مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

سامسونگ به احتمال زیاد گلکسی اس 25 را با در نظر گرفتن هدست XR خود طراحی می کند

سامسونگ احتمالاً گلکسی S25 را با درنظرگرفتن هدست XR خود طراحی می‌کند

سامسونگ ظاهراً در اوایل سال ۲۰۲۵ و نزدیک به تاریخ معرفی سری گلکسی S25، گلکسی XR را روانه بازار خواهد کرد.

گلکسی XR هدست واقعیت مجازی آتی سامسونگ است که کره‌ای‌ها همراه با گوگل روی توسعه آن کار می‌کنند و احتمالاً با گوشی‌های جدید این شرکت مانند گلکسی S25 اولترا هماهنگ‌تر خواهد بود.

براساس ادعای یک منبع آگاه به‌نام Ice Universe در پلتفرم ایکس، گلکسی S25 اولترا ممکن است از قابلیت‌ها و طراحی الهام‌گرفته از هدست XR سامسونگ بهره‌ ببرد. البته او درباره جزئیات این موضوع چیزی نگفته است.

طبق گزارش قبلی، کره‌ای‌ها خود را برای عرضه هدست‌ واقعیت افزوده خود در اوایل سال میلادی آتی آماده می‌کنند؛ تاریخی که تقریباً به زمان مرسوم رونمایی از گوشی‌های S نزدیک است. بنابراین احتمالاً این گوشی‌ها و هدست‌های واقعیت افزوده سامسونگ از قابلیت‌های مشترکی بهره‌مند خواهند شد.

رونمایی احتمالی از گلکسی XR و S25 اولترا

ظاهراً پرچمدار آتی سامسونگ طراحی ارگونومیک خواهد داشت و به‌جای طراحی فریم تخت نسل قبل، ‌از فریمی بهره می‌برد که اندکی خمیده‌تر است. با این طراحی، احتمالاً کاربران راحت‌تر این گوشی را در دست خواهند گرفت و می‌توانند از آن برای کنترل از راه دور هدست واقعیت مجازی سامسونگ استفاده کنند.

مشخصات احتمالی گلکسی XR سامسونگ

هدست سامسونگ با تراشه اسنپدراگون XR2 پلاس نسل 2 به بازار خواهد آمد و برای اتصال سریع از Wi-Fi 7 پشتیبانی خواهد کرد. این می‌تواند بدین معنی باشد که تمامی مدل‌های سری گلکسی S25 برای اتصال به این هدست از Wi-Fi 7 و استانداردهای ارتباطی دیگر مانند بلوتوث 5.4 بهره‌مند خواهند شد.

همچنین طبق برخی گزارش‌ها، سامسونگ طی همکاری با گوگل قصد دارد نسخه‌ای از اندروید را به هدست خود بیاورد. این مورد نیز یکی دیگر از دلایلی است که احتمال یکپارچه‌سازی گوشی‌های سری گلکسی و هدست واقعیت مجازی سامسونگ را افزایش می‌دهد. بااین‌حال تا زمان عرضه گوشی‌های جدید و گلکسی XR باید منتظر داده‌های دقیق‌تر ماند.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋