موبو ارز

موبو ارز

مجله اینترنتی و خبری موبو ارز (به انگلیسی: Mobo Arz) یک وبسایت ایرانی است که بصورت رسمی و تحت نظر قانون خدمات رایگان یادگیری و آموزش حوزه ارزهای دیجیتال و اخبار ارز دیجیتال به کاربران خود ارائه می‌دهد.

آشنایی با بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۲

 

بهترین ارز دیجیتالی که می تواند برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بسیار موفق باشد کاردانو است. این ارز با نماد ADA نشان داده می شود. Cardano توسط یکی از توسعه دهندگان اتریوم ایجاد شد و این ارز دیجیتال همان مسیری را دنبال کرد که اتریوم برای به روز رسانی آن طی کرد. همانطور که می دانید، شبکه اتریوم در حال حاضر از حالت اثبات کار به اثبات سهام در حال حرکت است زیرا این امر مقیاس پذیری را افزایش می دهد و هزینه های شبکه را کاهش می دهد. ارز دیجیتال Cardano نیز از الگوریتم Proof of Stake یا POS استفاده می کند و ارزهای دیجیتال نیز به عنوان سهام در این شبکه سرمایه گذاری می شوند. در یکی از به روز رسانی های انجام شده توسط کاردانو، پروژه های توکن قرار داده شده در شبکه اتریوم را می توان به کاردانو منتقل کرد. در واقع این به روز رسانی باعث شد بخشی از شبکه اتریوم به شبکه کاردانو تبدیل شود. لازم به ذکر است که قراردادهای هوشمند می توانند کاربران ارزهای دیجیتال با پشتوانه اتریوم را پس از توزیع به شبکه کاردانو منتقل کنند. این اجازه می دهد تا از ظرفیت شبکه استفاده شود و هزینه کمتری نیز داشته باشد.
یکی دیگر از ارزهای دیجیتال برتر که برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال بسیار مناسب است، پولکدات است. این ارز از الگوریتم اثبات سهام نیز استفاده می کند. نکته مهمی که باید بدانید این است که سرعت تراکنش و کارمزد این شبکه بهتر از شبکه اتریوم است. بسیاری از پروژه‌ها ترجیح می‌دهند در شبکه Polkadata باشند تا در شبکه اتریوم. این شبکه نه تنها در زمینه تولید ارز دیجیتال نقش آفرینی می کند، بلکه کارکردهای بیشتری نیز دارد که باعث گسترش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال این شبکه شده است.

 

بهترین ارز دیجیتال

سومین و امیدوارکننده‌ترین ارز دیجیتال، ارز رایانه‌ای اینترنتی یا ICP است. این پروژه در مدت پنج سال با کمک Definity ساخته شد. توسعه دهندگان این شبکه در حال حاضر 200 نفر هستند. این پروژه در حال حاضر با شرکت های بزرگی مانند توییتر معامله دارد که نشان از قدرت این شبکه دارد. هدف این ارز دیجیتال در بازار پول دیجیتال ایجاد یک اینترنت جدید است. این شبکه همچنین فعالیت های زیادی برای ارتقای امنیت اینترنت انجام داده است که این شرکت را در 5 یا 10 سال آینده در موقعیت خوبی قرار داده است. سرمایه گذاری در اینترنت کامپیوتر دیجیتال با توجه به شرایط ذکر شده می تواند بسیار موثر باشد.
UniSwap چهارمین و بهترین ارز دیجیتال آینده برای سرمایه گذاری است. این پروژه بزرگترین صرافی غیرمتمرکز است که بر روی پلتفرم اتریوم اجرا می شود. این صرافی با توجه به جوایزی که به کاربران خود می دهد به یکی از بهترین صرافی ها در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. لازم به ذکر است که UniSwap ممکن است برخی از وجوه موجود در صرافی های متمرکز را برداشت کند. به همین دلیل است که سرمایه گذاری در ارز دیجیتال در این صرافی مهم است.
پروژه دیگری که به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری انتخاب شده است، پروژه چین لینک است. این پروژه در فضای اوراکل کار می کند و باعث می شود داده های خارج از شبکه بلاک چین به شبکه بلاک چین متصل شوند. این اجازه می دهد تا داده های واقعی با شبکه بلاک چین کار کنند. این پروژه در چند سال گذشته رشد خوبی داشته است و انتظار می رود که رشد بیشتری نیز داشته باشد. همچنین لازم است بدانید که پروژه های حوزه Defi توانسته اند کاربران زیادی را جذب کنند و رشد خوبی داشته باشند.

 

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

لایت کوین یکی از پروژه های بسیار موفق دیگر در فضای سرمایه گذاری ارز دیجیتال بوده است. این ارز بیشتر به عنوان یک ارز دیجیتال شناخته می شود و می توان آن را رقیب بیت کوین دانست. از سوی دیگر، عملکرد و مقیاس پذیری بهتری نسبت به بیت کوین دارد، زیرا سابقه ای به قدمت بیت کوین دارد. لازم به ذکر است که این ارز دیجیتال نیز مانند بیت کوین پدیده نصف شدن را پشت سر گذاشت. این ارز دیجیتال در فضای پرداخت نیز کار می کند. همه این عوامل باعث شده تا این نقره دیجیتال به عنوان یک ارز امیدوارکننده در حوزه ارزهای دیجیتال شناخته شود.
Vechain پروژه دیگری است که به عنوان بهترین ارز دیجیتال آینده انتخاب شده است. این پروژه از یک طرف همکاری های زیادی با شرکت های بزرگ امضا کرده است، از طرف دیگر مطالعات زیادی در زمینه اینترنت اشیا و لجستیک انجام داده است. از جمله کارهای انجام شده در این پروژه می توان در مورد ردیابی سریعتر محموله ها صحبت کرد. با توجه به عملکرد خوب این ارز دیجیتال، امکان سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال WeChain وجود دارد.

 

نکات مهم برای استفاده از بهترین و امیدوار کننده ترین ارزهای دیجیتال

بسیاری از آنچه در مورد بهترین ارز دیجیتال گفته شد، پیش‌بینی‌هایی درباره آینده آن‌ها است، اما همچنان می‌توانید روی مجله ارز دیجیتال و پروژه‌هایی مانند آن سرمایه‌گذاری کنید. نکته مهمی که در مورد سرمایه گذاری در بیت کوین و اتریوم باید بدانید این است که اگر قصد دارید 50 درصد سرمایه خود را در یکی از ارزهای آتی ذکر شده سرمایه گذاری کنید، بهتر است 50 درصد باقی مانده را در بیت کوین یا اتریوم سرمایه گذاری کنید. زیرا پتانسیل رشد این ارزها نیز بالاست. همچنین می توانید در ارز دیجیتال بایننس سرمایه گذاری کنید.

 

نکات مهم برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

یکی از سوالات بسیاری از کاربران این فضا این است که بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کدام ارز است. بسیاری از افرادی که قصد سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را دارند معمولا با چشم انداز چند ساله وارد این فضا می شوند. این افراد باید در دارایی ها و سهامی سرمایه گذاری کنند که معتقدند بازده سرمایه گذاری را تضمین می کند. بسیاری از سرمایه گذاران انتظار ندارند برای سرمایه آنها اتفاقی بیفتد، اما باید بدانید که بازار ارزهای دیجیتال یک بازار مالی است و مانند هر بازار مالی دیگری ممکن است اتفاقی برای آن بیفتد. انتخاب سبد سرمایه گذاری کاری است که بسیاری از سرمایه گذاران انجام می دهند.

 

چگونه یک سبد سرمایه گذاری بهینه داشته باشیم؟

برای سرمایه گذاری در بهترین ارز دیجیتال، بهتر است یک سبد سرمایه گذاری بهینه داشته باشید. در زیر در مورد چیزهایی که به شما کمک می کند یک سبد سهام مناسب را انتخاب کنید بیشتر خواهیم آموخت.
• یکی از بهترین ارزها برای ورود به یک سبد، ارزهایی هستند که ارزش آنها بیش از 10 میلیارد دلار است. این ارزها در منطقه کم ریسک هستند و می توانید با اطمینان روی آنها سرمایه گذاری کنید. در میان این ارزهای دارای ارزش بازار، اتریوم و بیت کوین بهترین گزینه ها هستند. بهتر است 10 سال روی این ارزها سرمایه گذاری کنید، اما به یاد داشته باشید که 50 درصد از سبد شما باید متعلق به چنین ارزهای دیجیتالی باشد. ارزهای با ارزش بازار کمتر از 10 میلیارد در شرایط رکود نوسان بیشتری دارند که ریسک سرمایه گذاری در آنها را افزایش می دهد و در نتیجه ضرر می کند.
• یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال برای گنجاندن در سبد سهام بهینه، ارزهایی با ارزش بازار بین یک تا ده میلیارد هستند. ریسک چنین ارزهایی متوسط ​​است و اگر روند صعودی خوبی داشته باشند، قیمت مناسبی نیز خواهند داشت. Chain Link یکی از نمونه های این نوع ارز دیجیتال است. اگر این ارز دیجیتال رشد خوبی داشته باشد و قیمت آن کاهش یابد، در مقایسه با ارزهای با ارزش بازار زیر 1 میلیارد ضرر کمتری خواهد داشت.

 

بهترین ارز دیجیتال

• دیگر ارزهای دیجیتال برتر آنهایی هستند که ارزش بازار آنها زیر یک میلیارد است. ریسک چنین ارزهایی زیاد است. چنین ارزهایی را نمی توان در گروه ارزهای دیجیتال آینده قرار داد. اکثر سرمایه گذارانی که سرمایه خود را در این نوع ارز دیجیتال قرار می دهند، تازه واردان این حوزه هستند زیرا فکر می کنند سرمایه گذاری در این ارزها سود خوبی است. اگر می خواهید از این ارزهای پرریسک استفاده کنید، تنها باید 20 درصد از سبد سهام خود را به این ارز اختصاص دهید. اکثر کسانی که در این ارزها سرمایه گذاری می کنند ممکن است به دلیل تقلب یا ضررهای بزرگ سرمایه خود را از دست بدهند.
• اکثر ارزهای موجود در لیست ارزش بازار گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری نیستند زیرا ارزهای امیدوارکننده ای نیستند. همچنین لازم است بدانید که استیبل کوین ها برای سرمایه گذاری مانند تتر مناسب نیستند. اگر قصد سرمایه گذاری در بیت کوین Satoshi Vision را دارید، باید این کار را با دقت انجام دهید. یکی دیگر از ارزهای دیجیتال برتر که برای سرمایه گذاری در رده میانی نیز مناسب است، بایننس کوین است. این بورس سه سال است که تاسیس شده است اما توانسته در این مدت کوتاه رشد خوبی داشته باشد.

 

بهترین ارزهای دیجیتال در آینده کدامند؟

بهترین ارز دیجیتال امیدوار کننده با توجه به میزان تحمل ریسک افرادی که در زیر بررسی خواهیم کرد به موارد زیر تقسیم می شود.
• اگر به دنبال کمترین ریسک هستید، بهتر است روی بیت کوین یا اتریوم سرمایه گذاری کنید.
• اگر ریسک پذیر هستید، بهتر است 50 درصد پرتفوی خود را با ارزش بازار بالای 10 میلیارد و 50 درصد دیگر را با ارزش بازار بین 1 تا 10 میلیارد سرمایه گذاری کنید.
• افراد با تحمل ریسک بالا باید 20 تا 30 درصد از پرتفوی خود را در ارزهایی با ارزش بازار کمتر از 1 میلیارد سرمایه گذاری کنند.

موبو ارز
موبو ارز مجله اینترنتی و خبری موبو ارز (به انگلیسی: Mobo Arz) یک وبسایت ایرانی است که بصورت رسمی و تحت نظر قانون خدمات رایگان یادگیری و آموزش حوزه ارزهای دیجیتال و اخبار ارز دیجیتال به کاربران خود ارائه می‌دهد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋