morbit.trade

morbit.trade

انجین(Enjin) کوین چیست؟

انجین "Enjin" کوین یک پلتفرم ارز دیجیتال و blockchain است که برای صنعت بازی‌های ویدیویی طراحی شده است. این پلتفرم در بلاکچین اتریوم به وسیله Enjin ساخته شده است. شرکت انجین به بیش از 20 میلیون گیمر کمک می‌کند تا به ایجاد انجمن‌ها و اجتماعات پیرامون بازی‌های مورد علاقه خود بپردازند. انجین کوین این بستر موجود را به موتور توسعه بازی‌های ویدیویی blockchain نیز گسترش می‌دهد.

این شرکت سنگاپوری در سال 2019 اعلام کرد که با شرکت سامسونگ همکاری می‌کند و فناوری‌های خود را در مدل‌های مختلف تلفن‌های همراه Galaxy S10 به کاربران ارائه داده است. پس از اعلام این خبر قیمت ENJ به شدت افزایش یافت و بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت.

پلتفرم انجین از نظر کارایی شباهت زیادی به پلتفرم Worldwide Asset Exchange دارد که توسط شرکت‌های Opskins و GameCredits ساخته شده است. این امر باعث دشوار شدن فرایند متقاعد کردن توسعه دهندگان بازی‌ها در راه استفاده از پلتفرم آنها در بازهای خود می‌شود. اما همکاری با شرکت‌های سامسونگ، Unity، PC Gamer، Arena Match، NRG Esports و بسیاری از موارد دیگر این امکان را برای شرکت انجین فراهم کرده تا برای کسب این جایگاه مبارزه کند.

شرکت انجین با استفاده از آیتم‌های دیجیتال مبتنی بر بلاکچین در تلاش است تا در میان سایر پلتفرم‌های بزرگی مثل استیم، نینتندو، اکتیویژن بلیزاد و سایر پلتفرم‌های گیمینگ به حیات خود ادامه دهد. پلتفرم انجین از قرارداد‌های هوشمند ERC-1155 استفاده می‌کند که به عنوان ترکیبی از ERC-20 و ERC-721 عمل می‌کنند. این کار سبب بالا رفتن کارایی یک پلتفرم برای طراحی بازی‌های بلاک چینی می‌شود و این کوین را تبدیل به یک نسخه بلاک چینی از پلتفرم Unreal Engine شرکت Epic Games می‌کند. قدرت SDK و API انجین بسیار بالاست و به توسعه دهندگان گیم اجازه می‌دهد تا با سرورهای مختلف بازی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، انجین برای بهبود عملکرد شبکه خود در حال ایجاد کانال‌های بازی Efinity است.

ویژگی ها

  • این ارز دیجیتال با بازاری با ارزش تقریبی ۰۱ میلیارد دلار رتبه‌ی ۸۳ از نظر بزرگی بازار را به خود اختصاص داده است و ۰.۰۵ درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال را سهم خود کرده است.
  • نماد اختصاری ارز دیجیتال انجین، ENJ است.
  • امکان استخراج توکن انجین وجود ندارد و همه‌ی توکن‌ها از همان ابتدا تولید شده بودند.
  • شرکت انجین در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد، اما در سال ۲۰۱۷ و بعد از برگزاری یک ICO تمرکز کار خود را بر روی بازی‌های بلاک چینی قرار داد.
  • امکان انجام مبادلات اتمی (Atomic Swap) با کمک استاندارد ERC-1155 امکان‌پذیر است. به این ترتیب امکان تبدیل توکن‌ها بدون نیاز به صرافی واسط وجود خواهد داشت.
  • تعداد کل توکن‌های ENJ یک میلیارد واحد است.

انجین ایکس یک مرورگر است که به کاربران اجازه مشاهده‌ی تراکنش‌ها و عناصر مختلف موجود در پلتفرم را می‌دهد.شرکت Unity یک پلاگین است که امکان نصب آن بر روی مروگر شما وجود دارد و با استفاده از آن توسعه‌دهندگان می‌توانند به راحتی عناصر مختلف بازی را بر روی گوشی‌های اندروید و IOS و همچنین سیستم رایانه‌ی ویندوز و مک طراحی و ایجاد کنند. Market که به کاربران اجازه می‌دهد آیتم‌های مختلف را لیست کرده و یا خریداری کنند. این کار با استفاده از قراردادهای هوشمند انجام می‌شود.

morbit.trade
morbit.trade

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋