mo10110002

mo10110002

منظور از سایر کسورات در فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته چیست ؟

فرهنگیان بازنشسته می توانند برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی ماهانه خود به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه نمایند و با درج اطلاعات خواسته شده از قبیل شماره دفتر کل ، شماره شناسنامه و … فیش حقوقی را مشاهده نمایند. به دلیل آنکه تعداد سایت ها و نرم افزارهای های غیر رسمی برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته زیاد شده اند ، در ادامه این مطلب قصد داریم ضمن قرار دادن لینک ورود به سامانه اصلی cspf.ir ، راهنمای دریافت فیش حقوقی را نیز به صورت تصویری شرح دهیم.

بازنشستگان به منظور دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی باید در زمان مقرر به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند. ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری www.cspf.ir و دریافت فیش حقوقی از طریق درج شماره دفتر کل، شماره حساب و کدملی امکانپذیر است. برای فیش حقوقی فرهنگیان بازنشته اینجا مطالعه کنید.

حکم حقوقی بازنشستگان در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است. شما عزیزان جهت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته می توانید از طریق سایت صندوق به آدرس cspf.ir استفاده نمایید. دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کدملی با مراجعه به سایت cspf.ir امکانپذیر است.

لازم به ذکر است، فیش حقوقی فقط برای دستگاه هایی كه حقوق بازنشستگان آنها به طور مستقیم از طرف صندوق بازنشستگی كشوری پرداخت می شود و همچنین برای دستگاه هایی كه در طرح پرداخت مستقیم حقوق صندوق بازنشستگی كشوری قرار دارند صادر می گردد .  بازنشستگان سایر دستگاه ها جهت دریافت فیش حقوقی باید به دستگاه متبوع خود مراجعه نمایند.

فیش حقوقی که آموزش و پرورش به فرهنگیان تحویل می دهد، دارای اطلاعات بسیار مهمی در زمینه میزان درآمد، میزان مبلغ کسر از حقوق فرهنگیان و میزان حقوق اضافه‌ شده آنهاست.  pasokhbama.com نقل میکند: به‌ همین خاطر بسیاری از معلمان آموزش‌وپرورش در بازه‌های زمانی مختلف قصد دریافت فیش حقوقی خود را دارند.

در گذشته فیش حقوقی از طریق سامانه‌های مختلفی دریافت می شد و فرهنگیان باید از طریق اداره آموزش‌وپرورش فیش حقوقی خود را مشاهده می‌کردند، اما اکنون بسیاری از امور مربوط به دریافت فیش‌های حقوقی از طریق سایت انجام می‌شود و وزارت آموزش‌وپرورش سامانه‌ای را برای این کار راه‌اندازی کرده که معلمان بتونند به‌ راحتی با ورود به سامانه fish.medu.ir فیش حقوقی خود را مشاهده و پرینت بگیرند. لازم به ذکر است این سامانه در سطح کشور و در هر مقطع تحصیلی برای معلمان راه‌اندازی شده است. توجه داشته باشید که برای ورود به این سامانه داشتن کد پرسنلی و کد ملی ضروری می‌باشد.

مراحل دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کد ملی :
مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir

درج شماره دفتر کل ، شماره ملی، شماره حساب و مشخص نمودن تاریخ

کلیک بر روی گزینه مشاهده فیش

چنانچه هنگام دریافت فيش حقوقی پيام خطا نمایش داده شد و موفق به دریافت فیش حقوقی خود نشده اید، با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریت های صندوق بازنشستگی  مراجعه فرمایید.

آموزش دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی
راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی از طریق مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir در ادامه بیان شده است. مستمری بگیران صندوق بازنشستگی برای دریافت فیش حقوق، ضروری است کد ملی و شماره حساب خود را وارد نمایند.

برای دریافت فیش حقوقی با کدملی در ابتدا به سایت صندوق رفاه بازنشستگی مراجعه نمایید.

اطلاعات خواسته شده شامل، شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب را در قسمت مشخص شده درج کنید.

سپس ماه موردنظر خود را مشخص کنید.

mo10110002
mo10110002

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋