mona falsafi

mona falsafi

توسط ۱ نفر دنبال می شود

درباره درمان های کاهش لابیا

لابیاپلاستی در کلینیک سیگنچر یک روش بسیار محبوب است که مزایای عملکردی و زیبایی فوق العاده ای را ارائه می دهد. جراحی که اغلب به نام لابیاپلاستی یا کاهش لابیا شناخته می شود، جراحی انجام شده روی لابیا مینورا، ماژورا یا کلاهک کلیتورال می تواند فواید زیادی برای سلامتی و تصویر کلی شما از خود داشته باشد.

گاهی ممکن است مشکل لابیا صرفا جنبه زیبایی نداشته باشد. پوست اضافی ممکن است باعث ناراحتی در حین ورزش شود و حتی ممکن است لباسی را که می‌توانید بپوشید، تحت تاثیر قرار دهد. با داشتن یک جراح زیبایی عالی در کنار شما، مشکلات شما در این ناحیه قابل اصلاح است و شما به حالت زیبای جدید بازمی‌گردید.

چه کسانی واجد شرایط لابیاپلاستی هستند؟

هیچ شرایط پزشکی وجود ندارد که بیمار مجبور به کاهش لابیا شود، اما زنان سالمی که به دلیل هیپرتروفی لبی خود ناراضی هستند، می‌توانند به عنوان کاندید عمل کنند. اکثر زنانی که به دنبال لابیاپلاستی هستند به موارد زیر علاقه دارند:

  • اندازه لابیا مینور و/یا کلاهک کلیتورال آنها را کاهش دهید و تقارن را بهبود بخشید.
  • بعد از زایمان، فرج را بازسازی کنید
  • مشکلات بهداشتی ناشی از بزرگ شدن لابیا که منجر به عفونت های مکرر می شود را درمان کنید.
  • درد ناشی از پوشیدن شلوار تنگ را از بین ببرید.
  • هر گونه خجالت شخصی را از بین ببرید.

اکثر بیماران لابیاپلاستی بین 20 تا 40 سال هستند اما تا زمانی که بیمار سالم باشد محدودیت سنی وجود ندارد. منع اصلی لابیاپلاستی بارداری و برخی بیماری های مقاربتی است.

در طول مشاوره چه انتظاری داشته باشید؟

مشاوره اولیه با بیان نگرانی‌های زیبایی و/یا عملکردی بیمار در مورد فرج و چگونگی تأثیر آن بر زندگی روزانه‌اش آغاز می‌شود. پس از معاینه فیزیکی، جراح شما به طور مفصل توضیح می دهد که برای رفع نگرانی چه کاری می توان انجام داد.

کاهش قیمت لابیا

قیمت ها از 3000 پوند تا 4500 پوند متغیر است. قیمت ثابت 3000 پوند برای لابیا مینورا، 3200 پوند برای لابیا مینورا + هودکتومی، 3000 پوند برای لبیا ماژورا و 4500 پوند برای لابیا مینورا و لابیا ماژورا وجود دارد.

برای یک نقل قول بدون تعهد، که به طور خاص برای شما طراحی شده است، لطفاً نزدیکترین کلینیک امضای خود را پیدا کنید و برای مشاوره رایگان با یکی از جراحان مجرب ما رزرو کنید. الزامات شما با اطمینان کامل در فضایی دوستانه و آرام مورد بحث قرار می گیرد.

پس از مشاوره، قیمتی که به شما پیشنهاد می شود شامل همه چیز می شود و هیچ هزینه اضافی و پنهانی ندارد. مشاوره، درمان و مراقبت های پس از آن، همه بخشی از بسته ما هستند تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه شما از ابتدا تا انتها مثبت است.

mona falsafi
mona falsafi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋