mo10110002

mo10110002

نکات بهداشتی که در آرایشگاه ها باید رعایت گردد

آرایشگاه منتخب شما باید این 9 ویژگی را داشته باشد
اگر از آرایشگر خود ناراضی هستید یا قصد دارید خدمات آرایشگاهی جدیدی را امتحان کنید که سالن آرایشی قدیمی شما آن امکانات را ندارد، بدون‌شک با دردسر مواجه هستید.

زیرا انتخاب یک آرایشگاه زنانه خوب در تهران کار ساده‌ای نیست و شما باید در مورد خدمات مورد نیازتان حسابی بررسی و تحقیق انجام دهید.با توجه به اینکه خدمات آرایشگری به صورت مستقیم با ظاهر و زیبایی شما درگیر است، اگر آرایشگاه بدی را انتخاب کنید هرگز خودتان را نمی‌بخشید.

ناگفته نماند در تهران آرایشگاه‌های زیادی وجود دارند که تنها برخی از خدمات آنها با کیفیت است، در حالی که برخی دیگر از آرایشگاه‌ها بهترین پرسنل را دارند و رضایت مشتری را جلب می‌کنند.

گذشته از برخی نکات بهداشتی و مهم حاضر در فضای آرایشگاه، شخص آرایشگر و مدیر سالن نیز باید رفتار خوبی داشته باشد تا مشتریان بتوانند ارتباط خوبی با آنها برقرار کنند و نیاز واقعی خود را رک و راست برای آنها شرح دهند.

https://pasokheto.ir/karaj/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/

همچنین آرایشگری خوب است که کار سایر همکاران خود را سرزنش نکند. در بخش‌های بعدی 9 مورد از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب در تهران را به طور مفصل برای شما توضیح می‌دهیم.فتوکپی سند مالکیت از تمامی صفحات برابر اصل. (مالک یا مستاجر فرقی نمی کند باید داشته باشند)
فتوکپی پایان کار تجاری یا اداری برابر اصل.
اجاره نامه ی بنگاهی (اجاره نامه باید با کد رهگیری باشد)
برابر اصل (شغل آرایشگری و طبقه قید شود. اجاره نامه به نام متقاضی دارای تاریخ اعتبار و مطابق با پلاک ثبتی سند تنظیم شود)
فتوکپی گواهی نامه مهارتی
فتوکپی شناسنامه از تمام صفحات و فتوکپی کارت ملی (پشت و رو) برابر اصل .
رضایت محضری همسر (در صورت مجرد بودن رضایت محضری پدر و یا در صورت مطلقه بودن، فتوکپی تمام صفحات طلاق نامه و یا فتوکپی گواهی فوت پدر و یا همسر).
فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی
8قطعه عکس 4×3
کپی فیش تلفن آرایشگاه

خصوصیات شغلی
خصوصیاتی وجود دارند که باید آن را یاد بگیرید و در طول مسیر آموزش و کسب تجربه، آنها را در خود بپرورانید. آرایشگری صنعتی رو به رشد و سریع است و فرصت های متعددی را پیش روی همه آرایشگران قرار می دهد. ممکن است شما آرزو داشته باشید که به یک آرایشگر موفق تبدیل شوید و در این حوزه تاثیرگذاری بالایی داشته باشید. ممکن است هدف شما، داشتن سالن زیبایی باشد. ممکن است بخواهید آرایشگر سینمایی یا شخصیت های شناخته شده شوید. در هر صورت، برای موفقیت نیازمند خصوصیاتی هستید.

شناخت پوست مشتری در آرایشگری زنانه
pasokheto.ir میگوید: در مسیر موفقیت، با افراد مختلف با رنگ پوست های متفاوت، مواجه خواهید بود. نکته مهمی که وجود دارد، آگاهی آرایشگر از چگونگی کار با این تفاوت های فردی است. مدل ها، بازیگران و مشتری های مختلف، رنگ پوست های متفاوت و ویژگی های منحصر به فردی دارند که باید بدانید چگونه بر آنها تمرکز نمایید و کار کنید.

لکه های پوستی، عدم یکپارچگی رنگ پوست و پیری طبیعی، تنها چند مورد از چیزهایی هستند که هنگام دسته بندی تفاوت های پوستی، باید به آنها توجه نمایید. این صنعت، تعاریف زیبایی خارج از هنجار متعددی را شامل می شود. یافتن زیبایی در رنگ ها و ویژگی های مختلف صورت ، برای ارائه خدمات تخصصی آرایشگری از سوی شما، امری جدایی ناپذیر در این حرفه است.

mo10110002
mo10110002

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋