miladchatt

miladchatt

نصب و اجرای آسانسور همراه با زبده ترین نیروهای آسانسوری

نصب و راه اندازی آسانسور آسانسور وسیله ای برای حمل و نقل است که به افراد اجازه می دهد مستقیماً از یک طبقه به طبقه دیگر سفر کنند. آسانسور در اصل وسیله ای برای جابجایی وسایل یا افراد در کف ساختمان است. در این مقاله به معرفی محبوب ترین انواع آسانسور می پردازیم.

بهترین آسانسورها

محرکه اتاق به چهار قسمت تقسیم می شود.
دانلود آسانسور جاذبه
بالا آمدن آب
انبساط مغناطیسی

 


و وینچی لیفت

بهترین آسانسورها

آسانسور را بکشید
اکثر جرثقیل های مورد استفاده نصب و راه اندازی آسانسور در ایران از این نوع هستند. از آنجایی که می دانید این آسانسورها چگونه کار می کنند، این اپراتورها بر اساس قطع برق بین کابل های یدک کش متصل به کابین و کامیون یدک کش هستند. البته آسانسور جاذبه دارای سطحی است که روی موتور بالابر نصب می شود. آنها توسط طناب بکسل و سیم بکسل متصل به کامیون آسانسور از یک طرف و وزن آسانسور از طرف دیگر احاطه شده اند و به موتور اجازه حرکت، کاهش سرعت یا حرکت می دهند.

بهترین آسانسورها

آبیاری افزایش می یابد
نوع دیگر آسانسور، آسانسور آبیاری است. عملکرد این آسانسورها با آسانسور یدک کش متفاوت است. در آسانسور حرکت با ژاکت و ژاکت مخصوص که نوعی ماشین هیدرولیک است انجام می شود. و با این نوع آسانسور سقف نصب و راه اندازی آسانسور اتاق آسانسور موتور سیکلت نیست و سقف خانه خوب به نظر می رسد. در واقع این آسانسورها فقط پنج تا شش طبقه را بر عهده دارند.

فروش جرثقیل ارزان در تهران را بخوانید
 

وینچ نوعی بالابر است که با قلاب های متصل به تسمه های یدکی به یک زنجیر یا طناب فلزی بسته می شود. آسانسور وزن بدن ندارد.

آسانسورهای خالی به آسانسورهای نصب و راه اندازی آسانسور  شیشه ای یا کاج نیز گفته می شود، این آسانسورها قیمت بیشتری دارند و برای ساختمان های 2 تا 4 طبقه استفاده می شوند. مدت زمان این آپدیت یک تا سه روز است. مواد بر پایه کاج، استوانه ای با خط مستقیم ساخته شده از ورقه های شفاف یا رنگی پل کربنات، با کابینت کواکسیال که با مکش و فشار هوا، کابین را بالا و پایین می کند. دنده پیستون کاملا خالی و دارای آب بندی است، کابین بالابر با فشار هوا و حرکت مسابقه ساخته شده است.

این شکاف به سال 1989 برمی گردد. مهندسان این فضا جان جانسون و هنریکا جانسون هستند. در فاصله سال های 2000 تا 2002 ساخت این آسانسور شکل پر ریسک تری به خود گرفت و به مرور زمان ویژگی های آسانسور بهبود یافت و توانست سهم و جایگاهی در بازار آسانسور به دست آورد. بنابراین تکنولوژی کاج و توخالی در کوتاه مدت معرفی شد.در سال 2007 آسانسور کاج به عنوان یکی از 100 محصول برتر تولید شده توسط مجله Hanley Wood در سال 2007 انتخاب شد.

آسانسور شیشه ای یا آسانسور خالی آسانسور چیست؟
 نصب آسانسور برای ساختمان های کوتاه 2 تا 4 طبقه بسیار آسان است و آسانسور بسته به نوع و تعداد طبقات در مدت زمان کوتاه سه تا سه روزه قابل نصب می باشد.

در ساختمان های تا ارتفاع حدود 11 متر و از 2 تا 4 طبقه این بالابر قابل نصب می باشد.

 

مهارت های آسانسور به شرح زیر است:

بالابر 160 کیلوگرم - به استثنای بالابر کابین نصب و راه اندازی آسانسور با قطر 75 سانتی متر و عرض 53 سانتی متر و طول 205 سانتی متر.

آسانسور 206 کیلوگرم-قطر خارجی پای آسانسور کابین 94 سانتی متر عرض 82 سانتی متر و ارتفاع 195 سانتی متر

آسانسور 238 کیلوگرم-قطر بیرونی کابینت بالابر 132 سانتی متر با عرض 110 سانتی متر و ارتفاع 207 سانتی متر

سرعت بالابر وکیوم یا بالابر هوایی حدود 6 متر در دقیقه است.

نصب کاج یا کاج دارای یک کابینت شیشه ای شفاف است که بدون نیروی محرکه قابل مشاهده به بالا و پایین حرکت می کند.

ظرفیت بالابر کاج چقدر است:
1- آسانسور تک مدل 750 (طول 200 سانتی متر * بدون قطر انبار آسانسور 75 سانتی متر * عرض کابین 53 سانتی متر * (ظرفیت 75 کیلوگرم)

2- 2 نفره بالابر مدل 933 (طول 200 سانتی متر * بدون دکل جرثقیل 98 سانتی متر * عرض کابین 82 سانتی متر * (ظرفیت 150 کیلوگرم)

آسانسور 3- 3 نفره مدل 1316 (ارتفاع 200 سانتی متر * بدون قطر انبار آسانسور 138 * عرض کابین 110 سانتی متر * (ظرفیت 225 کیلوگرم)

یکی از مهم ترین ویژگی های صندوق دار، کارکرد و نگهداری آن است که نیازی به روغن، گریس و فرآورده های نفتی ندارد و نیازی به هزینه ندارد. این آسانسور هر 4 سال یکبار بازدید می شود.

با کمک فن آوری جدید، آسانسور کاج به مشاغل کوچک و متوسط ​​جان تازه ای بخشیده است و آسانسور منحصر به فرد و دوستدار محیط زیست است. یکی از مزایای این فضا این است که هنگام برگشت به پایین از برق استفاده نمی کنیم.

 در صورت قطع برق سریعاً به طبقه همکف برمی گردید نصب و راه اندازی آسانسور  و درب آسانسور بدون هیچ مشکلی بدون متخصص باز می شود و مسافر می تواند بدون ترس و دلهره کابین را ترک کند.

تاسیسات آسانسور شیشه ای (خالی)
1- قابلیت جاگیری در تمامی نواحی هندسی و مناسب برای ویلچر

2- یک کابین شیشه ای شفاف با دید 360 درجه وجود دارد

3- سالم و نو

4- قابلیت نصب در زمان کوتاه

5- قابلیت نصب و راه اندازی از 2 تا 4 طبقه از 1 تا 3 نفر

6- قابلیت شروع با یک پاور و فاز سه

7- بدون نیاز به موتورخانه

بالابر پنوماتیک چگونه کار می کند؟
آناناس از یک استوانه گرد ساخته شده نصب و راه اندازی آسانسور از ورقه های پلی کربنات شفاف یا رنگی ساخته شده است و دارای کابین های کواکسیال است که با مکش و فشار هوا به سمت بالا و پایین حرکت می کند.

چاه کاج و آسانسور:
1- کابین و فلش قرمز ناحیه فشار هوا

2- بالای کابینت با فلش سبز محدوده فشار کم

3- رنگ زرد بالای ناحیه تماس سیستم تبادل هوا

هنگامی که آسانسور می چرخد، دریچه های هوا به طور خودکار سرعت تنظیم برگشت را کنترل کرده و فرود کابین را تنظیم می کنند.

درب های کف آسانسور به گونه ای طراحی شده اند که با هوشمندی تمیز می شوند و پس از بسته شدن در برابر فشار هوا مقاومت می کنند.

نکته جالب در مورد آسانسور شیشه ای بی صدا بودن آن است، به خصوص زمانی که پمپ وکیوم در خارج از ساختمان نصب می شود.

معمولاً دستگاه‌های بلند کردن کاج یا پیچ‌های کاج وجود دارد

miladchatt
miladchatt

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋