منصوری با رونمایی از یک پروژه جدید، خانواده شاسیبلندهای خود را گسترش داد. این پروژه براساس شاسیبلند هیجانانگیز کادیلاک اسکلید توسعه یافته است.
منصوری با رونمایی از یک پروژه جدید، خانواده شاسیبلندهای خود را گسترش داد. این پروژه براساس شاسیبلند هیجانانگیز کادیلاک اسکلید توسعه پیدا کرده و از طراحی و مشخصات جذابتری برخوردار است. جالب اینکه این نخستین پروژهای است که در آن منصوری به سراغ محصولی از برند کادیلاک میرود. با بازنگریهای تیونر معروف جهان، این شاسیبلند فولسایز حالا 455 اسببخار قدرت دارد.
کادیلاک اسکلید در نسخههای متفاوتی تولید میشود. نسخهای که منصوری برای تیونینگ انتخاب کرده، مدل استاندارد است؛ بااینحال پکیج مخصوص نسخه اسپرت V نیز بهزودی معرفی خواهد شد. در نمای بیرونی، کادیلاک اسکلید تیونینگ منصوری تغییرات زیادی را تجربه کرده است. یکی از شاخصترین تغییرات، استفاده از رینگهای غولپیکر 26 اینچی با رنگ مشکی براق است. این رینگهای آلیاژی با تایرهایی به ابعاد 295/30 R26 احاطه شدهاند.
طبق رسم دیرینه، منصوری در جایجای بدنه از قطعات فیبر کربنی استفاده کرده است که ازجمله آنها میتوانیم به تیغهها، اسپویلرها، رکابها و قاب آینهها اشاره کنیم. فرم قاب آینهها طوری است که تا حدودی محصولات بخش M کمپانی بامو را در ذهن تداعی میکند. مکمل جذابیتهای ظاهری کادیلاک اسکلید تیونینگ منصوری، چهار خروجی اگزوز گرد است.
در داخل کابین دامنه تغییرات خیلی محدود است و به مواردی جزئی مثل تعویض روکشها و زیرپاییها و نصب برخی قطعات تزئینی ختم میشود.
مدل استاندارد از کادیلاک اسکلید، به یک موتور 6.2 لیتری V8 مجهز است. این موتور توانایی تولید 420 اسببخار قدرت و 626 نیوتنمتر گشتاور را دارد. اما با بازنگریهای مهندسین منصوری، این موتور حجیم حالا 455 اسببخار قدرت و 650 نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. با توجه به پروژههای قبلی، بهنظر میرسد منصوری در این پروژه خیلی روی استخراج قدرت بیشتر از موتور تمرکز نکرده است. البته باید این را نیز پذیرفت که موتور اسکلید تنفس طبیعی است و بدون استفاده از توربوشارژر یا سوپرشارژر امکان افزایش قابلتوجه خروجی وجود ندارد.
افرادی که بهدنبال قدرت بیشتر هستند، باید منتظر پکیج منصوری برای کادیلاک اسکلید سری V بمانند. موتور این نسخه به سوپرشارژر مجهز است و در حالت استاندارد 682 اسببخار قدرت و 885 نیوتنمتر گشتاور تولید میکند.
گفتنی است کادیلاک این روزها درحال توسعه نسخه تمام الکتریکی اسکلید است. انتظار میرود این نسخه دارای پیشرانه 3 موتوره مشترک با هامر برقی باشد و قدرت آن به چیزی در حدود 1000 اسببخار برسد.
پاسخ ها