metafelez

metafelez

خرید مخزن استیل از برند متا فلز با بهترین قیمت

خرید مخزن استیل از برند متا فلز

بیش از صد سال از استفاده مخازن استیل ضد زنگ در صنایع غذایی می گذرد و با توسعه صنایع غذایی و لبنی، استفاده از مخازن استیل بیش از پیش ضروری به نظر می رسد. مخزن استیل (Stainless Steel Tank)، منبع ساخته شده از جنس استیل (فولاد ضد زنگ) که در آن بیشتر بحث خوردگی  و بهداشت مطرح است، این نوع مخازن که جهت نگهداری و یا حمل مواد با اهمیت از جمله دارویی و غذایی و چه از جنبه شیمیایی و اسیدی مورد استفاده قرار می گیرد. متا فلز، اقدام به طراحی و ساخت مخازن استیل در ظرفیت های متفاوت با کاربردهای متنوع با بهترین متریال موجود در بازار کرده است. که هر نوع آن، کاربرد متفاوتی دارد و بسته به نیاز کارفرما، سفارش طراحی و اجرا می شود.

 انواع مخزن استیل تولید شده توسط برند متا فلز:

  1. دسته بندی مخازن بر اساس جداره آنها
  • مخزن استیل تک جداره
  • مخزن استیل دوجداره
  • مخزن استیل سه جداره (پروسس تانک)
     
  1. دسته بندی مخازن بر اساس ظرفیت آنها
  • ظرفیت کم (از ۱۰۰ الی۲۵۰۰ لیتر)
  • ظرفیت متوسط (از ۳۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰ لیتر)
  • ظرفیت زیاد (از ۲۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ لیتر)
     
  1. دسته بندی مخازن بر اساس متریال آنها
  • فولاد از سری 304 و 304L
  • فولاد از سری ۳۰۷
  • فولاد از سری 316 و 316L
  • فولاد از سری ۴۰۰
     
  1. دسته بندی مخازن بر اساس هندسه آنها
  • کروی
  • استوانه ای
  • مکعبی
  • هرمی
  • مخروطی



     

 مشخصات فنی مخازن استیل متا فلز:

از مزیت های این مخازن، طول عمر بالا، بی خطر بودن و داشتن خاصیت ضد زنگ می توان اشاره کرد. در ساخت مخازن ذخیره استیل، دقت بسیار بالایی نیاز است زیرا جوش های تخت گاز در این مخازن نیاز به دقت بالایی دارد، در غیر این صورت اکسیداسیون فولاد و یا ایجاد گپ در داخل مخزن موجب ایجاد آلودگی در سیالات نگهداری شده در مخزن می شود.

معرفی مخزن اسپیتک برند متا فلز:

مخزن اسپتیک از دسته مخازن استنلس استیل می باشد که برای ذخیره و نگهداری مواد لبنی و نوشیدنی ها در شرایط اسپتیک، مناسب است و به همین منظور طراحی و عرضه می گردد. در فرآیند استریلیزاسیون، اسپتیک (Aseptic) به معنای بدون تماس با محیط می باشد. مخازن اسپتیک معمولا به صورت عمودی و استوانه ای با عدسی کروی یا مخروطی طراحی و تولید می شوند.

تعدادی شیر پنوماتیک فولاد ضد زنگ (استنلس استیل) عملیات پیش استریلیزاسیون، بارگیری و تخلیه مخزن و تمیز کردن اسپتیک محصول را بر عهده دارند. استریل کردن مخزن اسپتیک با استفاده مستقیم از بخار در دمای 125 درجه سانتیگراد به مدت 30 دقیقه انجام می شود. پس از استریل کردن، جریان بسیار ملایمی از آب در پوشش (ژاکت) خنک کننده مخزن آسپتیک تزریق می شود. در این مرحله هوای استریل، به مخزن وارد می گردد که از ایجاد خلاء جلوگیری می کند و مخزن را تحت فشار نگه می دارد.

 

معرفی مخزن هایژنیک برند متا فلز:

مخازن هایژنیک (hygienic tanks)، مخازن بهداشتی هستند که با هدف تمیز کردن و نظافت فاضلاب ها و مخازن آب آشامیدنی طراحی و تولید می گردند. مخزن هایژنیک از دسته مخازن ذخیره استنلس استیل است طراحی ویژه و منحصر به فرد دارند. طراحی مخازن به صورت هایژنیک، شامل اصول، استراتژی ها و جنبه های مهندسی می باشد که باید در مرحله طراحی یک مخزن به کار گرفته شود تا به منبع آلودگی برای محصولات غذایی مورد استفاده در کارخانه تبدیل نگردد.

مخازن ذخیره هایژنیک، آخرین الزامات حرارتی و بهداشتی آب را برآورده می کند. ساخت مخازن هایژنیک اساساً با مخازن ذخیره آب آشامیدنی با حجم بالا متفاوت است. در مخازن دخیره هایژنیک، یک لوله داخلی استنلس استیل، آب آشامیدنی را از آب گرم جدا می کند و در عین حال به عنوان یک مبدل حرارتی قدرتمند عمل می کند

 

معرفی مخزن پروسس برند متا فلز:

مخزن پروسس (process tank) یک مخزن ایزوله فولاد ضد زنگ است که برای ذخیره مواد غذایی، دارویی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از کاربردهای ویژه پروسس تانک، در نگهداری مواد لبنی می باشد و به همین دلیل مخازن ذخیره پروسس در عملیات پاستوریزاسیون بسیار کاربردی می باشند.

ورق های استنلس استیل با برخورداری از خواصی از جمله طول عمر بالا، ایمن و بی خطر بودن، عدم آلودگی، مقاوم در برابر خوردگی و از همه مهم تر ضد زنگ بودن و در ساخت مخازن پروسس بسیار کاربردی اند. همچنین مخزن پروسس برای ذخیره سازی مواد به صورت کوتاه مدت، بلند مدت، میکس کردن مواد، اندازه گیری و توزیع کاربرد دارد و مواد و تجهیزات مورد استفاده در ساخت مخزن پروسس کاربرد مناسب برای مخزن را تعیین می کند.

 

راه های ارتباطی با شرکت متا فلز

دفتر مرکزی: اراک، میدان امام خمینی(ره)، کیلومتر 5 جاده خمین، سایت جامع پارک علم و فناوری استان مرکزی، بلوک C، ساختمان نوآوران، طبقه اول، واحد 206/207

آدرس کارگاه: اراک، شهرک صنعتی حاجی آباد، خیابان صنعت، انتهای کوچه ی شـقایق، سمت راست، پلاک ۲۵

شماره موبایل متا فلز : ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

تلفن تماس و فکس متا فلز: ۰۸۶-۳۲۸۰۲۶۸۲

ایمیل متا فلز: info@metafelez.com

 

metafelez
metafelez

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋