفوذ به عمق لایه‌های پوستی، ریشه موها را نابود می‌کند. وجود طول موج الکساندرایت با قدرت 755 نانومتر در آن توانایی از بین بردن موهای زائد به رنگ روشن را دارد. از دیگر طول موج‌های موجود در دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توان به دایود با موج 810 نانومتر اشاره کرد که با هدف قرار دادن ریشه موها برای پوست تیره مناسب است.
طول موج سوم به کار رفته در این لیزر، اندیاگ است که با بهره‌مندی از موج‌های قوی‌تر به مقدار 1064 نانومتر در مقایسه با طول موج‌های قبلی، بیشتر به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند. در نتیجه، با سرعت نفوذپذیری بالا فولیکول‌های پوست را هدف قرار می‌دهد و از این طریق باعث کاهش خطرات سوختگی می‌شود.
نحوه عملکرد لیزر تیتانیوم به گونه‌ای است که با حرکت دادن بر روی نواحی مورد نظر، پوست را گرم می‌کند. این نواحی با کمک پالس‌های نیروی لیزر با نفوذ به ریشه‌های عمیق مو موجب رفع موهای زائد می‌شود. انرژی حاصل از طول موج‌های لیزر با جذب شدن به فولیکول‌ها و نابودسازی آن‌ها از رشد مجدد موها جلوگیری می‌کند.
آیا لیزر موهای زائد با تیتانیوم یک روش ایمن و مطمئن است؟

با توجه به عملکرد مناسب لیزر تیتانیوم می‌توان آن را یک روش کاملا ایمن و مطمئن دانست. رفع موهای زائد با استفاده از این دستگاه پیشرفته، بی‌خطر است و بیمار پس از انجام لیزر هیچ گونه عوارض و التهابات پوستی را مشاهده نخواهد کرد.
احتمال دارد افراد دارای حساسیت، با کمی قرمزی پوست مواجه شوند که بعد از نیم ساعت اثرات آن به کلی از بین می‌رود و اصلا جای نگرانی وجود ندارد. در حال حاضر عوارض قابل ملاحظه‌ای که خطرناک باشد توسط متخصصان زیبایی ثبت نشده است.
مزایای مهم لیزر تیتانیوم

 

1. دارای سیستم خنک کننده

بر روی لیزر تیتانیوم، سیستم خنک کننده Ice Plus تعبیه شده است که به کاهش احساس درد در حین کار کمک می‌کند. اشعه‌های لیزر با تولید گرمای زیاد بر روی پوست، آزاردهنده است. برای مقابله با این درد، استفاده از سیستم خنک کننده در دستگاه به تنظیم دمای هندپیس کمک می‌کند و با اعمال جریان هوای خنک بر روی پوست در کاهش احساس درد، خارش، سوزش، کبودی و قرمزی پوست مؤثر است.
این سیستم در کارایی دستگاه خللی وارد نمی‌کند، بلکه با به حداقل رساندن جریان گرما و خنگ نگه‌داشتن پوست تأثیرات مثبتی در از بین بردن موهای زائد دارد. سایر دستگاه‌های لیزر که فاقد سیستم خنک کننده هستند، علاوه بر کاهش کیفیت مطلوب باعث سوختگی پوست شده و اثرات زیان‌باری به وجود می‌آورند.
2. سرعت بالا در رفع موهای زائد برای اطلاعات بیشتر در خرید لیزر تیتانیوم

لیزر سوپرانو تیتانیوم با داشتن فرکانس بالا و همچنین سه طول موج مختلف با سرعت بیشتری موهای زائد را از بین می‌برد. از سوی دیگر، دو هندپیس قدرتمند دستگاه در کاهش زمان درمان اثرگذار است، به همین خاطر تعداد جلسات درمان بسیار کمتر از سایر روش‌ها است. این هندپیس دسترسی به نواحی گوناگون بدن نظیر لایه‌های ظریف گوش را آسان می‌سازد.
همه ابتکارات مدرن در لیزر تیتانیوم، آن را به یک دستگاه ایده‌آل تبدیل کرده است و نتایج اثربخشی را به دنبال دارد. اسپات سایز بسیار بزرگ در آن موجب شده است تا طول دوره درمان را در حدود بالای 30% کاهش دهد؛ زیرا سطح وسیعی از بدن به شعاع 900 سانتیمتر را دربرمی‌گیرد. تعداد جلسات درمان برای نابودسازی ریشه موها به رنگ پوست افراد بستگی دارد، هر چقدر پوست تیره‌تر باشد بر زمان مورد نیاز افزوده خواهد شد. معمولا بیماران بین 6 تا 8 جلسه از شر موهای اضافی خود خلاص می‌شوند.
3. بهره‌مندی از سه طول موج مختلف

لیزر سوپرانو تیتانیوم با بهره‌مندی از طول موج‌های الکساندرایت 750 نانومتر، دایود 810 نانومتر و اندیاگ 1064 به راحتی موهای زائد را از بین می‌برد. هیچ دستگاه لیزری توانایی این را ندارد که ریشه موها را صد درصد نابود کند، ولی سوپرانو تیتانیوم با بکارگیری هر یک از موج‌ها در ریشه‌کن کردن کامل موها مؤثر است. در نتیجه با استفاده از این لیزر دیگر جای نگرانی برای مشاهده نتایج دقیق آن وجود ندارد.
4. مناسب برای تمامی پوست‌ها

طول موج‌های تعبیه شده در دستگاه، امکان رفع موهای زائد برای تمامی پوست‌ها را مهیا کرده است. افراد دارای پوست روشن و تیره می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای از آن استفاده کنند. انجام لیزر با این روش هم برای زنان و هم مردان امکانپذیر است.
5. عدم احساس درد و ناراحتی در حین درمان

سیستم خنک کننده‌ای که بر روی دستگاه وجود دارد، مانع از احساس درد و ناراحتی در حین درمان می‌شود. این سیستم با متعادل کردن لایه‌های پوست، حس خوبی را به بیمار انتقال می‌دهد.
6. مؤثر برای قسمت‌های مختلف بدن

درمان موهای زائد با استفاده از این دستگاه پیشرفته بر روی تمامی نقاط مختلف بدن اعم از دست‌ها، پاها، بیکینی، زیربغل، صورت، پشت لب، شکم و … قابل اجرا است.
7. از بین بردن تمام فولیکول‌های مو

برخی دستگاه‌های لیزر قادر نیستند به درستی تمامی فولیکول‌های مو را نابود کنند، اما لیزر تیتانیوم به خوبی از عهده این کار برمی‌آید. در صورتی که فولیکول‌ها کاملا از بین نروند، روند درمان با مشکل مواجه می‌شود و در این شرایط بیمار نتایج اثربخشی را کسب نخواهد کرد.
لیزر تیتانیوم با سایر دستگاه‌های لیزر چه تفاوتی دارد؟

اندازه نقطه پرتو: یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های لیزر تیتانیوم با دستگاهی مانند پلاتینیوم در اندازه نقطه پرتو آن است. هر چقدر اسپات لیزر اندازه بزرگتری داشته باشد بر تسریع روند درمان تأثیر می‌گذارد. اغلب دستگاه‌ها نقطه پرتو کوچکی دارند، ولی لیزر تیتانیوم با دارا بودن قطر تابش نسبتا بزرگ در حدود 4 سانتیمتر و پوشش دادن نواحی وسیعی از پوست، درمان را راحت‌تر می‌کند.
نرم‌افزار دستگاه: دستگاه‌های لیزر از نرم‌افزارهای یکسانی برخوردار نیستند. تیتانیوم سوپرانو از رابط کاربری فوق‌العاده‌ای بهره‌مند است که پزشک و یا دستیار با استفاده از آن، بر اساس نوع پوست افراد پیش تنظیمات را انجام می‌دهند.
طول موج و فرکانس لیزر: تفاوت عمده دستگاه‌های لیزر مرتبط با طول موج و فرکانس آن‌ها است. برخی لیزرها طول موج بسیار ضعیفی دارند که قادر به از بین بردن موهای زائد نیست. اگر از آن دسته افرادی هستید که بیشتر دستگاه‌های لیزر را امتحان کرده‌اید و هر بار نتایج رضایت‌بخشی به دست نیاورده‌اید، حتما لیزر تیتانیوم با طول موج‌های قدرتمند و همچنین فرکانس بالا به شما کمک خواهد کرد. در واقع، سوپرانو تیتانیوم یک روش تضمینی برای رفع موهای زائد است.
طول عمر بالای دستگاه: معمولا دستگاه‌های لیزری که دارای دو هندپیس هستند، در مقایسه با سایر محصولات مشابه خود طول عمر بالایی دارند. لیزر تیتانیوم نیز با دارا بودن دو هندپیس از ماندگاری بیشتری برخوردار است.
میزان تأثیرگذاری لیزر تیتانیوم چقدر است؟ آیا خرید لیزر تیتانیوم ارزش دارد ؟

کاربرد این دستگاه ارتباط مستقیمی با رنگ پوست افراد دارد. معمولا پوست‌های تیره، موهای ضخیم‌تری در مقایسه با سایر افراد دارند، ولی این نویدبخش است که با بکارگیری لیزر تیتانیوم می‌توانند نتایج مطلوبی را به دست آورند.
تلفیق طول موج‌های گوناگون با نفوذ به عمق ریشه موها قادر است بیش از 85% موها را به کلی از بین ببرد. موهایی که به اصطلاح زیرپوستی نامیده می‌شوند نیز در این روش بعد از انجام لیزر اصلا قابل مشاهده نیستند. اغلب متخصصان زیبایی عقیده دارند طول موج‌های 755، 810 و 1064 نانومتر در کنار یکدیگر بهترین کارایی خود را در مقابله با موهای زائد بدن نمایان می‌کنند.
لازم به ذکر است هیچ یک از دستگاه‌های لیزر توانایی این را ندارد تا به طول کامل موهای زائد را محو کند. لیزر تیتانیوم در بین سایر دستگاه‌ها، موفقیت اجرایی بالایی را در ریشه‌کن کردن ریشه موها به خود اختصاص داده است.
 

morisfa221
morisfa221

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋