morbit.trade

morbit.trade

پلتفرم گالا (Gala) و بازی آن در بازار رمزارزها

پلتفرم‌های بازی و سرگرمی از دیرباز جایگاه مهم و تاثیرگذاری در زندگی افراد داشته‌است. با گسترش روزافزون بازار ارزهای دییتال، بازی‌های کسب درآمد نیز جایگاه بهتر و بیشتری در زندگی افراد پیدا کردند. یکی از این بازی‌ها، گالا نام دارد. همزمان با پیشرفت فناوری بلاک‌چین و روی کار آمدن و توسعه توکن‌های غیرمثلی (NFT)، این توکن‌ها بدل به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در بازی‌ها شدند.

در ادامه توضیحاتی پیرامون این بازی ارائه خواهیم داد.

بازی گالا چیست؟

هدف اصلی بازی گالا آن است که صنعت بازی‌ها را با دادن کنترل کامل بازی به بازیکنان آن، به جهتی متفاوت هدایت کند. مأموریت بازی بلاکچینی Gala آن است که بازی‌هایی بسازد که شما واقعا بخواهید آنها را بازی کنید.

این پروژه قصد دارد تا این حقیقت را که بازیکنان می‌توانند صدها دلار را برای دارایی‌های درون بازی خرج کنند و همچنین ساعت‌های بی‌شماری که برای بازی‌کردن صرف می‌کنند را تغییر دهد. چرا که تمام این‌ها را می‌توان تنها با یک کلیک از آن‌ها گرفت. این بازی برنامه دارد تا با کمک فناوری بلاکچین، کنترل بازی‌ها و دارایی‌های درون بازی را به بازیکنان دهد و تفکر مبتکرانه را مجددا به بازی‌ها معرفی کند.

بنیان‌گذاران Gala Games

بازی و ارز گالا توسط اریک شیرمیر (Eric Schiermeyer) تاسیس شد. وی همچنین هم‌بنیان‌گذار Zynga، یک شرکت اجتماعی و بازی‌های موبایلی محبوب بوده است. تحت رهبری آقای شیرمیر، شرکت Zynga محصولات محبوبی مانند پوکر، مافیا وارز و فارم‌ویل را منتشر کرد.

آقای شیرمیر که به کار کردن روی بازی‌های بسیار خلاقانه شهره است، پلتفرم بلاک چینی Gala Games را در ژوئیه 2019 (تیر 98) عرضه کرد تا یک شبکه گیمینگ مبتنی بر بلاک چین را ساخته و مالکیت بیشتری از بازی‌ها را به بازیکنان ارائه کند.

از کجا می‌توان توکن GALA را خریداری نمود؟

از آگوست 2021، شما قادر هستید که توکن بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala) را به‌راحتی خریداری کنید. مکان‌هایی که این توکن را دارند نیز شامل: Sushiswap، Gate.io، Uniswap V3، KuCoin و Bitrue می‌شوند. قیمت کنونی GALA حدود 0.05 دلار است و در کوین مارکت کپ نیز در رتبه 235 قرار دارد. همچنین این توکن در زمان نگارش این مقاله حدود 136.21 درصد، افزایش یافت.

امنیت بازی گالا

امنیت شبکه به عهده مجموعه‌ایی از نودهای بنیانگذاران است. این شبکه دارای حداکثر ۵۰۰۰۰ نود بنیانگذار است که برای تایید معاملات بازی و ایمن کردن شبکه هستند. کاربرد دیگر این گره‌ها این است که می‌توانند در مورد اینکه کدام بازی‌ها منتشر شوند تصمیم‌گیری کنند و رای دهند.

کلام پایانی

هدف اکوسیستم گالا گیمز استفاده از قدرت فناوری بلاک‌چین برای دادن مالکیت حقیقی دارایی‌های دیجیتال به گیمرهاست. تیم توسعه‌دهنده ارز دیجیتال گالا با هدف توسعه بازی‌های جذاب وراد این حوزه شده‌اند.

طراحی شبکه نودهای منحصر به فرد این پروژه و سهیم کردن آن‌ها در برخی تصمیمات حاکمیتی، بخشی از تمرکز را از این اکوسیستم می‌زداید. حال باید منتظر کاند و دید آیا گالا گیمز می‌تواند به رونین دیگری در عرصه بازی‌های بلاک‌چینی تبدیل شود.

morbit.trade
morbit.trade

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋