mobilesabz

mobilesabz

آپدیت مخصوص بازی The Last of Us Part 2 برای PS5

اگه اهل دنیای گیم باشید حتما اسم بازی The Last of Us Part 2 را شنیده اید، بازی که حتی منتقدانش هم آن را تحسین کردن، این بازی توسط استدیو ناتی داگ ساخته شده است و حالا با دریافت آپدیت جدید قابل عرضه بر روی کنسول نسل جدید سونی یعنی PS5 هست؛ فریم ریت این بازی برای آپدیت جدید 60 فریم بر ثانیه است و حالا این آپدیت به صورت رایگان در اختیار گیمر ها قرا گرفته است.

آپدیت جدید با اسم نسخه 1.08معرفی شده، دوگزینه 30 و 60 فریم را در اختیار گیمر ها قرار داده است، بهبود های دیگری نیز در زمینه عملکرد بازی مانندرزولوشن بالا و زمان لود کمتر از قبل برای نسخه PS5 اعمال شده بود.

Digital Foundry که در زمینه بررسی عملکر بازی ها بسیار مشهور هست عملکرد این آپدیت را بر روی PS5 مورد بررسی قرار داده است و نتیجه ی آ« را اینگونه بیان کرده است که عملکرد این آپدیت چندین برابر PS4 pro بوده و کامالا این اختلاف شایع است.

The Last of Us Part 2

این آپدیت بر روی پلی استیشن 4 پرو در بخش هایی مانند عبور از خیابان های سیل زده شهر سیاتل بر روی 30 فریم بر ثانیه نیز دچار  مشکل می شود اما پلی استیشن 5 بر روی 60 فریم بر ثانیه قفل شده و در 8 ساعت گیمپلی که ما داشتیم فقط در یک صحنه با افت فریم مواجه شدیم و نرخ نواسان سازی آن به 58 فریم به ثانیه رسید که البته قابل تشخیص هم نبود.

خرید هدفون گیمینگ با قیمت مناسب

آرن میر، مدیر بخش ارتباطات ناتی داگ در توییتی اعلام کرد:

« تیم ما از سال گذشته در حال بررسی سخت‌افزار پلی استیشن 5 و گزینه‌هایی که در اختیارمان قرار می‌دهد هستند و این آپدیت تنها نخستین قدم از برنامه‌ای است که برای بهبود عملکرد The Last of Us Part 2 برای کنسول پلی استیشن 5 داریم.»

اما در خبری نچندان خوش آیند برای گیمرها گارگردان بازی The Last of Us Part 2 اعلام کرد که برنامه ای برای بسته الحاقی، برای The Last of Us

ندارد، ولی این بازی آپدیتی دریافت کرد که در آن حالت Permadeath که در آن در صورت مرگ، بازی به اتمام می رسد و درجه سختی Grounded به بازی اضافه شد.

The Last of Us Part 2

 

شایعات زیادی در مورد این بازی هست و مخصوصا در بخش مولتی پلیر بازی The Last of Us  که در دست تولید می باشد، اگه این شایعات درست باشد باید شاهد نسخه باز سازی شده The Last of Us برای کنسول پلی استیشن 5 باشیم.

نظر شما درباره ی این آپدیت چیه؟

در صورت تمایل شما می توانید از پیج اینستاگرام ماهم دیدن کنید.

 

 

 

mobilesabz
mobilesabz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋