miladchatt

miladchatt

شرکت آسانسور ؛ برسی شرکت آسانسور آسانرو

شرکت آسانسور آسانرو  وقتی به ایمنی آسانسور فکر می کنیم، بسیاری بر این باورند که این موضوع به سازنده آسانسور و شرکت خدمات آسانسور بستگی دارد. قانون قوانین ایمنی برای هر کسی که آسانسور را نصب، نگهداری یا راه اندازی می کند اعمال می شود. این بدان معناست که مالک یا مدیر محل، پیمانکار و مکانیک آسانسور نقش اساسی در ایمنی آسانسور دارند.

پس از نصب، ایمن سازی، بازرسی و ایمن سازی آسانسور، مسئول تجهیزات مالک تجهیزات می شود. مدیر دارایی دارای مسئولیت های قانونی مربوط به نگهداری آسانسور است که باعث ایمنی عمومی و مسئولیت قانونی می شود.

 

به این ترتیب، مدیر ساختمان باید اطمینان حاصل کند که کلیه آسانسورها مطابق با قانون مقررات ایمنی و مقررات ایمنی آسانسورها نگهداری و تأیید شده اند.

علاوه بر مسئولیت مدیر برای نگهداری آسانسور و اطمینان از تایید آن مطابق با الزامات قانونی، مدیر باید قرارداد تعمیر و نگهداری نیز با پیمانکار مورد تایید داشته باشد. یک پیمانکار مجاز توسط مدیر اطمینان حاصل می کند که تجهیزات با تمام مقررات قابل اجرا مطابقت دارند.

در صورت بروز شرایط خطرناک یا خطرناک، مالک باید آسانسور را ببندد و حمل و نقل مسافر را محدود کند تا زمانی که یک افسر ایمنی اجازه راه اندازی مجدد آسانسور را بدهد. همچنین مدیران مسئولیت قانونی دارند که در صورت بروز هرگونه حادثه به مراجع مربوطه گزارش دهند.از نظر ایمنی بالابر، در تعیین مناسب ترین تعمیر و نگهداری باید سطح استفاده، سن واحد و محیط را در نظر گرفت. با این حال، یک بار در ماه حداقل مدت نگهداری قانونی آسانسور است. پیمانکار تعمیر و نگهداری شاهد باید همیشه گزارش فعالیت تعمیر و نگهداری را به راحتی در دسترس داشته باشد. بنابراین، "آیا مدیر ساختمان می تواند آسانسور را قطع کند؟" پاسخ دادن به سوال لازم به ذکر است

 

\
اصول مهم نصب و نگهداری آسانسور برای جلوگیری از بروز مشکل
در طوفان زندگی، مهم است که مطمئن شوید ایمنی اولویت اصلی ساختمان و سیستم آسانسور شما است. در اینجا برخی از قوانین اساسی مقیاس بندی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که همه مسافران سالم به مقصد خود می رسند.

نصب و نگهداری: ایمنی بالابر زمانی آغاز می شود که نصب و نگهداری آسانسور به طرز ماهرانه ای انجام شود.
مکان: نصب آسانسور در ساختمان ضروری است. انجام این کار عدم اطمینان، ازدحام غیرضروری را از بین می برد و به مسافران امکان می دهد آسانسورها را سریع و ایمن پیدا کنند.
علائم هشدار دهنده: علائم هشدار دهنده خطر تلاش برای بستن درهای آسانسور. همچنین علائمی وجود دارد که به شما هشدار می دهد در هنگام سوار و پیاده شدن از کابین آسانسور مراقب باشید.
تراز: مطمئن شوید که آسانسور شما به درستی نگهداری می شود تا مطمئن شوید که کابین آسانسور شما با طبقات مقصد همسطح است.
ریل های بالابر: مطمئن شوید که آسانسور شما ریل های کافی دارد و به محض رها شدن آنها سفت می شوند.
علائم و نقشه های طبقه: هر طبقه را با خدماتی در خارج از درهای آسانسور علامت گذاری کنید.
نظافت: آسانسورهای شما باید به طور منظم تمیز شوند تا اطمینان حاصل شود که کف اتاق خیس نیست و زباله در ایمنی و دسترسی مسافران تداخلی ایجاد نمی کند.

miladchatt
miladchatt

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋