miladchatt

miladchatt

مشاوره آسانسور توسط افراد حرفه ای در تیم آسانرو

مشاوره آسانسور توسط آسانرو  امروزه زندگی در شهرهایی با ساختمان های بلند بدون استفاده از تجهیزات و ابزار مدرن غیرممکن و دشوار است. آسانسور یک ابزار ضروری در ساختمان های چند طبقه است، زیرا جابجایی طبقات در ساختمان بسیار آسان و سریع است.

 

ایمنی، نگهداری و تعمیر آسانسور موضوع مهمی است که در این زمینه مالکان باید قوانین نصب و ایمنی بالابر را بدانند و ساکنان ساختمان ها نیز باید قوانین و قوانین استفاده صحیح را بدانند. آسانسورها برای نصب آسانسور باید صاحب آسانسور از شورا مجوز بگیرد تا پس از نصب آسانسور مشکلی پیش نیاید.

قوانین و مقررات شهرداری برای نصب
با توجه به نوع آسانسوری که قرار است در محل نصب شود باید از شهرداری و ارگان های مربوطه مجوز گرفته شود. قانون شهرداری در مورد نصب آسانسور به عنوان بخشی از نامه توجه نصابان و شرکت های فعال در زمینه طراحی آسانسور (نصب آسانسور) طراحی شده است. در زیر برخی از قوانین شهرداری برای نصب آسانسور آورده شده است.

آسانسور باید در ساختمان های بیش از سه طبقه نصب شود.
مهندسان مجرب برای نصب آسانسور باید محل یک آپارتمان قدیمی با بیش از 3 طبقه را بررسی کنند.
بررسی نما و مقررات اولیه ساختمان برای نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی
در ساختمان هایی که برای نصب آسانسورهای محلی در نظر گرفته نشده اند باید از بالابرهای آبیاری استفاده شود.
برای نصب آسانسور در مناطق مسکونی، مدیریت کارهای مربوط به تخریب ساختمان بر عهده متقاضی و مالک خانه می باشد.
قبل از نصب آسانسور باید مجوزها و مجوزهای لازم از ارگان های مربوطه اخذ شود.
بالابرهایی که بدون مجوز نصب می شوند بیمه حوادث ندارند و در هنگام فروش منزل فروشنده را با مشکل مواجه می کنند.
بازرسی منظم آسانسورها باید سالیانه توسط سازمان های معتبر طبق مقررات شهری انجام شود.
انواع گواهینامه استاندارد آسانسور
انواع گواهینامه استاندارد آسانسور
انواع گواهینامه استاندارد آسانسور
طبق قوانین شهری، دو استاندارد برای نصب آسانسور و نوع استاندارد موردی وجود دارد.

برای دریافت گواهی استاندارد اصلی و موردی، درخواست بازرسی انسور خود را به آدرس  ثبت کنید. توجه داشته باشید که این درخواست باید در سازمان تولید و نصب آسانسور در سامانه تعیین شده ثبت شود. این شرکت ها دارای مجوز برنامه ریزی و مونتاژ از وزارت صنعت و معدن می باشند.

 

برای اخذ اصل گواهی استاندارد باید کپی صفحه اول پروانه محل، رونوشت پشت و رو کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متقاضی مجوز به شرکت نصب آسانسور ارائه شود. . مدت زمان لازم برای دریافت گواهینامه اصلی و موردی به ترتیب بین 20 تا 35 روز و 10 تا 30 روز است و به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند مدت زمان ساخت و ساز انجام شده توسط کارفرما و شرکت، بازرسی آسانسور

گواهی استاندارد یک مجوز اجباری گاه به گاه برای انواع آسانسور است که برای حفظ جان و ایمنی افرادی که از آسانسور استفاده می کنند ضروری است. برای دریافت این گواهینامه، صاحبان آسانسور باید با شرکت های معتبر نصب آسانسور تماس گرفته و مدارک تعیین شده را ارائه دهند.

مرحله 0 تا 100 برای دریافت مجوز نصب آسانسور
پس از اتمام پروژه، مالک آسانسور باید مجوز معمول آسانسور را جهت اخذ گواهی پایان کار به شهرداری ارائه کند. این گواهی پذیرش توسط اداره کل مقررات عمومی حریم تاریخی و زیرمجموعه صادر می شود. در اینجا مراحل دریافت مجوز نصب آسانسور آورده شده است.

اطمینان حاصل کنید که نصب و راه اندازی آسانسور به پایان رسیده است و کلیه کارهای ساختمانی و تامین برق و سایر فعالیت های مرتبط تکمیل شده است.
صفحه اول را کپی کنید

miladchatt
miladchatt

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋