مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

Galaxy S24 Ultra برای پخش زنده رویدادهای قایقرانی المپیک 2024 استفاده شد

گلکسی S24 اولترا برای پخش زنده مسابقات قایق‌رانی المپیک 2024 مورد استفاده قرار گرفت

در رویدادی بزرگ، پرچمدار سامسونگ توانست این شرکت را سربلند کند.

پاریس مملو از هوادارانی است که برای تماشای زنده المپیک آمده‌اند اما تعداد بیشتری از علاقه‌مندان به ورزش، از داخل خانه مسابقات انواع رشته‌های ورزشی را تماشا می‌کنند؛ ازاین‌رو، سامسونگ به‌ لطف دوربین قدرتمند گلکسی S24 اولترا، مسابقات قایق‌رانی المپیک را به تصویر کشید تا علاقه‌مندان به ورزش در سراسر جهان، باکیفیتی مناسب پخش زنده این مسابقات را مشاهده کنند.

به گزارش مرجع خبری رسمی سامسونگ، درحال‌حاضر، علاقه‌مندان می‌توانند مسابقات قایق‌رانی المپیک پاریس را که نزدیک بندر مارسی برگزار می‌شود، دنبال کنند. سامسونگ و برگزارکنندگان از گوشی گلکسی S24 اولترا برای پخش زنده این مسابقات استفاده کردند. این امر قدرت بالای این گوشی در فیلمبرداری و پخش زنده را نشان داد.

گلکسی S24 اولترا برای پخش زنده مسابقات قایق‌رانی المپیک 2024 مورد استفاده قرار گرفت

شرایط سخت استفاده از گلکسی S24 اولترا برای پوشش مسابقات قایقرانی المپیک

این گوشی‌ها روی قایق‌های بادبان‌داری نصب شده‌اند که در این رویداد استفاده شده‌اند. برای مسابقات کایت‌سرفینگ و موج‌سواری نیز هر ورزشکار یک گوشی گلکسی S24 اولترا به شانه خود بسته بود. همچنین چندین S24 اولترا دیگر برای پوشش زوایای مختلف محیط مسابقه روی شناورها نصب شده بودند.

انجام این کار ظاهراً آسان نبوده است؛ زیرا گوشی‌های گلکسی S24 اولترا در شرایطی قرار داشتند که برای گجت دیجیتال خوب نبود؛ باید تا حد امکان از پاشیده‌ شدن آب شور روی آن‌ها و تابش آفتاب داغ در تمام طول روز دور نگه داشته می‌شدند تا مشکل پیدا نکنند.

گلکسی S24 اولترا برای پخش زنده مسابقات قایق‌رانی المپیک 2024 مورد استفاده قرار گرفت

سیستم لرزشگیر اپتیکال (OIS) دوربین این گوشی‌ها نیز چالشی مهم داشت؛ زیرا باید هنگام فیلمبرداری، مسیرهای ناهموار را هموار نشان می‌داد. همچنین برج‌های رله اضافی باید نصب می‌شد تا اطمینان حاصل شود که مودم‌های 5G تلفن‌ها می‌توانند اتصال قابل‌اعتمادی داشته باشند و پخش زنده پایداری ارائه دهند.

پیش‌ازاین، از S24 Ultra برای پخش مراسم افتتاحیه استفاده شد. در جریان این مسابقات رتبه‌های برتر رشته‌های ورزشی نیز از گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 6 برای جشن و گرفتن عکس‌های سلفی استفاده کردند.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋