مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

مفهوم Polestar Synergy معرفی شد. یک سوپراسپرت تک سرنشین با طراحی استثنایی

کانسپت پولستار سینرجی معرفی شد؛ یک ابرخودروی تک‌سرنشین با طراحی استثنایی

کانسپت پولستار سینرجی خودروساز الکتریکی سوئدی پولستار در نمایشگاه IAA Mobility 2023 مونیخ، از یک کانسپت برقی با نام سینرجی (Synergy) رونمایی کرد. این کانسپت در حقیقت حاصل ترکیب المان‌های سه برنده مسابقه طراحی پولستار ...

خودروساز الکتریکی سوئدی پولستار در نمایشگاه IAA Mobility 2023 مونیخ، از یک کانسپت خیره‌کننده با نام سینرجی (Synergy) رونمایی کرد. این کانسپت در حقیقت حاصل ترکیب ویژگی‌ها و المان‌های برتر سه برنده مسابقه طراحی پولستار است که چندی پیش برگزار شد. این ابرخودروی برقی بر مبنای ایده همکاری و هماهنگی بین انسان و ماشین توسعه پیدا کرده و تجربه رانندگی جدیدی را ارائه می‌کند.

کانسپت پولستار سینرجی

شرکت‌کنندگان در مسابقه طراحی پولستار موظف بودند خودرویی طراحی کنند که در آن اصل تجربه عملکرد و قدرت پیشرانه بیشتر از هر چیز دیگر مورد توجه قرار گیرد. اصل دیگر در این مسابقه طراحی عبارت بود از قابلیت‌های فنی پیشرفته همزمان با استفاده از مواد پایدار و دوستدار محیط زیست. بد نیست اشاره کنیم در این مسابقه بیش از 600 طرح شرکت کرده بود.

کانسپت پولستار سینرجی
واژه Synergy در انگلیسی یعنی همکاری یا کار مشترک

کانسپت پولستار سینجری، یک خودروی تک‌نفره

کانسپت پولستار سینرجی ماحصل ترکیب دو برنده طراحی خارجی و یک برنده طراحی داخلی است. برندگان طراحی خارجی که ظاهراً اصالتی هندی دارند، هر دو ساکن پاریس هستند؛ اما برنده طراحی داخلی یک طراح چینی است که در کشور خود به‌سر می‌برد.  جالب اینکه پولستار برای خلق این کانسپت و هماهنگ‌سازی سه طرح مختلف، شش ماه زمان صرف کرده است. این خودروی فوق‌العاده تخیلی، با الهام از طبیعت طراحی شده و در کابین آن تنها یک صندلی وجود دارد. این صندلی در قسمت میانی اتاق نصب شده تا راننده دارای بیشترین تسلط باشد.

کانسپت پولستار سینرجی

طول بدنه این کانسپت هیجان‌انگیز 4555 میلیمتر می‌رسد، عرض آن هم برابر فقط 1069 میلیمتر است. پولستار سینرجی از نسبت‌ها و جزئیات بسیار جذاب و منحصربفردی برخوردار است و از نظر طراحی مشابه آن در تاریخ خودروساز سوئدی وجود ندارد.

کانسپت پولستار سینرجی

کانسپت پولستار سینرجی در حقیقت یک خودروی مدل با مقیاس 1:1 است و بیشتر از نظر طراحی اهمیت دارد تا ویژگی‌های فنی. این خودرو پس از نمایش در مونیخ، به آمریکا ارسال خواهد شد تا در برخی تورها و همایش‌ها شرکت کند. پس از آمریکا، سینرجی در سایر نقاط دنیا نیز در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋