mobits26

mobits26

مرطوب کننده دست و صورت چرب

مرطوب کننده دست و صورت چرب

از نظر علمی اصطلاح مرطوب کننده دست و صورت شامل 4 نوع محصول می شود:

  • نرم کننده ها (چربی ها و روغن ها)
  • اسکوالن (روغن)
  • مرطوب کننده ها
  • مسدود کننده ها

اما در دنیای بازاریابی و در دنیایی که ما خرید می کنیم، معنای کلمات تغییر کرده است. شرکت های آرایشی و بهداشتی هر کجا که دوست داشته باشند از واژه های آبرسان و مرطوب کننده استفاده می کنند.

 

مرطوب کننده ها محصولاتی بر پایه روغن هستند که عملکرد مسدودکننده دارند. در این محصولات از روغن های تصفیه (مانند وازلین)، روغن های معدنی (مانند روغن بچه) و امولسیون هایی مانند روغن های گیاهی استفاده می شود. مواد ذکر شده در بالا یک لایه مسدود کننده روی سطح پوست شما ایجاد می کنند و از خروج رطوبت و آب از پوست جلوگیری می کنند. به این ترتیب پوست نرمتر شده و دیرتر خشک می شود.

هیدراتورها موادی هستند که اساساً مرطوب کننده هستند. موادی مانند گلیسیرین و اسید هیالورونیک که آب را از هوا و پوست شما جذب می کنند و اجازه نمی دهند از پوست خارج شود. اسید هیالورونیک می تواند تا 1000 برابر وزن خود رطوبت را جذب کند و بهترین ماده آبرسان یا مرطوب کننده است.

برای انتخاب بهترین مرطوب کننده های پوست، دانستن عملکرد انواع محصولات مرطوب کننده و مرطوب کننده مهم است.

پوست خشک و پوست کم آب با هم فرق دارند

بسیاری از ما وقتی صحبت از ترسیم پوست خشک و پوست خشک می شود، نگرش آرامی داریم. کم آبی ناشی از کم آبی و خشکی پوست ناشی از چربی طبیعی پوست است. همچنین باید بدانید که خشکی پوست نوعی پوست است اما کم آبی یک مشکل پوستی است.

اگر نوع پوست شما در تمام طول سال خشک و پوسته پوسته است، ممکن است کم آبی به کم آبی بدن ارتباطی نداشته باشد. ممکن است پوست شما در حفظ رطوبت مشکل داشته باشد. بهترین انتخاب برای شما استفاده از یک مرطوب کننده قوی و غلیظ است.

مرطوب کننده غلیظ با ایجاد یک لایه محافظ ضخیم روی پوست شما از تبخیر آب جلوگیری می کند. اگر محصول فرمول خوبی داشته باشد، مواد مغذی و فواید دیگری برای پوست شما به همراه خواهد داشت.

اگر واقعاً پوست خشکی دارید، بهترین مرطوب کننده پوست برای شما چیست؟ بهترین انتخاب وازلین خودمان است. برای پوست واقعا خشک، باید بیشتر به فکر رطوبت باشید تا آبرسانی. وازلین همچنین قوی ترین رطوبت گیر است. اگر وازلین را دوست ندارید، کره شی، روغن کانولا و روغن سویا نیز گزینه های خوبی هستند.

موادی که برای پوست های خشک بهترین هستند: وازلین، روغن هایی از جمله روغن های گیاهی (مانند جوجوبا) و روغن های آجیل (مانند روغن نارگیل)

 

بهترین آبرسان های پوست برای پوست‌های کم آب

اگر پوست شما کم آب است، باید آب از دست رفته را جبران کنید. اول از همه، باید آب بیشتری بنوشید. نوشیدن آب از کم آبی بدن جلوگیری می کند، اما نمی تواند کمبود آب و آسیب فعلی پوست شما را جبران کند.

بهترین مرطوب کننده های پوست در این مورد محصولاتی هستند که حاوی اسید هیالورونیک هستند. این پروتئین به طور طبیعی در لایه های مختلف پوست وجود دارد و یکی از وظایف آن حفظ آب پوست است. اسید هیالورونیک می تواند 1000 برابر وزن خود آب جذب کند و هر زمان که پوست شما کم آب شود، رطوبت مناسبی را به پوست بازگرداند.

بهترین ترکیبات برای پوست های کم آب: اسید هیالورونیک، آلوئه ورا و عسل

 

بهترین آبرسان های پوست برای پوست‌های چرب

اگر پوست شما چرب است، دلیلی ندارد که آب بدنتان را کم نکنید. افرادی که پوست چرب دارند باید از مرطوب کننده های مبتنی بر آب استفاده کنند. مرطوب کننده های غیر کومدوژنیک بهترین انتخاب برای پوست افرادی است که مستعد جوش و آکنه هستند.

برای آنکه با " انواع مرطوب کننده دست و صورت مناسب انواع پوست " آشنا شوید کلیک کنید.

www.drqueen.ir

 

mobits26
mobits26

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋