mobil phone

mobil phone

بررسی دقیق تلفن همراه را با تجربه کنید
توسط ۵ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

گلکسی فولد سامسونگ نیامده دچار مشکل شد!

 

دو روز قبل سامسونگ تعدادی گلکسی فولد را در اختیار خبرنگاران تکنولوژی قرار داد و حالا ۴ خبرنگار، تصاویری در ارتباط با خرابی این گوشی‌ها منتشر کرده‌اند. مشخصا، کارشناسان سایت‌های CNBC، بلومبرگ و The Verge و یوتیوبر معروف مارکس براونلی با خرابی گلکسی فولد روبرو شده‌اند. کارشناس سایت بلومبرگ و مارکس براونلی لایه‌ی محافظ را از نمایشگر جدا کرده‌اند (سامسونگ اعلام کرده چنین کاری انجام نشود) و به همین خاطر در ابتدا اعلام کردند که احتمالا این مشکل به همین موضوع برمی‌گردد. ولی کارشناسان سایت‌های CNBC و The Verge هم که چنین کاری را انجام نداده‌اند، با مشکل روبرو شده‌اند.

این گجت برای محافظت از نمایشگر اولد از یک لایه‌ی چسبنده بهره می‌برد و ظاهرا سامسونگ فقط به تعدادی از آن‌ها اعلام کرده که این لایه‌ی محافظ را جدا نکنند. در گزارش سایت Verge هم به بروز مشکل در قسمت لولا اشاره شده که منجر به پدیدار شدن خط سفید عمودی و افقی شده است.

 

اما در این میان، بدترین مشکل مربوط به کارشناس سایت CNBC است که به گفته‌ی او هیچ کار خاصی با این گوشی نکرده و فقط به‌صورت عادی از آن استفاده کرده است. اما همانطور که در ویدیو کوتاه زیر می‌توانید ببینید، سمت جپ نمایشگر مرتبا رنگ سفید نمایش 

تصاویر زیر هم از جانب خبرنگار بلومبرگ منتشر شده و همانطور که می‌بینید، بعد از جدا کردن لایه‌ی محافظ، نمایشگر مذکور در عرض چند ساعت از کار افتاده است.

 

 

 

 

مارکس براونلی هم اعلام کرده که بعد از تلاش برای جدا کردن لایه‌ی محافظ، نمایشگر این گوشی خاموش شده است. اگرچه سامسونگ ده‌ها گلکسی فولد را در اختیار رسانه‌ها قرار داده و تا حالا فقط گزارش مربوط به خرابی ۴ عدد از آن‌ها منتشر شده، ولی برای یک گجت ۲۰۰۰ دلاری بروز چنین مشکلات وخیمی آن هم بعد از فقط دو روز، بسیار نگران‌کننده است.

 

سامسونگ در این رابطه بیانیه‌ای رسمی منتشر کرده است. در ابتدای بیانیه آمده «ما به‌صورت کامل دلایل بروز این مشکلات را مورد بررسی قرار می‌دهیم». در بخش دیگر این متن، به‌ضروری بودن وجود لایه‌ی محافظ برای نمایشگر گلکسی فولد اشاره شده و این که جدا کردن آن، منجر به بروز مشکل در نمایشگر می‌شود. اما سامسونگ باید توضیح دهد که چرا جدا کردن چنین محافظ معمولی، منجر به از کار افتادگی نمایشگر می‌شود. در کنار این موضوع، دو مورد از خرابی‌های گلکسی فولد مربوط به افرادی بوده که کار خاصی با این گجت انجام نداده‌اند و با این حال، همچنان آسیب دیده است. با وجود این مشکلات، سامسونگ به وال استریت ژورنال اعلام کرده که آن‌ها به عرضه این گوشی در تاریخ ۲۶ آوریل پایبند هستند و عرضه گلکسی فولد را به زمانی دیگر موکول نمی‌کنند.

mobil phone
mobil phone بررسی دقیق تلفن همراه را با تجربه کنید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋