mona falsafi

mona falsafi

توسط ۱ نفر دنبال می شود

تزریق اسید هیالورونیک در واژن: برای شما مناسب است؟

از هر شش زن یک نفر از خشکی واژن رنج می برد. خشکی می تواند در مقطعی از زندگی زنان را تحت تأثیر قرار دهد، این خشکی می تواند ناشی از درمان دارویی، عفونت یا پرتودهی و به ویژه در صورت عدم درمان جایگزینی هورمون برای یائسگی باشد. آتروفی مخاط واژن می تواند باعث خونریزی واژینال در هنگام مقاربت شود

در دوران یائسگی، تولید هورمون ها کاهش می یابد که تأثیر منفی بر پوست و غشاهای مخاطی می گذارد. سپس واژن و غشاهای مخاطی خشک و نازک تر می شوند. بنابراین ترشح طبیعی کاهش یافته یا به طور کامل متوقف می شود. این منجر به خارش و ناراحتی در حین مقاربت می شود که گاهی اوقات ممکن است به دلیل درد یا دیسپارونی غیرممکن شود.

علاوه بر این، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد که منجر به هیپوتروفی لابیا بزرگ،  شلی و اتساع می شود . لب های بزرگ یا لب های بزرگ که دیگر قادر به محافظت از دهانه واژن نیستند که خشکی و خارش را تشدید می کند.

این تغییرات می تواند در سنین 40 سالگی نیز اتفاق بیفتد و البته بر زندگی روزمره بیمار نیز تاثیر منفی می گذارد. درمان های تزریقی DESIRIAL، یک اسید هیالورونیک اختصاصی، می تواند این شرایط را معکوس کند. اسید هیالورونیک مانند یک اسفنج عمل می کند و می تواند آب را در ناحیه تحت درمان با DESIRIAL ثابت و نگه دارد. این به پزشک این امکان را می دهد که پوست و غشاهای مخاطی را دوباره پر و آبرسانی کند. به لابیا بزرگ حجم می دهد و آنها می توانند دوباره از فرج و دهانه واژن محافظت کنند.

تزریق در دهانه واژن باعث تحریک تولید کلاژن در مخاط می شود که ضخیم تر و مقاوم تر می شود و این امر بر زندگی جنسی بیمار تأثیر مثبت خواهد داشت.

تزریق اسید هیالورونیک در واژن چگونه انجام می شود؟

بیمار در ناحیه تناسلی اپیلاسیون می شود و آسپسیس اجباری است.

بی‌حسی موضعی یا با تزریق‌های کوچک یا کرم انجام می‌شود. این روش نیازی به بستری شدن سرپایی ندارد.

اگر حجم از دست رفته در لابیا ماژور باشد، در این ناحیه است که برای بازگرداندن ظاهر طبیعی DESIRIAL تزریق می شود. درمان واژن شامل ناحیه اطراف دهانه و همچنین دو سانتی متر اول داخل واژن می شود. خشک ترین و نازک ترین منطقه

ناحیه بین واژن و دهانه لابیا مینور پس از بیهوش شدن ناحیه با استفاده از کرم بی حس کننده موضعی با تزریق های کوچک در مخاط و زیر مخاط درمان می شود.

تزریق اسید هیالورونیک بسیار سطحی است. آنها در اطراف محیط واژن، درست در پشت دهانه پخش می شوند. همچنین می توان پرینه را تزریق کرد و همچنین هیالورونیک اسید را در نواحی اسکار قرار داد.

سپس نواحی تزریق ماساژ داده می شود تا محصول به طور یکنواخت پخش شود.

عواقب تزریق اسید هیالورونیک به واژن چیست؟

خیلی ساده بهداشت طبیعی را رعایت کنید و به مدت 10 روز از رابطه جنسی خودداری کنید.

عوارض بعد از تزریق هیالورونیک اسید در واژن چیست؟

هیچ عارضه ای وجود ندارد، اما مناطقی که باید از آنها اجتناب شود عبارتند از کلیتوریس، غدد تولید کننده مخاط (غدد بارتولین) و مجرای ادرار در دیواره قدامی.

بعد از تزریق اسید هیالورونیک به واژن چه نتیجه ای حاصل می شود؟

بیمار چند هفته پس از تزریق نتیجه را احساس خواهد کرد. تزریق را می توان هر 6 تا 12 ماه یکبار انجام داد

mona falsafi
mona falsafi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋