mo10110002

mo10110002

درباره لیزر موهای زائد مطالب مهم بخوانید

لیزر موهای زائد بدن یکی از راه های از بین بردن آن ها برای همیشه می باشد. در ادامه به لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت می پردازیم.

شات لیزر چیست؟
شات به هر بار تخلیه انرژی لیزر روی سطح پوست گفته می شود. در گذشته خیلی از مراکز لیزر موهای زائد، هزینه لیزر را بر اساس تعداد شات محاسبه می کردند، اما امروزه در اکثر مراکز در سراسر دنیا بر اساس ناحیه محاسبه می شود.
در فیلم زیر هر بار که صدای دستگاه شنیده می شود یک شات لیزر زده شده است.

لیزر مو‌های زائد یک روش بسیار مؤثر برای ر‌هایی از مو‌های زائد بدن است. این روش در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی اگر لیزر مو‌های زائد در یک مرکز لیزر در شهر  اصفهان  و توسط شخصی که در این زمینه تجربه کافی را دارد انجام شود می‌تواند یک روش مؤثر باشد. بسیاری از افراد پس از آشنایی با لیزر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت لیزر کل بدن هستند. اگر شما هم از آن دسته از افرادی می‌باشید که دانستن قیمت لیزر کل بدن برای شما سؤال است این مقاله مخصوص شما می‌باشد. در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد لیست قیمت لیزر مو‌های زائد و همچنین قیمت لیزر دائمی کل بدن پرداخته شده است.

با خواندن این مقاله اطلاعات بیشتری در مورد قیمت لیزر کل بدن و قیمت لیزر صورت کسب می‌کنید. علاوه بر این قیمت لیزر مو‌های زائد واژن و قیمت لیزر بیکنی نیز در این متن آمده است. اگر قصد لیزر مو‌های زائد بدن خود را دارید جدای از آگاهی در مورد لیست قیمت لیزر مو‌های زائد باید بدانید که قیمت لیزر کل بدن تمام ماجرا نیست. پس از انجام لیزر و پرداخت قیمت لیزر دائمی کل بدن برای مؤثر بودن لیزر و اثر بخشی آن در کاهش مو‌های زائد باید مراقبت‌های خاصی را انجام دهید. تا پایان با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد مراقبت‌های بعد از لیزر مو‌های زائد بدن کسب کنید.

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چقدر است؟
برای محاسبه هزینه لیزر تناسلی باید بدانید لیزر موهای زائد به چند جلسه احتیاج دارد. تعداد جلسات به مولفه های بسیاری بستگی دارد (از همه مهم تر قدرت دستگاه و پس از آن ژنتیک و…) با دستگاه جنتل مکس پرو در ۹۰ درصد افراد در ۴ الی ۶ جلسه درمان نیاز دارد.

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی (بیکینی کامل = شامل بیکنی + خط بیکنی + خط باسن) در بانوان هر جلسه ۳۰۰ هزار تومان بوده، و فاصله جلسات هم، هر ۲ ماه یکبار می باشد.

قبل از اینکه به یک کلینیک زیبایی بروید، احتمالا بهتر است اول تحقیق کنید تا ببینید لیزر موهای زائد چیست و چگونه انجام می‌شود. در سال‌های اخیر لیزر موهای زائد بسیار رواج پیدا کرده و بسیاری از افراد با استفاده از این روش، خود را از شر اصلاح و اپیلاسیون مداوم موهای زائد راحت می‌کنند. در این روش نور بسیار متمرکزی از طریق سطح پوست به فولیکول‌های مو تابانده می‌شود. رنگ‌دانه‌های موجود در این فولیکول‌ها نور را جذب کرده و در اثر گرمای بالا از بین می‌روند.

به عبارت دیگر، در طی جلسه لیزر موهای زائد، لیزر نوری از خود ساطع می‌کند که این نور توسط کیسه‌های لوله‌ای شکل درون پوست که مو را به وجود می‌آورند، جذب می‌شود. انرژی نور به گرما تبدیل می‌شود و به این کیسه‌ها یا همان فولیکول‌های مو آسیب می‌رساند. این آسیب رشد موها را در آینده مهار کرده یا تا حد زیادی آن را به تاخیر می‌اندازد. در حال حاضر بسیاری از منابع پزشکی از لیزر موهای زائد به‌جای حذف دائمی موهای زائد با عنوان حذف طولانی‌مدت موهای زائد استفاده می‌کنند. چون ممکن است تمام فولیکول‌ها از بین نروند و بعد از چند ماه یا چند سال شاهد رشد مجدد بعضی از موهای خود باشید.

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟
حالا که فهمیدید لیزر موهای زائد چیست، احتمالا کنجکاو شده‌اید که بدانید این روش چگونه انجام می‌شود. همان‌طور که گفتیم نور لیزر موهای زائد از سطح پوست به ساقه مو رسیده و با عبور از آن به سمت فولیکول مو می‌رود. اگر دقت کنید می‌توانید فولیکول‌های مو را حتی از روی سطح پوستتان هم مشاهده کنید.

لیزر موهای زائد چه کاربردهایی دارد؟
همان‌طور که تا اینجای مقاله گفتیم، لیزر موهای زائد یک روش عالی و موثر برای از بین بردن موهای زائد است. قسمت‌های زیادی در بدن وجود دارند که با موهای زائد درشت یا نازک پوشیده شده‌اند. با مراجعه به پزشک متخصص می‌توانید از اینکه موهای کدام قسمت بدن خود را می‌توانید با لیزر از بین ببرید، اطمینان حاصل کنید. اما در حالت کلی، لیزر برای تمام قسمت‌های بدن می‌تواند کاربردی باشد. با یک معاینه کلی می‌توانید بنا به نیاز خود، لیزر موهای زائد انجام دهید. لیزر می‌تواند موهای زائد ناحیه‌های زیر را از بین ببرد:


لیزر زیربغل
لیزر موهای زائد زیربغل یکی از محبوب‌ترین روش‌های موزدایی است؛ مخصوصا که موهای این ناحیه معمولا تیره‌تر و ضخیم‌تر از سایر قسمت‌ها بوده و در اثر اصلاح یا اپیلاسیون مداوم رنگ این ناحیه تیره‌تر است. لیزر زیربغل معمولا در همان جلسات ابتدایی نتیجه قابل‌مشاهده‌ای برای شما به ارمغان می آورد. اما برای کاهش دائمی موهای زیربغل باید ۶ تا ۸ ماه به‌صورت مداوم جلسات موزدایی خود را ادامه دهید.

لیزر دست
بیشتر افراد شاهد موهای زائد در دست‌های خود هستند. این موها از مچ تا آرنج ضخامت بیشتری نسبت به موهای بازو دارند و لیزر روی آن‌ها بهتر پاسخ می‌دهد. اما قسمت‌هایی از دست که موهای نازک، بور و کرکی دارد را نمی‌توانید با لیزر موهای زائد از بین ببرید. پس بهتر است برای لیزر دست حتما با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت مناسب نبودن، از لیزر موهای این قسمت از دست خودداری کنید. چون نتیجه معکوسی دریافت خواهید کرد.

mo10110002
mo10110002

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋