mobil phone

mobil phone

بررسی دقیق تلفن همراه را با تجربه کنید
توسط ۵ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

تست سرعت گلکسی نوت ۱۰ پلاس و آیفون XS مکس؛ کدام یک سریع تر است؟

 

بعد از اینکه PhoneBuff، کاربر یوتیوب، گلکسی نوت ۱۰ پلاس و آیفون XS مکس را در تست ضربه مقابل هم قرار داد، این بار این دو گوشی قدرتمند را از نظر سرعت عملکرد با یکدیگر مقایسه کرد.

نتیجه تست تا حدودی قابل پیش‌بینی است. مسلما گلکسی نوت ۱۰ پلاس پیروز این رقابت بود اما خب بیشتر از این هم نباید از ۴ گیگابایت رم و پردازنده A12 Bionic بکار رفته در آیفون XS مکس انتظار داشته باشیم. پیشتر از این هم شاهد بودیم گلکسی اس ۱۰ پلاس با ۸ گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ توانست ۱۶ ثانیه زودتر از آیفون XS مکس تست سرعت را تمام کند. در واقع از زمان گلکسی نوت ۵، این اولین باری بود که یک گوشی از سامسونگ توانست گوشی آیفون را از لحاظ سرعت پشت سر بگذارد.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس اما اخیرا معرفی شده و به ۱۲ گیگابایت رم مجهز شده است. همچنین این گوشی از حافظه پر سرعت UFS 3.0 بهره می‌برد. درحالیکه نوت ۱۰ پلاس تقریبا از همه جهات نسبت به نسل‌ قبل خود پیشرفت داشته، اما از لحاظ پردازنده همچنان شاهد استفاده از اسنپدراگون ۸۵۵ هستیم. این درحالیست که پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس نیز در دسترس قرار داشت. اما در مدل‌هایی با پردازنده اگزینوس، سامسونگ از پردازنده اختصاصی اگزینوس ۹۸۲۵ استفاده کرد که جدیدترین مدل ساخته شده توسط این شرکت است.

 

البته اپل هم تا ۱۰ روز دیگر از گوشی آیفون ۱۱ رونمایی می‌کند و از آن‌جایی که فاصله معرفی این گوشی با زمان معرفی گلکسی نوت ۱۰ پلاس کم است، بنابراین می‌توان آن را رقیب شایسته‌تری برای نوت ۱۰ پلاس در نظر گرفت. البته نتیجه این تست زیاد مهم نیست. از هر پرچم‌داری که استفاده کنید بدون شک یکی از بهترین تجربه‌های خود را از پلتفرم مورد نظر خواهید داشت. این را هم فراموش نکنید تست سرعت تنها یک راه مقایسه گوشی‌هاست و شاید در بخش‌های دیگر، آیفون پیروز باشد.

نظر شما در رابطه با این مقایسه چیست؟

 

منبع:

mobil phone
mobil phone بررسی دقیق تلفن همراه را با تجربه کنید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋