mo10110002

mo10110002

معرفی انواع مدل های کاشت ناخن

معرفی انواع مدل های کاشت ناخن
روش‌های زیباسازی  ناخن‌ها به انواع مدل کاشت ناخن مانیکور محدود شده که دارای قابلیت هایی مختلف در ایجاد زیبایی در ناخن‌ها می‌باشند از زیبایی باشند.

کاشت ناخن قالبی یا دوآل
کاشت ناخن قالبی، به وسیله قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها انجام می شود، مقداری از مواد مخصوص کاشت ناخن را در قالب ریخته و با مهارت روی صدف ناخن ها قرار می دهیم و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میداریم.

کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی
در این روش بدون استفاده از هرگونه مواد حساسیت زا تنها با گذاشتن الیافی طبیعی که همانند کاغذهای بریده شده می باشد، به کاشت ناخن پرداخته می شود.

کاشت ناخن اکلیلی
این نوع از کاشت ناخن از مشتقات کاشت ناخن پودری بوده و با استفاده از اکلیل های مختلف در قسمت فرنچ ناخن ها، به طراحی دائم ناخن ها اقدام می شود. 

کاشت ناخن آکواریوم
یکی از عجیب ترین انواع کاشت ناخن ، ساخت یک آکواریوم کوچک در ناخن های دست است که به وسیله حالتی خاص از چسباندن دو تیپ بر روی یکدیگر و ایجاد فاصله ایجاد شده که می توان با تزریق اندکی آب مقطر در آن و استفاده از اکلیل های رنگی، جلوه ای متحرک و زیبا همچون آکواریوم ایجاد نمود.

کاشت ناخن چیست؟
کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن است که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود. برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان سوهان کشی می کنند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند.

 

https://pasokheto.ir/mashhad/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D8%AE%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/

این كار برای این است كه زیر مواد مورد استفاده در كاشت ناخن که قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد برجسته نباشد تا طبیعی‌تر به نظر برسد و هرچه ناخن كاشته شده برجستگی كمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد در اصطلاح خوب كاشته شده است. البته یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.

استفاده از این ناخن‌ها برای افرادی که ناخن های نازک، ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است چون مانع آنها می‌شود. البته علاوه بر زیبایی دلایل دیگری چون داشتن ناخن‌های بدفرم و بدرنگ، بسیاری از خانم‌ها را ترغیب به انجام این عمل می‌کند. این ناخن‌های مصنوعی در اندازه‌های گوناگون و در رنگ‌های طبیعی و متنوعی موجود می‌باشند. 

برای عمل کاشت ناخن می‌بایست موارد زیادی را رعایت کرد، ابزار و مواد کاشت ناخن را شناخت و در صورت تصمیم برای انجام، این کار را زیر نظر متخصصین این انجام داد تا عوارض کاشت ناخن را به حداقل کاهش داد.

کاشت ناخن دیپینگ
در این روش از انواع کاشت ناخن بدون استفاده از لیکوئید و تنها با پودر و پرایمر به کاشت ناخن می پردازیم. 

کاشت ناخن سیلک
در این روش از انواع کاشت ناخن حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم با چسب و قلموی مخصوص بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم. 

کاشت ناخن میکس
از انواع کاشت ناخن که دارای طرفداران زیادی در  دنیاست می توان به روش میکس اشاره نمود که ترکیبی از کاشت ناخن پودری و استفاده از تاپ شاین در مرحله آخر است که درخششی فوق العاده را به ارمغان خواهد آورد.

کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ دائمی
در این شیوه از کاشت ناخن باید به وسیله پودر اکریلیک در قسمت فرنچ ناخن، به ایجاد خط لبخندی زیبا و همچنین فرنچی عالی پرداخته و در انتها از پودر اکریلیک کلیر برای کاور نمودن تمامی صدف ناخن استفاده نمود.

کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت
در این روش جالب از انواع کاشت ناخن با دو رنگ همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن به ادغام کردن این دو رنگ در یکدیگر پرداخته و ایجاد می نمائیم به طوری که مرز محو شدن دو رنگ قابل تشخیص نباشد.  

کاشت ناخن مرمریت
 صدف سازی انجام می شود و بعد تو قسمت فرنچ از مرمریت های آماده برای دیزاین استفاده میشود . مرمریت از سنگ ریزه هایی بسیار براق و زیبا تشکیل شده و زیبایی قابل اعتنایی را در ناحیه فرنچ ناخن ها ایجاد می نمایند.

کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری
در این روش تنها به تیپ گذاری بسنده کرده و بر روی سطح ناخن از لاک ناخن و یا استیکر استفاده می شود

کاشت ناخن با توجه به فرم ناخن ها
 اما فرم ناخن نیز اگر مهم‌تر از رنگ لاک نباشد اهمیتی کمتر از آن ندارد. انواع مختلفی از فرم ناخن بدین شرح است:

فرم ناخن بادامی
 بادام فرم بیضی شکل دارد اما نوک آن کمی تیز و زاویه‌دار است . ناخن بادامی نیز چنین فرمی دارد یعنی خطوط منحنی تندی دارد که کمی حالت تیزی به خود گرفته‌اند. طبیعی است که این فرم ناخن انگشتان شما را کشیده نشان خواهد داد.

مواد و وسایل مورد نیاز کاشت ناخن
قبل از انجام کاشت ناخن باید مواد مورد نیاز را فراهم کنید، این مواد را می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های لوازم آرایش یا فروشگاه‌های اینترنتی تهیه کنید:

تیپ‌های مصنوعی: انواع مختلفی از این تیپ‌ها در بازار موجود هستند: مانند سفید، صورتی روشن، شاینی، طراحی شده و مواردی از این دست. جنس همه این تیپ‌ها از پلاستیک فشرده است. (راهنمایی: برای شروع کار رنگ سفید یا صورتی روشن را انتخاب کنید.)
چسب ناخن: این چسب‌ها به راحتی در دسترس هستند.
کیت مانیکور ناخن: این کیت‌ها مواد مختلف و متنوعی دارند مثلا بافر ناخن، کوکتل هل و نیشکر، مواد ضدقارچ و موارد مشابه
قیچی یا ناخن‌گیر
 

انواع روش کاشت ناخن
کاشت ناخن به چند روش صورت می‌گیرد که هر فرد باید با توجه به نیازها و محیط زندگی و سایر معیارها اعم از شغل و محیط کار و… نوع کاشت خود را انتخاب کند.

کاشت ناخن با مواد پودری یا اکرلیک (کاشت اکرلیک همان کاشت پودر است که به وسیله قلم انجام می‌شود.)
کاشت ناخن با مواد ژله ای
در این ۲ دسته کلاسیک، با استفاده از مواد مذکور می‌توان ۱۴ نوع جدید از انواع کاشت ناخن را به وجود آورد که به شرح زیر می‌باشند:

کاشت ناخن پودری
کاشت ناخن ژله ای
کاشت ناخن قالبی یا دوآل (کاشت دوال هم نوع دیگری از کاشت است که ترکیب کاشت پودر و قالب است.)
کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی (به جای استفاده از تیپ از فیبر و برای کاشت از مواد گیاهی مخصوص استفاده می‌کنند.)
کاشت ناخن اکلیلی
کاشت ناخن آکواریوم
کاشت ناخن دیپینگ
لمینیت ناخن یا لاک جلیش ( ژلیش )
کاشت ناخن سیلک (کاشت سیلک همانند روش پودر است که به جای استفاده از تیپ از ورقه نازکی به نام سیلک استفاه می‌شود.)
کاشت ناخن میکس
کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ ناخن دائمی
کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت
کاشت ناخن مرمریت
کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری (کاشت ناخن موقت هم اصطلاح دیگری است که شامل تیپ گذاری می‌شود و در حقیقت تنها طول ناخن را بلند می‌کند.)
 

mo10110002
mo10110002

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋