morbit.trade

morbit.trade

ارزهای دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری در سال 2022

امروزه ارزهای دیجیتال به یک سرمایه‌گذاری پرطرفدار در سراسر جهان تبدیل شده است. چنانچه فردی بخواهد برای اولین بار وارد این بازار شود، با تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال روبه‌رو می‌شود و این امر می‌تواند وی را سردرگم کند و مهم است که ارز های دیجیتال آینده دار را بتواند تشخیص دهد و انتخاب کند. از میان ارزهای ریپل، تتر، دوج کوین، کاردانو، اتریوم، لایت کوین، ترون، بیت کوین کش، ایاس، بایننس کوین، پولکادات، یونی سوآپ و … تنها توصیه می‌شود روی تعداد محدودی سرمایه گذاری انجام دهید.

ارز دیجیتال چیست؟

یک رمز ارز نوعی ارز دیجیتال به شمار می‌رود. به عبارتی یک کریپتوکارنسی، نوعی دیجیتال کارنسی است، اما هر ارز دیجیتال را نمی‌توان یک رمز ارز دانست. از زمان ظهور سیستم‌های دیجیتال بشر همواره به دنبال استفاده از این دستاورد در سیستم‌های پولی بوده و ابداعات زیادی در این زمینه داشته است. با این حال نتوانست در این زمینه چندان موفق عمل کرد. به جرات می‌توان بیت کوین (اولین رمز ارز) را (تا زمان ظهور آن) موفق‌ترین پروژه در راستای دیجیتال کردن پول خطاب کرد. این پروژه الهام‌بخش بی‌شمار ارز دیجیتال دیگر شد. برخی از آن‌ها جزو ارزهای دیجیتال آینده دار به شمار می‌روند.

در کریپتوکارنسی از تکنیک‌های رمزنگاری به منظور تامین امنیت، تایید تراکنش‌ها و کنترل فرآیند تولید سکه‌های جدید در شبکه استفاده می‌شود و این دلیل استفاده از کلمه “Crypto” در “CryptoCurrency” است. رمز ارزها ابتدا با هدف رهایی از کنترل و دستکاری دولت‌ها ساخته شدند، اما با افزایش محبوبیت آن‌ها، این جنبه بنیادین تغییر کرد و کمی به سمت متمرکز شدن رفت.

رمزارزهای آینده دار

آقای ددیک 5 ارز دیجیتال را از میان برترین ارزهای دیجیتال معرفی کرده و معتقد است که این پنج پروژه صلاحیت قرارگیری در لیست بهترین‌های بازار را نداشته و جزو رمز ارزهای آینده دار نخواهند بود. اما چه جایگزینی برای آن‌ها وجود دارد؟ از میان پروژه‌های جدید، کدامیک ایده قوی‌تری داشته و می‌تواند در رده‌های بالای بازار قرار بگیرد؟

او معتقداست وی چین – VeChain  که با حروف اختصاری Vet شناخته می‌شود، یکی از ارزهای دیجیتال موفق بازار است که در آینده به یکی از رهبران زنجیره تامین در این حوزه تبدیل خواهد شد. او همچنین به پروژه چین لینک –  Chainlink که به Link معروف است نیز به عنوان یک پروژه آینده دار اشاره کرده است.

با رشد بازار، وجود یک واسطه قابل اعتماد و بی‌طرف، بسیار مورد نیاز خواهد بود، مخصوصا با رشد DeFi ها و گسترش سریع آن‌ها این نیاز بیشتر از قبل هم احساس می‌شود. چین لینک در تامین اطلاعات قابل اعتماد فوق‌العاده عمل می‌کند. از این جهت آینده درخشانی در انتظار این پروژه خواهد بود.

این محقق بازار در مورد آینده دار بودن تزوس – Tezos نیز ابراز امیدواری کرده ‌است. او معتقد است که این پروژه یک ایده امیدوار کننده است.

morbit.trade
morbit.trade

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋