mo10110002

mo10110002

نحوه دریافت اینترنتی گواهی کنکور چگونه است ؟

روش های دریافت گواهی قبولی کنکور به دو صورت مراجعه حضوری یا به شیوه درخواست اینترنتی در سایت سازمان سنجش کشور می باشد. در واقع دانشجویانی که در شهر تهران هستند می توانند از طریق مراجعه حضوری به سازمان سنجش درخواست دریافت گواهی قبولی خود را تکمیل کنند. دانشجویانی که در شهرستان ها ساکن هستند می توانند روش اینترنتی از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش را برای دریافت گواهی قبولی کنکور خود انتخاب کنند.

 

در نحوه دریافت گواهی قبولی کنکور به صورت حضوری دانشجو باید به ساختمان اصلی سازمان سنجش واقع در خیابان کریم خان مراجعه کند. و نحوه ثبت درخواست گواهی قبولی کنکور به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی darkhast.sanjesh.org برای دانشجویان امکان پذیر می باشد.

 

یک روش ساده تر دیگر نیز برای دریافت گواهی قبولی کنکور وجود دارد که برقراری ارتباط تلفنی با کارشناسان پشتیبان سازمان سنجش می باشد. در صورت انتخاب هر یک این روش ها دریافت گواهی قبولی کنکور، مدرک صادر شده بعد از چند روز برای دانشجو ارسال می شود. در ادامه مقاله به بررسی جزییات هر یک از این روش ها پرداخته شده است.قصد مهاجرت تحصیلی به کشورهایی همچون آلمان، سوئد و … را دارند ، باید برای دریافت گواهی کنکور اقدام کرده و آن را به صورت ترجمه شده تحویل دانشگاه دهند. برای دریافت گواهی کنکور دو راه پیش روی شماست ، راه اول مراجعه حضوری به سازمان سنجش آموزش کشور می باشد ولی اگر می خواهید به صورت اینترنتی گواهی بگیرید ، می توانید از سایت سیستم ارسال درخواست سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام نمایید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا هر دو روش گفته شده را با جزئیات بیشتر شرح دهیم.

دریافت گواهی قبولی کنکور از سازمان سنجش، برای گرفتن گواهی قبولی کنکور این امکان را دارید تا هم به صورت حضوری به سازمان سنجش (خیابان کریم خان) مراجعه کنید و هم  به صورت غیر حضوری از طریق سایت darkhast.sanjesh.org درخواستتان را به ثبت برسانید که در هر دو صورت مدرک بپس از گذشت چند روز برایتان ارسال میگردد.

لازم به ذکر است که این نکات را رعایت کنید مثلا: داخل سایت فیلدهای ستاره دار را پر کرده و برای شرح کامل درخواست این امکان را دارید از این متن پیش فرض استفاده نمایید:

بسمه تعالی

سازمان محترم سنجش آموزش کشور

با سلام و احترام؛
اینجانب… متولد… به شماره ملی… خواهشمند است گواهی قبولی کنکور/مجاز به انتخاب رشته اینجانب در کنکور سراسری با مشخصات زیر به آدرس پستی مندرج ارسال نمایید:

نام و نام خانوادگی:
نام پدر:
تاریخ تولد:
محل تولد:
کد ملی:
شماره شناسنامه:
مقطع قبولی:
رشته قبولی:
سال قبولی:
شماره ثابت:
شماره همراه:
آدرس پستی:
کد پستی:

با تشکر

در قسمت نوع تقاضا اگر گواهی قبولی میخواید و پذیرشِ رشتتون یه مرحله‌ای بوده میشه قبولی متمرکز، اما نیمه متمرکز برای رشته‌هایی هستش که مصاحبه و ازمون عملی دارن و پذیرششون به اصطلاح دو مرحله‌ای بوده (در کل هم زیاد فرقی نداره سنجش به هر حال اون رشته ای که قبول شدید رو صادر میکنه)

این رو هم در نظر بگیرید که اگر در آزمون سراسری رشته ای رو قبول شده باشید فقط میتونید گواهی قبولی بگیرید، نه مجاز به انتخاب رشته، حتی اگه این گزینه رو انتخاب کنید اونا فقط گواهی قبولی صادر میکنن براتون

کارت ملی هم نداشتید و آپلود نکردید مشکلی نیست

بعد از ثبت درخواست با اون کدپیگیری که بهتون میده می‌تونید از طریق همون لینک بالا ببینید درخواستتون توی چه مرحله‌ای هستش. اصولا بعد از تایید نهایی خیلی طول نمیکشه که گواهی به دستتون برسه. من بعد از حدود یه ماه و نیم گواهی به دستم نرسیده بود و حضورا رفتم سنجش و اونجا دوباره فرم پر کردم و وقتی تحویل دبیرخونه دادم گفتن قبلا براتون صادر شده و اومده در خونه نبودید، برگشته سنجش دوباره.

مراجعه حضوری
برای دریافت حضوری گواهی کنکور می بایست به سازمان سنجش مراجعه کنید و پس از ارائه مدرک شناسایی ، فرمی به شما ارائه خواهد شد که لازم است ضمن تکمیل فرم هزینه بررسی درخواست را حساب سازمان مرکزی بپردازید و سپس فیش واریزی به همراه کپی از مدارک شناسایی را تحویل دهید.

آدرس سازمان سنجش واحد ارتباطات مردمی : تهران ، خيابان کریمخان زند ، خیابان استاد نجات الهی (ویلا) ، کوچه شهيد امانی ، واحد ارتباطات مردمي
آدرس سازمان سنجش واحدهای اداری : تهران ، خيابان کریمخان زند ، بین خیابان های استاد نجات الهی (ویلا) و سپهبد قرنی ، پلاک 204
ساعات کار : 7:30 الی 14:30
احتمالا این مطلب را نیز بپسندید : شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش

دریافت اینترنتی گواهی قبولی کنکور
برای دریافت اینترنتی گواهی قبولی کنکور می توانید در سایت سازمان سنجش درخواست ارسال کنید. سازمان سنجش با راه اندازی سیستم پاسخگویی در سامانه sanjesh.org لزوم مراجعات حضوری را کاهش داده است و شما به راحتی و بدون نیاز به حضور در سازمان ، از طریق این سامانه می توانید گواهی کنکور خود را دریافت نمایید.

بدین منظور وارد سامانه به نشانی sanjesh.org شوید و سپس از منوی سمت راست سامانه گزینه “ورود به سیستم پاسخگویی” را انتخاب کنید.

mo10110002
mo10110002

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋