mobindalir96

mobindalir96

توسط ۱ نفر دنبال می شود

همه چیز درمورد رول پی وی سی

 

رول های پی وی سی با شفافیت عالی را می‌توان در روکش‌های محافظ، کیف‌ ها استفاده کرد تا دید عالی و ظاهر جلا داده شود. Shih-Kuen Plastics درمان خاصی را برای تقویت سطح شفاف کریستالی تطبیق می دهد.

کل فرآیند ورق های وینیل PVC Super Clear برای کنترل کیفیت کامل در خانه تولید می شود. ورق های پلاستیکی شفاف ما دارای صلاحیت EN71-Part III: مهاجرت برخی عناصر هستند و همچنین برای مواد متناسب با استانداردهای REACH، RoHS یا غیر فتالات در دسترس هستند.


ورق PVC انعطاف پذیر را به انتخاب خود از رنگ، عرض، ضخامت، سختی به درخواست مواد خاص سفارشی کنید. ورق های پی وی سی به صورت رول بسته بندی شده و آماده انجام روش های مختلف فرآوری در کنار شماست.

 

شفافیت ممتاز، ورق های PVC شفاف

برای دستیابی به روکش شفاف کریستالی، ورق‌های PVC Super Clear سطح چسبنده‌ تری دارند. اگر شفافیت اولویت شما نیست، می‌توانید ورق‌های PVC شفاف معمولی را با پودر برای کارایی پردازش بهتر در نظر بگیرید.

بر اساس اولویت برنامه شما، ما می توانیم پودر را برای بهبود چسبندگی ورقه تنظیم کنیم. لطفاً توجه داشته باشید که پودر بر شفافیت ورق تأثیر می گذارد. در نظر داشته باشید که علاوه بر روکش پی وی سی ما یک اصطلاح پی وی سی یا دستگاه لبه چسبان را نیز در صنعت داریم که برای ساخت کابینت با ام دی اف و ... از آن استفاده می کنند . در ادامه قصد دارم تا بیشتر در این مورد برای شما عزیزان توضیح دهم . 

 

کاربردهای روکش و دستگاه پی وی سی

روکش های محافظ (مانند رومیزی وینیل، جلد کتاب، جلد کالسکه) 
کیف (به عنوان مثال کیف خرید، لوازم آرایشی و کیف خرید) 
کفپوش وینیل (به عنوان مثال تخته و کاشی وینیل) 
لوازم التحریر (به عنوان مثال، پوشه، جلد کتاب) 
برچسب و علائم تبلیغاتی
مواد تزئینی سطح (مانند مبلمان، وسایل، پنجره) 
لباس بارانی / پارچه ضد آب / آستر داخلی 
محصولات بادی (مانند تبلیغات سه بعدی بادی، استخر شنا، بالن و غیره) 
نوار 
پرده / نوار درب / درگاه / نوار پرده 
برزنت 
بسته بندی رول ورق پی وی سی

و اما دستگاه پی وی سی که در بازار به اسم دستگاه لبه چسبان نیز شناخته شده است مشتری زیادی دارد در واقع این خیلی از افراد زمای که میخوتهند لبه چسبان را خریداری کنند از اسم پی وی سی استفاده می کنند که در بازار بطور کامل با روکش پی وی سی متفاوت است

من قصد داشتم در این مقاله فقط درمورد رول پی وی سی به شما اطلاعاتی را بدهم اما همانطور که در که قسمت بالای مقاله اشاره کردم ما در صنعت و بازار اصلاح دستگاه پی وی یا لبه چسبان را نیز داریم که امیدوارم تفاوت این دو را متوجه شده باشید . 

mobindalir96
mobindalir96

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋