ahmad nabavi

ahmad nabavi

وزن سیم خاردار دو رشته تابیده- وزن سیم خاردار حلقوی

 

سوالی که بسیاری از مخاطبان از ما می‌پرسند این است که وزن سیم خاردار دو رشته‌ تابیده تیغ‌دار، را چگونه باید محاسبه کرد. سیم خاردار حلقوی که جنسی از فولاد گالوانیزه دارد، به هیچ وجه شکسته و خمیده نمی‌شود و در هر شرایط آب وهوایی قابل اجرا است، و برای محافظت در بالای دیوار و یا روی فنس نصب می‌شود. این محصول را به صورت کلافی و کیلویی در بازار آهن‌فروشان به فروش می‌رسانند. برای دانستن وزن سیم خاردار حلقوی در ابتدا باید ضخامت مفتول به کار رفته، بعد از آن ضخامت تیغ و یا خار که به صورت نیزه است را بدانیم. در این مقاله ما قصد داریم تا با توجه به قطر مفتول به کار رفته وزن سیم خاردار دو رشته تابیده به هم شده را بررسی کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

وزن سیم خاردار دو رشته تابیده

سیم خاردار حلقوی را با نام‌های تبری و سوزنی و دایره‌ای نیز در بازار می‌شناسند. در نوع سوزنی ساده از دو سیم مفتول که رشته اصلی هستند و دو سیم مفتول کوتاه به صورت تیغ تشکیل می‌شود. ضخامت رشته اصلی بین 2، 2.5 . گاهی به 3 میلیمتر می‌رسد و با توجه به سفارش مشتری است و ضخامت سیم مقتول کوتاهتر که به صورت نیزه است 2 تا 2.5 میلیمتر است و قطر کلاف دایره‌ در هم تابیده شده بین 60 تا 90 سانتیمتر است. هر اندازه قطر مفتول بیشتر باشد وزن آن نیز بیشتر می‌شود اما در کل وزن آنها بین 7 تا 10 کیلوگرم است. در این مقاله جدول وزن سیم خاردار دو رشته تابیده شده به هم برای شما تهیه شده است و با توجه به رشته سیم اصلی و رشته نیزه‌ای، وزن در آن درج شده است.

جدول وزن سیم خاردار حلقوی تابیده شده تیغ‌دار

نام محصول

ضخامت مفتول

ضخامت تیغ

طول

جنس

وزن(کیلوگرم)

سیم خاردار حلقوی سوزنی 60

2.5 میلیمتر

2 میلیمتر

8 متر

گالوانیزه گرم

7

سیم خاردار حلقوی تبری 60

2.5 میلیمتر

0.5 میلیمتر(ورق)

8 متر

گالوانیزه گرم

6

سیم خاردار حلقوی سوزنی 90

2.8 میلیمتر

2 میلیمتر

10 متر

گالوانیزه گرم

8

سیم خاردار حلقوی تبری 60

2.8 میلیمتر

0.5 میلیمتر(ورق)

8 متر

گالوانیزه گرم

8

سیم خاردار حلقوی تبری 90

2.8 میلیمتر

0.5 میلیمتر(ورق)

10 متر

گالوانیزه گرم

8

سیم خاردار حلقوی تبری 90

2.8 میلیمتر

0.5 میلیمتر(ورق)

10 متر

گالوانیزه گرم

10

سیم خاردار حلقوی(تبری) بالاترین درجه کیفیت و مقاومت، نسبت به سایر سیم‌خاردارها را به خود اختصاص داده است. این نوع محصول به صورت دایره‌ای است و مسافتی حدود 9 تا 13 متر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. این محصول خاردار علاوه بر نصب روی دیوار و فنس برای مناطق نظامی و پادگان‌ها نیز استفاده می‌شود. اما اگر بخواهیم در یک جمله بگوییم وزن سیم خاردار دو رشته تابیده به هم در نوع حلقوی به ازای هر متر رشته سیم اصلی مفتول حدود 1 کیلوگرم وزن دارد، و تعداد خارهای کوتاهتر معمولا در هر متر از 7 تا 10 متر وزن متغیر دارد.
سیم خاردار حلقوی(تبری،سوزنی) بسته به طول قطر خارها می‌تواند 2 میلیمتر باشد و هم می‌تواند ریزتر(پرکربن) با ضخامت 0.5 میلیمتر و یا درشت‌تر باشد و این یک امر سلیقه‌ای است و بسته به نیاز و طراحی شما دارد.

وزن سیم خاردار دو رشته تابیده خطی

سیم خاردار خطی همان‌طور که از نامش مشخص است دو رشته سیم مفتول اصلی به هم تابیده شده است و یک رشته سیم مفتول که به صورت خار است و دارای قطرهای مختلفی است و به صورت کلافی به فروش می‌رسد. ضخامت سیم مفتول اصلی بین 2 تا 2.5 میلیمتر است و ضخامت سیم کوتاهتر بنا به طول خارها می‌تواند 2 میلیمتر باشد اما به درخواست مشتری می‌تواند ریزتر در قطر 0.5 و یا درشت‌تر باشد.
وزن هر کلاف سیم‌خاردار خطی بین 20 تا 25 کیلوگرم است که به ازای هر کیلوگرم سیم خاردار خطی با در نظر گرفتن قطر رشته‌ی مفتول فاصله تیغ‌ها از هم بین 9 تا 10 متر طول را به خود نسبت داده است و فاصله خارها در این سیم خاردار بین 6 تا 9 سانتیمتر است.

ویژگی و فواید استفاده از سیم خاردار به هم تابیده شده

سیم خاردار حصاری است برای محافظت از جان و مال، در ادامه مطلب به مزایای این محصول تیغ‌دار می‌پردازیم.

  1. هزینه مقرون به صرفه، اما ضریب حفاظت و امنیت آن بیشتر از ایرانیت سفالی روی دیوار و سیم‌خاردارهایی که با قیچی به راحتی بریده می‌شود.

  2. نصب سیم خاردار به هم تابیده و خطی به آسانی است و باز کردن کلاف آن به سرعت انجام می‌شود و نیاز به متخصص نصب ندارد.

  3. دارای انعطاف پذیری بالایی است. به همین منظور در مکان‌های گوناگون از آن استفاده می‌کنند.

  4. دارای طول عمر طولانی به دلیل گالوانیزه بودنش

  5. وزن سیم خاردار دو رشته تابیده به یکدیگر سبک است و حمل آن آسان است.

  6. در هر شرایط آب و هوایی می‎توان از آن استفاده کرد و غیر قابل زنگ زدن است.

خرید سیم خاردار از تولید کنندگان استان تهران

صنایع فولاد توفیقی با بیش از 28 سال سابقه در تولید انواع توری مفتولی اعم از انواع سیم‌خاردار می‌باشد شما عزیزانی که می‌خواهید اطلاعات کافی از وزن سیم خاردار دو رشته تابیده به هم را دریافت کنید، با کارشناسان زبده مجموعه ما در ارتباط باشید و آنها طبق نیاز و کاربرد شما با توجه به طول مفتول، وزن نهایی را به شما اعلام می‌کنند. همان‌طور که در متن فوق نیز ذکر شده یکی از علائم تاثیر گذار بر روی قیمت، وزن سیم خاردار حلقوی و خطی است. پس بعد از دریافت وزن محصول، سفارش گذاری خود را انجام دهید. به دلیل اینکه علاوه بر وزن، مورد بعدی که بر قیمت سیم خاردار متاثر است قیمت روز ارز و دلار است. بنابراین با توجه به قیمت‌های لحظه‌ای بازار، قیمتی ارزان و کارخانه‌ایی را از مجموعه ما بخواهید و هرچه زودتر برای ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

ahmad nabavi
ahmad nabavi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋