mobindalir96

mobindalir96

توسط ۱ نفر دنبال می شود

دستگاه سنباده زن چیست؟

دستگاه های سنباده زن برای سطوح عالی از چوب جامد، مواد پایه چوب و مواد پانل مشابه. برای نجار، نجار و برای صنعت مبلمان.

ما دستگاه سنباده زن ویژه و جهانی را برای کالیبراسیون، سنباده ریز، سنباده با قلم مو و همچنین سنباده لاکی متوسط ​​ارائه می دهیم. دستگاه های سنباده زن به واحدهای سنباده مختلف با غلتک سنباده و تسمه سنباده مختلف مجهز هستند. واحدهای برس برای سطوح بافت دار استفاده می شود.
سنباده تسمه ای پهن (همچنین دستگاه کالیبره) برای سنباده سطحی چوب جامد، سنباده ریز مواد پانل یا سنباده میانی در حین لاک زدن و برای سنباده زدن سطوح بزرگ استفاده می شود.

فرقی نمی‌کند در صنعت یا تجارت
دستگاه‌های نازک کاری و دستگاه‌های سنباده صنعتی ما دارای عرض سنباده 1.100 هستند | 1.350 | 1.650 میلی متر بسته به سری و در صورت درخواست نیز فراتر از آن.

آنها می توانند به طور مداوم ضخامت قطعه کار از 3 تا 200 میلی متر را سنباده بزنند. فرآیندهای سنگ زنی را می توان از بالا و از پایین انجام داد.

دستگاه های سنباده تسمه عریض از Heesemann - اولین انتخاب شما برای سطوح عالی چوب و مواد مبتنی بر چوب و همچنین دستگاه های سنباده فلزی.
سنباده شیشه ای، سنباده لبه یا سنباده سه بعدی
Heesemann متخصص برای: دستگاه های سنباده متقاطع خودکار، دستگاه های سنباده طولی خودکار، دستگاه های سنباده خودکار لاک و صاف کننده، دستگاه های سنباده سطحی خودکار، دستگاه های سنباده خودکار ورق روکش، سنباده یونیورسال لبه و پروفیل ماشین آلات و ماشین های پرداخت اتوماتیک سطوح.

HOMAG و Heesemann - متخصصان سطوح برای لاک زدن، سنباده کاری، صافکاری و لمینیت

دستگاه های تسمه سنباده عریض
مشارکت بین HOMAG و Heesemann
با اثرگذاری فوری، HOMAG از نمونه کارها ماشین سنباده ثابت Heesemann استفاده خواهد کرد. Heesemann مجموعه ماشین های سنباده خود را به طور خاص برای ماشین های سطح پایه گسترش خواهد داد و برای انجام این کار از تخصص HOMAG استفاده خواهد کرد. این ما را قادر می‌سازد تا طبق معمول سنباده‌زنی را در تمام کلاس‌های عملکرد ارائه کنیم.


 

mobindalir96
mobindalir96

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋