mo10110002

mo10110002

نکات و سوالات مهم در باب لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از بهترین راه های خلاص شدن از شر موهای زائد برای همیشه است. در این مقاله سعی داریم تفاوت دستگاه های لیزر موی زائد را بیان نموده و شما را با بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر موی زائد آشنا کنیم.

امروزه آشنایی با تفاوت دستگاه های لیزر موهای زائد دغدغه اصلی پزشکانی است که می خواهند بهترین دستگاه لیزر را در مطب خود و یا مرکز لیزر تبریز داشته باشند. متاسفانه تبلیغات نادرست برخی از شرکت های وارد کننده تجهیزات زیبایی و لیزر باعث گمراهی و ابهامات زیادی در این خصوص برای پزشکان و متخصصان پوست شده است.

با پیشرفت سریع تکنولوژی، در خصوص لیزر نیز تکنیک های جدید پا به عرصه رقابت گذاشته و انواع متفاوتی از دستگاه های لیزر برای حذف موهای زائد بدن وارد بازار شده است که هر کدام از آن ها برای یک یا چند نوع تیپ پوستی مناسب می باشد. در حالی که لیزر موهای زائد بهترین روش برای از بین بردن موها به صورت دائمی شناخته شده است، اما رنگ پوست و مو، تعداد جلسات درمان و دستگاه لیزر مورد استفاده در طول درمان می تواند به شما در دستیابی به نتیجه بهتر برای حذف مو کمک کند.

همه پزشکان و متخصصان زیبایی از یک نوع دستگاه لیزر مو استفاده نمی کنند. امروزه لیزر الکساندرایت، لیزر دایود و لیزر ان دی یاگ (ND:Yag)، مهم ترین تکنولوژی های لیزر برای حذف موهای زائد می باشند.

پیشگیری از کیست مویی با لیزر دائمی مو های زائد
اکثر مردم کلمه سینوس را با بینی مرتبط می دانند، اما سینوس ها می توانند در هر جایی از بدن اتفاق بیفتند. سینوس پیلونیدال (کیست مویی) اغلب در نزدیکی دنبالیچه و در بالای شکاف باسن ها به چشم می خورد. اگر چه معمولا در نزدیکی کوکسیکس قرار دارد اما در محل زیر بازو ها و ناحیه تناسلی نیز می تواند تاثیرگذار باشد. کیست مویی بر مردان بیشتر از زنان تاثیر می گذارد که معمولا در مردان از سن بلوغ تا سن سی سالگی دیده خواهد شد و روش نوین معالجه آن لیزر کیست مویی است. با توجه به پیشگیری های مختلفی که برای جلوگیری از بروز کیست مویی ارائه داده می شود یکی از بهترین شیوه های پیشگیری لیزر مو های زائد این قسمت می باشد.
هنگامی که شما به کیست مویی دچار شده اید باید از آنتی بیوتیک برای رفع عفونت ها استفاده نمایید. زمانی که شما در حال اجرای نسخه درمانی پزشکتان هستید به هیچ عنوان نمی توانید وارد مرحله لیزر مو های زائد بدن در این ناحیه که در حال حاضر بسیار حساس شده است، شوید. (حساس به نور). بعد از اینکه شما توسط روش های مدرن لیزر کیست مویی این بیماری را درمان نمودید و از درجه حساسیت بدنتان کم شد و طبق نظر پزشک دیگر نیازی به مصرف آنتی بیوتیک نداشتید، پس از مدتی دکتر به شما اجازه می دهد که وارد مرحله درمانی لیزر مو های زائد بدنتان شوید که نقش مهمی را در پیشگیری از عود مجدد کیست مویی ایفا می کند.

دستگاههای مدرن و پیشرفته در مرکز لیزر در تبریز
اکثر مرکز لیزر در تبریز مجهز به آخرین دستگاههای به روز دنیا میباشد . اهمیت به روز بودن و مدرن بودن دستگاههای لیزر بسیار زیاد است ، چرا که همه روز متخصصین این امر دستگاههایی را تولید میکنند که سبب میشود مشتریان لیزر از درد کمتری برخوردار شوند و  نقش اثر بخش زیادی در انجام یک لیزر موفق ایفا میکنند . اکثر دستگاههای امروزی مجهز به سیستم خنک کننده است و طول موج های کمتری دارند و سلامت سلولی رو بیشتر از پیش تامین میکنند.

مکان بهداشتی
در مرکز لیزر در تبریز به شدت به بهداشت توجه میشود . دستگاهی که همگان از آن استفاده میکنند باید به طور دائم به تمیزی و نظافت آن بها داد. و همچنین به طور کلی تمامی مراکز زیبایی و لینیکها به دلیل مراجعات زیاد مخاطبانشان باید بهداشت را کاملا رعایت کنند.

وجود پزشک متخصص و تیم حرفه ای
امر لیزر یک امر تخصصی هست و هر کسی دانش انجام این عمل را ندارد ، بنابراین امر لیزر را باید پزشک یا تکنسین دوره دیده و مجرب انجام دهد، در مرکز لیزر در تبریز این کلینیکها از پزشک و تیم حرفه ای برای این امر برخوردارند.

نکات و سوالات مهم در باب لیزر موهای زائد
مرکز لیزر تبریز
درباره لیزر همیشه بایدها و نبایدهایی وجود دارد که مورد سوال افرادی است که میخواهند لیزر شوند، ما در این مقاله سعی کرده ایم گلچینی از این سوالها و دغدغه های مربوط به لیزر را بیان کنیم تا افراد علاقه مند به لیزر بدون شایعات متدوال و اظطراب به امر لیزر بپردازند.سوالات به ترتیب در ذیل آمده است:

با انجام لیزر در مرکز لیزر سرطان میگیریم؟
باور غلطی که درباره لیزر وجود دارد این است که پرتوهای ساطع شده از لیزر سرطان زا است ، ولی این طور نیست اشعه لیزر هیچگاه به عمق سلولهای بدن نمیرسد و سبب تحریک سلولهای سرطانی نمیگردد.

چرا طول موج به کار رفته در دستگاهای لیزر به هیچ وجه آسیبی به سلولهای انسان نمیرساند و صرفا برای سست شدن فولیکولهای  مو به کار میرود.به همین علت دانشمندان رابطه ای بین لیزر و سرطان نتوانسته اند پیدا کنند.

mo10110002
mo10110002

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋