مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

Safarmarket با کمک دستیار هوشمند خود برنامه ریزی سفر را متحول می کند

سفرمارکت با کمک دستیار هوشمند خود، برنامه‌ریزی برای سفر را متحول می‌کند

این دستیار هوشمند قرار است فرایند سفر را تسهیل و با صرفه‌جویی در زمان و هزینه، بهترین گزینه سفر را به مشتری ارائه کند.

شنیده‌های دیجیاتو حاکی از این است که سفرمارکت دستیار هوشمندی را توسعه داده تا فرایند خرید بلیت هواپیما را برای مشتریان خود تسهیل کند. استفاده از هوش مصنوعی البته محدود به بلیت هواپیما نخواهد بود و در آینده‌ای نزدیک، در سایر حوزه‌ها نیز به مشتریان این پلتفرم کمک خواهد کرد.

اهمیت هوش مصنوعی در آینده زندگی بشر بر کسی پوشیده نیست. چندین سال است که شرکت‌های مختلف با استفاده از این تکنولوژی سعی دارند خدمات بهتری را به مردم ارائه کنند. حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که سفرمارکت نیز با چنین رویکردی، در حوزه هوش مصنوعی گام گذاشته و محصول جدیدی را ارائه خواهد کرد.

این محصول «دستیار هوشمند» سفرمارکت است که فرایند سفر را تسهیل می‌کند و با صرفه‌جویی در زمان و هزینه، یک مزیت رقابتی برای این پلتفرم محسوب می‌شود. دستیار هوشمند سفرمارکت از قابلیت گفت‌وگوی کلامی به زبان فارسی و تعامل نوشتاری (چت) به‌صورت هم‌زمان بهره می‌برد.

آن‌طور که به‌گوش می‌رسد، نسخه اولیه این دستیار هوشمند برای بلیت هواپیما توسعه یافته است که به کاربران اجازه می‌دهد فرایند جستجوی خود را فارغ از الگوهای رایج پیش ببرند و پرواز دلخواه خود را به‌سادگی و تنها با چند دستور صوتی یا نوشتاری انتخاب کنند.

سفرمارکت با کمک دستیار هوشمند خود، برنامه‌ریزی برای سفر را متحول می‌کند

احتمالاً تا پایان سال این فرایند توسعه ادامه می‌یابد تا برای سایر محصولات ازجمله تورهای داخلی و خارجی نیز بتوان از دستیار هوشمند بهره برد. این امر به کاربران کمک می‌کند با توجه به اولویت‌ها، امکانات و محدودیت‌های خود بتوانند در کوتاه‌ترین زمان و با اطمینان، سفر دلخواهشان را برنامه‌ریزی کنند.

شنیده‌های دیجیاتو حاکی از این است که سفرمارکت هفته آینده به‌صورت رسمی از این محصول خود رونمایی خواهد کرد. با توجه به کاربردی‌بودن این محصول و همچنین دانش کسب‌شده توسط تیم سفرمارکت، این امکان وجود دارد که در حوزه‌های دیگر نیز از محصولات مشابه در کوتاه‌ترین زمان بهره‌برداری شود.

گفتنی است هوش مصنوعی با تغییر الگوهای جستجو در بستر وب، اقتصاد دیجیتال را متحول خواهد کرد. این فناوری با فراهم‌سازی امکان تعامل دوسویه با کاربر به‌صورت کلامی و نوشتاری و خارج از الگوهای متداول رابط کاربری فعلی، نقش بسیار ویژه‌ای در گسترش سهم اقتصاد دیجیتال در دنیا خواهد داشت.

دیگر فعال حوزه گردشگری، یعنی «علی‌بابا» نیز روی دستیار هوشمند سرمایه‌گذاری کرده است. در سال 1398 «دابی» به‌عنوان دستیار هوشمند صوتی فارسی توسط شرکت «فناوری‌های هوشمند ققنوس» و با سرمایه‌گذاری گروه علی‌بابا طراحی و عرضه شد. از نظر سازندگان این دستیار صوتی، این محصول جزو نخستین نرم‌افزاهای تبدیل متن به گفتار (Text To Speech) بود که کلمه‌ها را بیان می‌کرد و امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌داد.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋